معرفی و دانلود کتاب بیا مهربانی بکاریم

عکس جلد کتاب بیا مهربانی بکاریم
قیمت:
36000 تومان - 4.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بیا مهربانی بکاریم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بیا مهربانی بکاریم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بیا مهربانی بکاریم

تا حالا یک دانه کوچک از مهربانی دلتان را کاشته‌اید تا ببینید چه میوه‌ای می‌دهد؟‌ کتاب بیا مهربانی بکاریم کتاب پرفروش نیویورک تایمز و اثر آموزنده ایمی کروس روزنتال، با زبانی شیرین و کودکانه، درباره اهمیت محبت کردن صحبت می‌کند. این نویسنده پرفروش کتابی را برای بچه‌ها نوشته است که به درک آن‌ها از مهربانی و تقسیم کردن آن با دیگر انسان‌ها کمک می‌کند.

درباره کتاب بیا مهربانی بکاریم

آیا شما هم در دلتان دانه‌های مهربانی دارید؟ آن‌ها را کجا قایم کرده‌اید؟

کتاب بیا مهربانی بکاریم (Plant a Kiss) داستان خانم کوچولویی را برایتان می‌گوید که یک روز تصمیم می‌گیرد بیل و آب پاشش را بر‌دارد و یک دانه از مهربانی دلش را در خاک بکارد. او با دقت از دانه مهربانی مراقبت می‌کند. به او آب می‌دهد، حواسش به آفتاب است تا روی دانه‌اش بتابد و آن را بزرگ کند. خانم کوچولو با دانه مهربانی حرف می‌زند، اما هر چقدر صبر می‌کند، دانه او جوانه نمی‌زند! او اخم می‌کند؛ اما درست زمانی که خیلی ناامید شده بود، جوانه کوچکش را می‌بیند!

حالا خانم کوچولو یک تصمیم مهم می‌گیرد و دلش می‌خواهد جوانه مهربانی را با همه تقسیم کند. دوستانش تلاش می‌کنند که او را از این کار منصرف کنند. اما خانم کوچولو به راه می‌افتد و دانه‌ها را زیر برف و باران به دیگران هدیه می‌دهد. وقتی که همه دانه‌ها تمام می‌شوند، او با دست خالی به سمت خانه‌شان برمی‌گردد، اما یک دفعه اتفاق مهم و عجیبی برایش می‌افتد!

شما فکر می‌کنید دانه‌های خانم کوچولو به چیزی تبدیل شده‌اند؟!

ایمی کروس روزنتال (Amy Krouse Rosenthal) این داستان کودکانه مصور را برای همه کودکان 3 تا 7 ساله نوشته است و به‌خوبی اهمیت مهربانی و تقسیم آن را با دیگران نشان می‌دهد. با خواندن این کتاب آموزنده برای کودکان خود می‌توانید فایده مهربانی در زندگی را به آن‌ها آموزش دهید.

نکوداشت‌های کتاب بیا مهربانی بکاریم

- کتاب‌های امی کروس روزنتال سرگرم‌کننده،‌ ظریف و روح‌بخش هستند. (New York Times Book Review)

- یک داستان جادویی! (Brightly)

- امی کروس روزنتال، بسیار ساده و در عین‌حال عمیق، در این کتاب تصویری جذاب حقیقت دیگری را از انسانیت به تصویر کشیده است. (Angela Mann, Kepler's Bookstore)

- کلمات شاعرانه و تصاویر زیبا، این کتاب عجیب و غریب را به انتخابی جذاب برای افزودن به کتابخانه‌ تبدیل کرده است. پیام این اثر درباره بخشش بی‌پایان مهربانی نسبت به دیگران است. (The Florida Times Union Newspaper)

کتاب بیا مهربانی بکاریم برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای همه کودکان 3 تا 7 ساله‌ای که به خواندن داستان‌های آموزنده و مصور علاقه‌مندند، بسیار مناسب است.

با ایمی کروس روزنتال بیشتر آشنا شویم

یکی از نویسندگان توانای حوزه کودک که در طول حیات خود توانست عنوان نویسنده پرفروش نیویورک تایمز را از آن خود کند، ایمی کروس روزنتال نام دارد. این نویسنده اهل ایالات متحده آمریکا، علاوه‌بر نویسندگی کتاب کودک و بزرگسال، در ساختن فیلم کوتاه و اجرای برنامه رادیویی نیز مهارت داشت. او با نوشتن کتاب خاطرات خود به نام «دایره‌المعارفیک زندگی معمولی» و همچنین به سبب نگارش کتاب‌های مصور کودک به شهرت رسید. از دیگر کتاب‌های کودک روزنتال می‌توان به «دختر عزیزم...» و «اردک! خرگوش! » اشاره کرد.

در بخشی از کتاب بیا مهربانی بکاریم می‌خوانیم

همه زل زده بودند به جوانه. خانم کوچولو داد زد:«با همه تقسیمش می‌کنم!»

- یعنی نمی‌ترسی؟
- غیر ممکن است!
- کار آسانی نیست!

ولی خانم کوچولو گوش نداد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بیا مهربانی بکاریم
نویسنده
مترجمغزال موسوی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات57
زبانفارسی
شابک978-600-462-587-6
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
36000 ت - 4.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بیا مهربانی بکاریم

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب بیا مهربانی بکاریم

برای دریافت کتاب بیا مهربانی بکاریم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.