معرفی و دانلود کتاب دختری که بالا می‌رفت

عکس جلد کتاب دختری که بالا می‌رفت
قیمت:
۱۴,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دختری که بالا می‌رفت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دختری که بالا می‌رفت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دختری که بالا می‌رفت

کتاب دختری که بالا می‌رفت نوشته‌ی رابرت مانش، ماجرای بامزه‌ی دختری بازیگوش به نام آنا را به تصویر می‌کشد که دلش می‌خواست از همه چیز بالا برود. روزی آنا از یک درخت بالا رفت که باعث رقم خوردن ماجراهایی جالب و خنده‌دار شد.

موضوع کتاب دختری که بالا می‌رفت (Up, Up, Down) چیست؟

آنا دختری پرجنب‌وجوش بود که عاشق بالا رفتن از هر چیزی بود و در خانه از همه چیز مثل یخچال، کمد و... بالا می‌رفت و جالب این بود که از همه‌ی آن‌ها هم سقوط می‌کرد و روی زمین می‌افتاد! یک روز آنا شیطنتش بیشتر از همیشه شد و تصمیم گرفت تا از یک درخت بالا برود؛ وقتی پدر و مادرش، آنا را بالای درخت دیدند، سعی کردند خودشان او را پایین بیاورند اما...

کتاب دختری که بالا می‌رفت مناسب چه کسانی است؟

رابرت مانش (Robert Munsch) این داستان مفرح به همراه تصاویر دوست داشتنی را برای کودکان سنین 3 تا 7 سال نوشته است و به آن‌ها می‌آموزد که بالا رفتن از هر چیزی چقدر خطر دارد و ممکن است با این کار به خودشان یا خانواده‌شان آسیب جدی بزنند.

در بخشی از کتاب دختری که بالا می‌رفت می‌خوانیم:

پدرش او را روی زمین دید و گفت: «مراقب باش! از همه جا بالا نرو!» بنابراین آنا تصمیم گرفت از اتاق بیرون برود، تا جای مناسبی برای بالا رفتن پیدا کند. بزرگترین چیزی که برای بالا رفتن پیدا کرد... درخت بود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دختری که بالا می‌رفت
نویسنده
مترجمناهید معتمدی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات33
زبانفارسی
شابک978-600-462-198-4
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب دختری که بالا می‌رفت

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب دختری که بالا می‌رفت

برای دریافت کتاب دختری که بالا می‌رفت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.