معرفی و دانلود کتاب صوتی داستان شور و شیرین

عکس جلد کتاب صوتی داستان شور و شیرین
قیمت:
۵,۵۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی داستان شور و شیرین و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی داستان شور و شیرین و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی داستان شور و شیرین

کتاب صوتی داستان شور و شیرین نوشته‌ی دن پیلی ماجرای دو کودکی را روایت می‌کند که به خاطر اختلاف سلیقه‌ی بزرگ‌ترها حق ندارند با یکدیگر صحبت کنند و دوست باشند، اما یک روز اتفاقی با هم روبرو می‌شوند و دوستی عمیقی میان آن دو شکل می‌گیرد.

موضوع کتاب صوتی داستان شور و شیرین (Rubio and Julienne: A Sweet and Cheesy Tale) چیست؟

روبیو فروماژ در مغاره‌­ی پنیرفروشی خودشان بود اما تمام حواسش به مغازه‌ی میوه‌فروشی روبرو بود و دوست داشت از میوه‌های رنگارنگ آن بچشد. جولین هم وضعیت مشابهی داشت و تمام مدتی که در مغازه‌ی میوه‌فروشی مادرش بود به پنیرهای خوشمزه‌ای فکر می‌کرد که روبیو و پدرش می‌فروختند.

شاید با خودتان فکر کنید این‌که مشکلی نیست! اما مادر جولین از خوراکی‌های شیرین خوشش نمی‌آمد و پدر روبیو هم از غذاهای شرین و میوه متنفر بود و همین موضوع باعث شده بود تا با هم اختلاف داشته باشند و صحبت کردن روبیو و جولین را ممنوع کنند.

یک روز هر دوی آن‌ها باید سفارش مشتریان را به دستشان می‌رساندند و مسیرشان یکی بود و همین موضوع باعث شد تا با هم دوست شوند اما ... .

کتاب صوتی داستان شور و شیرین مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای کودکان 3 تا 7 سال که علاقه‌مند به داستان‌های آموزنده هستند، مناسب خواهد بود. دن پیلی (Dan Paley) در این کتاب صوتی تلاش می‌کند تا به کودکان بیاموزد که تفاوت سلیقه‌ی انسان‌ها با یکدیگر اتفاق زیبایی است و باید تمایزها را بپذیریم و به آن‌ها احترام بگذاریم.

در بخشی از کتاب صوتی داستان شور و شیرین می‌شنویم:

بچه‌ها عاشق طعم غذای همدیگه شده بودن اما چون پدر و مادرشون بهشون اجازه نمی‌دادن که اون‌ها رو بخورن، سعی کردن که مخفیانه غذاشون رو باهم تقسیم کنن. اول از گربه و لاک‌پشت برای منتقل کردنِ غذا کمک گرفتن. بعد پوشیدن لباس‌های مبدل رو امتحان کردن. حتی از کبوتر برای جابجایی استفاه کردن ولی اون اشتهای زیادی داشت و همه‌چیز رو خورد. آخرین راه حلشون این بود که با قرقره، بین پنجره‌ی اتاق‌هاشون یک سیستم انتقال راه‌اندازی کنن.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
10 دقیقه
داستان شور و شیرین

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی داستان شور و شیرین
نویسنده
مترجممعصومه رمضانی
راویمبینا چیت سازان، عارف امیری، نرگس داغمه چی، مهرانه امروانی، امیرحسین صداقتی
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی داستان شور و شیرین

سمیه درودیان
۱۴۰۲/۵/۱۴
تعصب چیزه خوبی نیست باعث میشه متوجه چیزهای جدید چه خوراکی چه سکونت و دین و پوشاک تشخیص ندیم چه حوبه
ftm.art
۱۴۰۱/۹/۱۷
کاملا غیر مستقیم و زیبا نکاتی رو که هدف کتاب بود رو بیان کرده بود
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی داستان شور و شیرین

برای دریافت کتاب صوتی داستان شور و شیرین و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.