معرفی و دانلود کتاب ذهن قدرتمند ما: داستانی درباره‌ی تقویت مهارت هدف‌گذاری

عکس جلد کتاب ذهن قدرتمند ما: داستانی درباره‌ی تقویت مهارت هدف‌گذاری
قیمت:
۱۶,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ذهن قدرتمند ما و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ذهن قدرتمند ما و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ذهن قدرتمند ما: داستانی درباره‌ی تقویت مهارت هدف‌گذاری

نیلس فان هوف در کتاب ذهن قدرتمند ما داستان دو دوست صمیمی را برای شما تعریف می‌کند که با یادگیری تمرکز ذهن و برنامه‌ریزی درست، روزبه‌روز بیشتر به اهداف و آرزوهای خود نزدیک می‌شوند. اگر دوست دارید داستان جالب موفقیت آن‌ها را بدانید، توصیه می‌کنیم حتماً این کتاب را بخوانید.

درباره‌ی کتاب ذهن قدرتمند ما

جک و کیت دوستان صمیمی هم هستند و مدتی‌ست که به کمک خانم معلم، در مدرسه روی پرورش قدرت ذهنی‌شان کار می‌کنند. اولین قدم آن‌ها برای این کار داشتن هدف و چشم‌اندازی برای رسیدن به آن است. در کتاب ذهن قدرتمند ما (My Strong Mind III: I Set Goals and Work Hard to Deliver Them) که نیلس فان هوف (Niels Van hove) نویسنده‌ی آن است، خواهید خواند که این دو دوست با وجود موانعی که ممکن است پیش رویشان قرار می‌گیرد، چطور روزبه‌روز به اهدافشان نزدیک‌تر می‌شوند.

در این کتاب با اصطلاحاتی آشنا خواهید شد که ممکن است تابه‌حال به عمق معنایشان فکر نکرده باشید. اصطلاحاتی مثل اعتمادبه‌نفس، تعهد، چالش و کنترل که یادگیری‌شان به عنوان ویژگی‌های یک فرد هدفمند و موفق، کمکتان می‌کند مسیر موفقیت شما هموارتر شود.

جک و کیت سعی دارند با برنامه‌ریزی روزانه و هدف‌گذاری مشخص، ذهنشان را به ذهنی قدرتمند و خلاق تبدیل کنند و سخت‌کوشی آن‌ها در رسیدن به خواسته‌های کوتاه‌مدت و بلندمدتشان باعث می‌شود حس مثبتی نسبت به آینده‌ی خود داشته باشند.

مهم نیست دوست دارید در چه زمینه‌ای به موفقیت برسید. هدف شما می‌تواند پیشرفت در ورزش، انجام تکالیف مدرسه، داشتن اوقات فراغت خوب و یا حتی کمک کردن در خانه باشد. یادتان باشد برخلاف تصوری که معمولاً وجود دارد، انجام درست کارهای ساده‌تر شما را تشویق خواهد کرد که برای رسیدن به اهداف سخت‌ترتان با انگیزه‌ی بیشتری تلاش کنید.

کتاب ذهن قدرتمند ما ترجمه‌ی معصومه نفیسی است که انتشارات مهرسا آن را منتشر کرده و علاقه‌مندان به داستان‌های آموزنده‌ی کودک می‌توانند از خواندن این کتاب تصویری لذت ببرند.

درباره مجموعه‌ی باشگاه مغز کودک

مجموعه‌ی باشگاه مغز کودک یکی از مجموعه کتاب‌های یادگیری و رشد کودکان است که با هدف و دغدغه‌ی رشد و تکامل فرآیندهای ذهنی برای کودکان فعالیت می‌کند. این مجموعه در تلاش است که با ارائه‌ی پکیج‌های آموزشی متعدد که شامل تمرین‌های کاربردی هستند، افراد را با فرهنگ مراقبت از مغز و اهمیت آن و همچنین ورزش‌های متنوع مغزی آشنا کند. باشگاه مغز در دو حوزه‌ی بزرگسال و کودک فعالیت کرده و کتاب‌های خود را هماهنگ با فرآیندهای یادگیری هر دو گروه تألیف و منتشر می‌کند. والدین و مربیانی که نسبت به یادگیری و رشد مغزی کودکان حساس‌اند و دوست دارند فرآیند یادگیری و رشد در آن‌ها به‌ طور کامل شکل بگیرد، می‌توانند این مجموعه‌ی آموزشی و علمی را تهیه کنند.

نکوداشت‌های کتاب ذهن قدرتمند ما

  • کتاب خواندنی و جذاب ذهن قدرتمند برای ارتقای انعطاف‌پذیری عاطفی و ایجاد سرسختی ذهنی در کودکان نوشته شده است. (PositivePsychology. com)

  • استفاده از این کتاب در مدرسه برای ایجاد فرهنگ تفکر مثبت مناسب است. (مشتری آمازون)

کتاب ذهن قدرتمند ما مناسب چه کسانی است؟

این داستان به کودکان 6 تا 12 سال می‌آموزد چطور برای رسیدن به اهدافشان از توانمندی ذهن خود استفاده کنند.

با نیلس فان هوف بیشتر آشنا شویم

نیلس فان هوف با همسر و دخترانش در ملبورن استرالیا زندگی می‌کند. او مجموعه‌کتاب‌های قدرت ذهن (My Strong Mind) را با هدف ایجاد تغییر مثبتی در دیگران و ایجاد فضای گفت‌و‌گو نوشته و مایل است به کودکان اعتمادبه‌نفس و نگرش مثبت را آموزش دهد. جالب این‌که کتاب اول او با نام «دختری با ذهن قدرتمند» براساس تجربیات او و دختر‌انش به نگارش درآمده و با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است.

در بخشی از کتاب ذهن قدرتمند ما می‌خوانیم

معلم به بچه‌ها یاد داد چه‌طور با استفاده از قدرت ذهن به هدف‌هایشان متعهد بمانند. او گفت: «تعهد یعنی هدف‌هایتان را مشخص کنید و برای رسیدن به آن‌ها سخت تلاش کنید. هدف می‌تواند هر چیزی باشد که می‌خواهید در آینده به آن برسید؛ آینده یعنی فردا، هفته‌ی بعد یا سال‌های دیگر. وقتی هدف‌گذاری می‌کنید و به آن می‌رسید، راضی و خوشحال می‌شوید و به خودتان افتخار می‌کنید.»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ذهن قدرتمند ما: داستانی درباره‌ی تقویت مهارت هدف‌گذاری
نویسنده
مترجممعصومه نفیسی
ناشر چاپیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات31
زبانفارسی
شابک978-622-7437-26-3
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ذهن قدرتمند ما

خاطره اسدی
۱۴۰۲/۱۲/۷
پسر من با اولین باری که واسش این کتاب رو خوندم معنی هدف گذاری و تعهد رو فهمید ۵ سالش هستش و با فهرست برنامه ریزی صبح‌ها راحتتر برای رفتن به پیش دبستانی آماده میشه
مهری خرمی
۱۴۰۲/۷/۱۳
بی نظیره از همین کودکی باید به بچه هامون هدف گذاری و تعهد و تلاش رو آموزش بدیم این کتاب گزینه کاملا مناسبی هست برای این کار
Rahman
۱۴۰۲/۶/۶
کتاب خیلی انگیزشی برای بچه هاست این پرفکته
سعیده دهقانی
۱۴۰۲/۴/۱۸
کتاب عالی بود و مثالهای خیلی خوب و کاربردی برای بچه‌ها داره
یسنامحمودی
۱۴۰۲/۱۲/۱۷
بسیارکتاب خوبی بود آموزنده برای بچه ها
زهرا محمودی
۱۴۰۲/۹/۶
به نظرم خیلی کاربردی بود
مشاهده همه نظرات 6

راهنمای مطالعه کتاب ذهن قدرتمند ما

برای دریافت کتاب ذهن قدرتمند ما و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.