معرفی و دانلود کتاب درد عشقی کشیده‌ام که مپرس

عکس جلد کتاب درد عشقی کشیده‌ام که مپرس
قیمت:
۲۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب درد عشقی کشیده‌ام که مپرس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب درد عشقی کشیده‌ام که مپرس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب درد عشقی کشیده‌ام که مپرس

عشق، لذت است یا رنج؟ کتاب درد عشقی کشیده‌ام که مپرس توسط مجموعه‌ی مدرسه‌ی زندگی جمع‌آوری شده و از دریچه‌ای نو و متفاوت به این مقوله‌ی جذاب نگاه کرده است. این کتاب عشق را از دیدگاهی واقع‌بینانه و با رویکردی روانشناختی مورد بررسی قرار داده. اثر پیش‌رو به ما کمک می‌کند که ماهیت واقعی عشق را درک کنیم، به آن عمیق‌تر بیندیشیم و آن را به یک واقعیت جاری در زندگی تبدیل نماییم.

درباره‌ی کتاب درد عشقی کشیده‌ام که مپرس

عشق نیروبخش زندگی است! عشق از آغاز زندگی همراه بشر بوده و تمام انسان‌ها به روش‌های مختلف آن را تجربه و با تمام وجود لمس کرده‌اند. برای بسیاری از افراد عشق به معنای لذت و خوشبختی بوده و برای افرادی دیگر درد و رنج را به ارمغان آورده است. بااین‌حال، این پدیده‌ی عجیب‌وغریب اما زیبا برای همه‌ی ما تجربه‌ای شگرف، ناب و منحصربه‌فرد بوده است. کتاب درد عشقی کشیده‌ام که مپرس «The Sorrows of Love» به کوشش مجموعه‌ی مدرسه‌ی زندگی «The School of Life» تهیه شده و تلاش می‌کند تا عشق را از زوایایی متفاوت برایمان به تصویر بکشد.

باوجوداینکه عشق را شورانگیزترین تجربه‌ی زندگی می‌دانیم اما همواره شاهد طلاق‌های زیادی در دنیا هستیم و هنوز اصرار داریم که عشق را پدیده‌ای رویایی و اسطوره‌ای ببینیم. همچنین، هرگز حاضر نیستیم دیدگاه خود را نسبت به عشق تغییر دهیم و با دیدی واقع‌بینانه به آن بنگریم. به همین دلیل تا زمانی که رویکردی منطقی از عشق نداشته باشیم و آن را با تمام درد و رنج‌هایش نپذیریم نمی‌توانیم از یک رابطه‌ی عاشقانه بهره‌مند گردیم. تنها با پذیرش سختی‌های عشق است که می‌توان از آن لذت برد. هدف مجموعه‌ی مدرسه‌ی زندگی از گردآوری کتاب درد عشقی کشیده‌ام که مپرس پرورش مهارت‌های عاطفی است که آن را «واقعیت‌گرایی در عشق» می‌نامند تا بتوانید با درک درست از آن باعث رشد رابطه‌ی عاطفی خود گردید.

کتاب حاضر به ما می‌گوید عشق فقط لذت نیست و نباید تنها، این انتظار را از آن داشت. بلکه عشق با تمام درد، رنج و دشواری‌هایش تجربه‌ای هیجان‌انگیز و لذت‌بخش است که در نهایت باعث آرامش ما می‌شود. این کتاب، عشق را کمی واقعی‌تر، ملموس‌تر و دست‌یافتنی‌تر نشان می‌دهد تا بتوانیم از آرامش و لذت بی‌پایان آن بهره‌مند شویم.

انتشارات آپریس کتاب درد عشقی کشیده‌ام که مپرس را با ترجمه‌ی مرتضی بختیاری و شیدا صمیمی، برای عاشقان ایران‌زمین منتشر کرده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی مدرسه‌ی زندگی

مجموعه‌ی مدرسه زندگی «The School of Life Library» توسط آلن دوباتن پایه‌گذاری شد. این مدرسه هم‌اکنون در بسیاری از شهرهای دنیا مانند لندن، پاریس، آمستردام، سئول، استانبول، برلین، ملبورن و... فعالیت می‌کند. هر یک از عناوین این مجموعه به یکی از مسائل مهمی می‌پردازد که به‌ احتمال زیاد در زندگی با آن‌ها روبه‌رو خواهید شد؛ از قرارهای آشنایی گرفته تا دل‌شکستگی، از مسئله‌ی روابط نامشروع گرفته تا دعواهای زناشویی. آنچه این کتاب‌ها را به‌ یکدیگر پیوند می‌دهد ترکیب دیدگاه روان‌شناختی، انسانیّت و اشتیاقی است که در آن‌ها دیده می‌شود. این آثار توصیه‌های لازم را به شما می‌دهند تا به خوشبختی‌ای که استحقاقش را دارید دست یابید.

مدرسه‌ی زندگی یک برند جهانی به شمار می‌رود و بیش از 5 میلیون مشترک در یوتیوب، 343 هزار دنبال‌کننده در فیس‌بوک، 183 هزار دنبال‌کننده در اینستاگرام و 160 هزار دنبال‌کننده دارد که آن را به مجموعه‌ای محبوب و معتبر در جهان تبدیل کرده است.

کتاب درد عشقی کشیده‌ام که مپرس برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به تمام کسانی که در پی یافتن عشق حقیقی در زندگی هستند و می‌خواهند آن را به شکلی واقعی لمس کنند و از آرامش و لذت بی‌پایان عشق بهره‌مند گردند، پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب درد عشقی کشیده‌ام که مپرس می‌خوانیم

یک تصور ناراحت‌کننده که می‌تواند ما را خیلی عصبانی و تندخو کند، این است که در دوران مجردی خیلی شادتر بودیم. آن‌قدر نسبت به مشکلات زندگی متاهلی حساس می‌شویم که ناخودآگاه به گذشته نگاه می‌کنیم و زندگی زیبای دوران مجردی را به یاد می‌آوریم. به یاد می‌آوریم که هروقت دلمان می‌خواست از خواب بیدار می‌شدیم، مجبور نبودیم فکر کنیم چه چیزی را کجا بگذاریم، به یاد داریم اصلاً اخلاق و عادات بدمان آزاردهنده نبود، چون فقط خودمان از آن‌ها آگاه بودیم.

مجبور نبودیم نوع غذاهایمان را با کسی دیگر هماهنگ کنیم، می‌توانستیم جایی برویم و به هیچ‌کس نگوییم کجا رفته‌ایم، می‌توانستیم وقتی دوست داشتیم تا نیمه‌شب کار کنیم بدون اینکه متهم به وسواس یا بی‌مهری شویم. اگرچه گاهی غمگین یا ناراحت بودیم، اما حداقل چشم امید به آینده‌ای بهتر داشتیم. در مقایسه با زندگی متاهلی، تجرد بسیار رضایت‌بخش‌تر بود. اما اصلاً نمی‌شود براساس خاطرات استدلال کرد و این نکته‌ی کم‌اهمیتی نیست، چون قدرت یادآوری ما عمیقاً تحت تأثیر چگونگی ارزیابی ما از زندگی متاهلی است. خیلی خوب می‌دانیم چطور زندگی مجردی را زیبا و جذاب جلوه دهیم تا از متاهل بودن و قبول مسئولیت آن فرار کنیم.

کمی از ناشکری و ناسپاسی در وجودمان کم می‌شد اگر قبل از اینکه ازدواج کنیم یک فیلمساز حرفه‌ای مستندی دقیق و کامل از زندگی دوران مجردی ما می‌ساخت. او حتماً غروب آخر هفته که تنها می‌نشستیم و همدمی نداشتیم، از ما فیلم می‌گرفت. همچنین وقتی ساعت‌ها در کنار والدینمان بودیم و از همراهی طولانی و کسالت‌آور آن‌ها کج‌خلق می‌شدیم، فیلمبرداری ادامه داشت. حتماً به ما نشان می‌داد چطور وقتی یخچال خراب می‌شود و نمی‌دانیم چه کار باید بکنیم یا وقتی نیمه‌شب احساس درد می‌کنیم، بیشتر به عمق تنهایی‌مان پی می‌بریم.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
مقدمه
درد و رنج‌ها
1) من تبدیل به یک هیولا شده‌ام
2) او همان کسی که اول نشان می‌داد نیست
3) از انتخابم پشیمان هستم
4) ‌ای کاش هنوز مجرد بودم
5) کارهای خانه تمامی ندارد
6) تصور می‌کردم همه چیز زیباتر باشد
7) نمی‌توانم همه چیز را به همسرم بگویم
8) در رابطه‌ام احساس تنهایی می‌کنم
9) که عشق آسان نمود اول ولی افتاد مشکل‌ها...
فرجام سخن
ماندن یا رفتن....

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب درد عشقی کشیده‌ام که مپرس
نویسنده
مترجممرتضی بختیاری، شیدا صمیمی
ناشر چاپیانتشارات آپریس
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات60
زبانفارسی
شابک978-622-743018-9
موضوع کتابکتاب‌های خانواده و روابط
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب درد عشقی کشیده‌ام که مپرس

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب درد عشقی کشیده‌ام که مپرس

برای دریافت کتاب درد عشقی کشیده‌ام که مپرس و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.