معرفی و دانلود کتاب از عشق گفتن: عشاق، غریبه‌ها، والدین، دوستان، آغازها و پایان‌ها

عکس جلد کتاب از عشق گفتن: عشاق، غریبه‌ها، والدین، دوستان، آغازها و پایان‌ها
قیمت:
۶۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب از عشق گفتن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب از عشق گفتن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب از عشق گفتن: عشاق، غریبه‌ها، والدین، دوستان، آغازها و پایان‌ها

ناتاشا لان در کتاب از عشق گفتن بر سه حوزه تمرکز دارد: یافتن عشق، حفظ عشق و زندگی در دوران فقدان عشق. او تجربه‌های خود از عشق را با گفت‌وگوهایی از فیلیپا پری، دالی آلدرتون، استفن گروس، کندیس کارتی ویلیامز، لیزا تادیو، دایانا ایوانز، امیلی ناگوسکی، آلن دوباتن، استر پرل، عایشه مالک، رکسان گی و.. ترکیب می‌کند. پس از خواندن این کتاب پرفروش ساندی تایمز، مفهومی جدید از عشق را در می‌یابید.

درباره‌ی کتاب از عشق گفتن

عشق یکی از بزرگ‌ترین رازهای زندگی است؛ مانند فیلی در تاریکی که هر کس یک تلقی شخصی از آن دارد. ناتاشا لان (Natasha Lunn) که یک روزنامه‌نگار بریتانیایی است به دنبال پاسخ‌ سؤال‌هایی پیرامون عشق می‌گشت. برای همین در طی چهار سال با استفاده از یک خبرنامه‌ی الکترونیکی از نویسنده‌ها، روان‌درمانگرها و متخصصان بسیاری درباره‌ی تجربه‌هایشان در حوزه‌ی عشق سؤال می‌کند. او بعد از جمع کردن مصاحبه‌ها و گفت‌وگوها برای نوشتن کتاب از عشق گفتن (Conversations on Love)، به این نتیجه می‌رسد که برای درک عمیق‌تر مفهوم عشق، باید سه سؤال از خود بپرسید: «چگونه می‌توان عشق را یافت؟»، «چگونه می‌توان عشق را حفظ کرد؟» و «چگونه می‌توان از فقدان عشق جان سالم به در برد؟»

نویسنده در همین راستا تعریف خودش را از عشق به شما می‌گوید. اگر فکر می‌کنید که عشق از نگاه ناتاشا لان فقط همان عشق رمانتیک داستان‌های عاشقانه است، در اشتباه هستید. او هر نوع ارتباط معنی‌داری را که با والدین، خواهر و برادر، فرزندان، دوستان و غریبه‌ها برقرار می‌کنید، در دایره‌ی عشق قرار می‌دهد. حتی عشق به مذهب یا یک عقیده نیز در تعریف عشق جای می‌گیرند. از نظر او عشق پروژه‌ای مادام‌العمر است و داستان آن هرگز تمام نمی‌شود. به‌قول حافظ «یک قصّه بیش نیست غم عشق، وین عجب / کز هر زبان که می‌شنوم نامکرّر است.» البته تعریف ناتاشا لان از مفهوم عشق، در کتاب از عشق گفتن، تغییر پیدا می‌کند. عشق از یک فانتزی انتزاعی و دور از دسترس، به چیزی تبدیل می‌شود که در درون هر فرد قرار دارد. در حقیقت عشق چیزی نیست که باید به دنبال آن بگردید؛ بلکه در درون شماست و واقعیتی انکارناپذیر است. عشق مانند گیاهی است که باید از آن نگهداری کنید؛ وگرنه پژمرده خواهد شد.

معرفی و دانلود کتاب از عشق گفتن

به‌غیر از مفهوم عشق، در کتاب از عشق گفتن متوجه اهمیت گفت‌وگو می‌شوید. این کتاب به شما یادآوری می‌کند که گفت‌وگو و ارتباط با دیگران باعث می‌شود معنا، هدف و خیلی چیزهای دیگر را در زندگی پیدا کنید و خودتان را بهتر بشناسید. هر مصاحبه و گفت‌وگو در کتاب، باعث پیشرفت خود ناتاشا لان هم در زندگی شده است. برای مثال بعد از مکالمه با آلن دوباتن، نویسنده‌ی مشهور، به دوران نوجوانی و اشتباهاتش فکر می‌کند و پس از گپ زدن با دالی آلدرتون در روش‌های حفظ دوستی خود تجدید نظر می‌کند.

کتاب از عشق گفتن حاصل گفت‌وگو با افراد کنجکاوی است که می‌خواهند مفهوم عشق را عمیق‌تر بفهمند. اگر می‌خواهید اهمیت عشق را در زندگی‌تان پیدا کرده و بیشتر به آن توجه کنید، این کتاب را با ترجمه‌ی مهسا صباغی و چاپ نشر میلکان بخوانید.

نکوداشت‌های کتاب از عشق گفتن

  • کتاب از عشق گفتن ممکن است زندگی شما را تغییر دهد. ناتاشا لان با گفت‌وگوهایش راهنمایی هدفمند برای موضوعی پدید آورده که سخن گفتن از آن مشکل است. (ساندِی تایمز)

  • ناتاشا لان کنجکاوی بی‌حدومرز یک پژوهشگر، اشتیاق یک نویسنده‌ی توانا و دانش یک فیلسوف متفکر را در کتاب از عشق گفتن با هم ترکیب می‌کند. او جسور و مهربان است و خواندن کتابش لذت زیادی دارد. (شارلوت فاکس وبر، بنیان‌گذار مرکز روان‌درمانی مدرسه‌ی زندگی)

  • گاهی‌اوقات بعد از خواندن یک کتاب دلتان می‌خواهد دست‌های نویسنده را بگیرید، در چشمانش نگاه کنید و از او قدردانی کنید. کتاب از عشق گفتن همان کتاب است. همه باید این کتاب را بخوانند. (استیسی هالز، نویسنده‌ی کتاب «دوشیزه انگلند»)

  • ناتاشا لان در تلاش برای پیدا کردن معنای واقعی دوستی، عشق، رابطه‌ی جنسی، فقدان و جدایی به بینش‌های جذاب و بدیعی می‌رسد که به زندگی شما رنگ دیگری می‌بخشد. (انتشارات پنگوئن)

  • در هنگام خواندن کتاب از عشق گفتن در هر صفحه از آن خط می‌کشید و تحت‌تأثیر کلمات پرمعنا و زیبای ناتاشا لان قرار می‌گیرید. (مجله‌ی تایمز)

کتاب از عشق گفتن برای چه کسانی مناسب است؟

در هر مرحله از زندگی که قرار گرفته دارید، کتاب از عشق گفتن به شما کمک می‌کند معنای واقعی عشق را بیشتر درک کنید. شما می‌توانید این کتاب را به هر کسی که می‌شناسید و دوستش دارید، هدیه دهید!

جملات برگزیده‌ی کتاب از عشق گفتن

  • خود گنج هستیم؛ مدفون در اعماق جهانی که بارهاوبارها ساخته‌ایم.
  • دوستی که دست تو را می‌گیرد و سخنان گزنده بر زبان می‌راند، ارزشمندتر از دوستی است که از تو دوری می‌گزیند.
  • زندگی مسئله‌ای نیست که بتوان حلش کرد؛ معمایی است که باید آن را زیست.
  • سرودست نشکن تا همه‌ی جواب‌ها را به دست بیاوری: اگر جواب‌ها به تو داده نشده‌اند، به این دلیل است که هنوز آن‌ها را نزیسته‌ای.

در بخشی از کتاب از عشق گفتن: عشاق، غریبه‌ها، والدین، دوستان، آغازها و پایان‌ها می‌خوانیم

وقتی به این فکر می‌کنی که در روابط گذشته‌ات چه‌کسی بودی، احساس عجیبی به تو دست می‌دهد: آمیزه‌ای از طنز و اندوه؛ یأس و خجالت‌زدگی. وقتی با دوستانم به چند تا از شرم‌آورترین این داستان‌ها خندیدیم (یکی از معدود مزایای روابط اشتباه این است که می‌توانی بعداً به آن‌ها بخندی)، شرمی که احساس می‌کردم تبدیل به هم‌دردی و دل‌سوزی برای نسخه‌ی جوان‌ترم شد که در طلب عشق بود؛ اما نمی‌دانست کجا را باید جست‌وجو کند.

بخشی از من هنوز حسرت سال‌هایی را می‌خورد که با اضطراب «شکست‌خوردن» در عشق یا هرگز نیافتن آن بر باد رفتند. بخش دیگری از من از این حقیقت وحشت‌زده است که وقتی فرصت عشق واقعی درست روبه‌روی من بود (مردی که بعداً با او ازدواج کردم)، آن‌قدر اسیر اوهام و خیال‌بافی‌های خودم بودم که نزدیک بود او را از دست بدهم. اما خوب می‌دانم «شکست‌های» پیشینم مرا به کسی که امروز هستم تبدیل کرده‌اند. همان‌گونه که هیلاری منتل در مصاحبه‌ای که با او داشتم گفت: «برخی اشتباهات را باید مرتکب شد؛ این اشتباهات خلاقانه‌اند.» او درست می‌گفت؛ در آن اشتباهات احمقانه و سال‌های عطش و تمنا بود که من جواب اولین سؤال این کتاب را یافتم: چگونه عشق را پیدا کنیم؟

فکر می‌کنم قبل از پاسخ‌دادن به این سؤال بهتر است نگاه دقیق‌تری به آن بیندازیم. چطور می‌توانیم به این سؤال پاسخ دهیم وقتی نمی‌دانیم واژه‌ی عشق واقعاً چه معنایی دارد؟ چگونه تعریف ما از عشق می‌تواند بر فرایند پیداکردن آن تأثیر بگذارد؟ کدام کلیشه‌ها پیرامون موضوع عشق به ما کمک می‌کنند و کدام‌ها را باید دور بیندازیم؟ چقدر در پیداکردن عشق کنترل و اختیار داریم؟ پاسخ‌های این کتاب مشابه روش نرم‌افزار‌های همسریابی یا مطالعه‌ی درصدی که نشان می‌دهد کجا می‌توانید فرد محبوب خود را پیدا کنید نیستند. اما امیدوارم به شما کمک کنند عشق را ژرف‌تر و گسترده‌تر ببینید و جلوه‌هایی از عشق را در زندگی‌تان دریابید که از آن‌ها غافل مانده‌اید.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
چگونه عشق را پیدا کنیم؟
خیال‌پردازی عاشقانه در تقابل با واقعیت
بار تحمل‌ناپذیر ابهام
نگاهی به جهان بیرون
چگونه می‌توان عشق را حفظ کرد
ماه‌عسل رابطه
فصل‌های دوستی
هنر دوباره دیدن
چگونه می‌توانیم از فقدان عشق جان سالم به در ببریم؟
ازدست‌دادن آینده‌ی خیالی
دل به دریا زدن
پایان

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب از عشق گفتن: عشاق، غریبه‌ها، والدین، دوستان، آغازها و پایان‌ها
نویسنده
مترجممهسا صباغی
ناشر چاپینشر میلکان
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات288
زبانفارسی
شابک978-622-254-510-9
موضوع کتابکتاب‌های خانواده و روابط
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب از عشق گفتن

علی رضا جمشیدی
۱۴۰۲/۱۲/۲۰
این کتاب سفری است در اعماق پیچیدگی‌های عشق که با مجموعه‌ای از گفتگوهای جذاب و خواندنی با متخصصان مختلف، از مشاوران امور جنسی تا روان‌درمانگران، شاعران و فیلسوفان، درباره‌ی عشق و زوایای گوناگون آن بیان شده از این رو منبعی ارزشمند برای هر کسی است که به دنبال درک عمیق‌تر عشق و چالش‌های آن است. لان با ظرافت و دقت، زوایای مختلف عشق را به تصویر می‌کشد و خواننده را به تأمل در تجارب و احساسات خود در روابط عاطفی وا می‌دارد.
نقد کامل کتاب:
محتوا:
بخش اول: به تعریف عشق، تاریخچه آن و انواع مختلف عشق می‌پردازد.
بخش دوم: به بررسی چالش‌های رایج در روابط عاطفی، مانند تعهد، صمیمیت، خیانت و جدایی می‌پردازد.
بخش سوم: به راهکارهایی برای پرورش و تقویت عشق در روابط عاطفی می‌پردازد.
نقاط قوت:
۱- لحن صمیمی و گاه طنز نویسنده
۲- تنوع دیدگاه‌ها و تجارب متخصصان
۳- ارائه مثال‌های واقعی از زندگی روزمره
۴- زبانی ساده و قابل فهم برای عموم
نقاط ضعف:
۱- عدم ارائه یک نظریه واحد و جامع در مورد عشق
۲- تمرکز بیش از حد بر تجارب شخصی متخصصان
۳- عدم ارائه راهکارهای عملی برای حل مشکلات عاطفی
و در پایان اگر بخواهم بگویم که این کتاب برای چه کسانی مناسب است؟
۱- کسانی که به دنبال درک عمیق‌تر عشق هستند
۲- کسانی که در روابط عاطفی خود با چالش‌هایی روبرو هستند
۳- کسانی که به دنبال یافتن راهکارهایی برای پرورش و تقویت ۴- عشق در روابط خود هستند
اما توجه داشته کنید که در این کتاب نباید دنبال یک راه حل سریع و آسان برای مشکلات عاطفی خود یا یک نظریه واحد و جامع در مورد عشق بگردید.
وحید
۱۴۰۳/۱/۹
با سلام خدمت کتابراهی‌های عزیز
ناتاشا لان در کتاب از عشق گفتن، با پرسیدن سؤال‌هایی هوشمندانه، تلاش کرده تمام ابعاد و جنبه‌های روابط انسانی را پوشش بدهد و چالش‌ها و موهبت‌های آن را به مخاطبان بنمایاند. از این‌رو به مضامینی همچون عشق، جدایی، نیازهای جنسی، تفاوت بین فانتزی عاشقانه و واقعیت، وسواس بعد
فکری درباره‌ی عشق، ساختن رابطه‌ی خوب، زندگی از طلاق، زندگی پس از مرگ همسر، دوام رابطه‌ی عاشقانه پس از نقص عضو یکی از همسران، فرزنددارشدن، سقط جنین، بارداری و مرگ فرزند می‌پردازد.
کتاب از عشق گفتن مجموعه‌ای ارزشمند از بیست‌وپنج گفت‌وگوی صمیمی با برخی اندیشمندان امروز جهان است. ناتاشا لان، روزنامه‌نگار بریتانیایی، طی چندین سال این مصاحبه‌ها را انجام داده و گلچینی از آن‌ها را در این کتاب به چاپ رسانده است. آلن دو باتنِ فیلسوف درباره‌ی «روان‌شناسی تنهایی» صحبت می‌کند، فیلیپا پریِ روان‌کاو از عشقی می‌گوید که «به‌مرور زمان» ساخته می‌شود و رکسان گیْ نویسنده‌ی مشهور «تعریف نوینی از عشق» ارائه می‌دهد.
گفت‌وگوهای موجود در این کتاب روایت‌هایی درباره‌ی عشق‌اند. به‌علاوه در این موردند که انسان‌ها چگونه به هم کشش پیدا می‌کنند و چرا از یکدیگر ناامید می‌شوند، چگونه آسیب می‌بینند و چگونه شفا می‌یابند. وقتی فکر می‌کنند ادامه‌ی راه برای‌شان امکان‌پذیر نیست، چگونه ادامه می‌دهند و می‌کوشند معنای چیزی را بفهمند که زندگی از آن‌ها دریغ کرده است.
بیا دریا شویم
۱۴۰۳/۱/۷
گفتن" از ناتاشا است، می توانم بگویم که این کتاب یکی از آثار زیبا و عمیق دربارهٔ عشق و روابط انسانی است. نویسنده با استفاده از زبانی شفاف و زیبا، احساسات و تجربیات شخصی را در مورد عشق و عواطف به تصویر می کشد. این کتاب ممکن است به خواننده احساساتی عمیق و تأملاتی دربارهٔ معنای عشق و روابط انسانی القا کند. اما برای تجربه کامل اثر، باید به تأثیراتی که روایت نویسنده در زندگی و روابط انسانی ما دارد، توجه کرد و آن ها را با دقت بررسی کرد"از عشق گفتن" اثری است که به زیبایی و عمق موضوع عشق می پردازد. ناتاشا با زبانی غنی و تصویرسازی شگفت آور، خواننده را به دنیایی از احساسات و تجربیات عشقی می برد. این کتاب می تواند به خواننده احساساتی عمیق از عشق و روابط انسانی ارائه دهد و به او این امکان را بدهد که در مفاهیمی همچون معنای عشق، تلاش برای ارتباطات معنادار و تأمل در روابط انسانی عمیق تر فرو برود. در مجموع، "از عشق گفتن" یکی از آثاری است که با زیبایی زبان و عمق محتوا، علاقه مندان به موضوع عشق را جذب خواهد کرد و به آن ها احساساتی غنی و تجربیاتی جدید ارائه می دهد
طیبه مردابی
۱۴۰۳/۱/۳
ناتاشا لان در کتاب از عشق گفتن، با پرسیدن سؤال‌هایی هوشمندانه، تلاش کرده تمام ابعاد و جنبه‌های روابط انسانی را پوشش بدهد و چالش‌ها و موهبت‌های آن را به مخاطبان بنمایاند. از این‌رو به مضامینی همچون عشق، جدایی، نیازهای جنسی، تفاوت بین فانتزی عاشقانه و واقعیت، وسواس فکری درباره‌ی عشق، ساختن رابطه‌ی از خوب، زندگی بعد طلاق، زندگی پس از مرگ همسر، دوام رابطه‌ی عاشقانه پس از نقص عضو یکی از همسران، فرزنددارشدن، سقط جنین، بارداری و مرگ فرزند می‌پردازد.
کتاب از عشق گفتن مجموعه‌ای ارزشمند از بیست‌وپنج گفت‌وگوی صمیمی با برخی اندیشمندان امروز جهان است. ناتاشا لان، روزنامه‌نگار بریتانیایی، طی چندین سال این مصاحبه‌ها را انجام داده و گلچینی از آن‌ها را در این کتاب به چاپ رسانده است. آلن دو باتنِ فیلسوف درباره‌ی «روان‌شناسی تنهایی» صحبت می‌کند، فیلیپا پریِ روان‌کاو از عشقی می‌گوید که «به‌مرور زمان» ساخته می‌شود و رکسان گیْ نویسنده‌ی مشهور «تعریف نوینی از عشق» ارائه می‌دهد.
گفت‌وگوهای موجود در این کتاب روایت‌هایی درباره‌ی عشق‌اند. به‌علاوه در این موردند که انسان‌ها چگونه به هم کشش پیدا می‌کنند و چرا از یکدیگر ناامید می‌شوند، چگونه آسیب می‌بینند و چگونه شفا می‌یابند. وقتی فکر می‌کنند ادامه‌ی راه برای‌شان امکان‌پذیر نیست، چگونه ادامه می‌دهند و می‌کوشند معنای چیزی را بفهمند که زندگی از آن‌ها دریغ کرده است.
این کتاب را برای کسانی که به دنبال محکم کردن و تقویت روابط عشق در روابط خود هستند و کسانی که به دنبال روابط عاطفی یا افرادی که در عشق و روابط با چالش مواجه هستند پیشنهاد میکنم
فاطمه
۱۴۰۳/۱/۲
با بسیاری از مفاهیم و مطالب مطرح شده در کتاب عشق، دوستی، فقدان و سوگ همذات پنداری داشتم و ارتباط گرفتم و پاسخ بسیاری از سوالاتی که در این سالهای اخیر دغدغه ذهنم بودند را گرفتم. موضوع جالب اینکه حین مطالعه کتاب متوجه شدم چقدر افکار، تجربیات و احساسات و رنج آدمها در مواجه با زندگی فارغ از جنسیت، و در تحصیل ملیت می‌تونه بهم شبیه باشه..
گفت‌وگوهای موجود این کتاب روایت‌هایی دربارهٔ عشق‌اند. به‌علاوه در این موردند که انسان‌ها چگونه به هم کشش پیدا می‌کنند و چرا از یکدیگر ناامید می‌شن، چگونه آسیب می‌بینند و شفا می‌یابند. وقتی فکر می‌کنند ادامهٔ راه برایشان امکان‌پذیر نیست، چگونه ادامه می‌دهند و می‌کوشند معنای چیزی را بفهمند که زندگی از آن‌ها دریغ کرده است.
((عشق پروژه‌ای مادام‌العمر است؛ داستانی که نمی‌توان دزدکی نگاهی به صفحهٔ آخرش انداخت. آیا مسرت‌بخش نیست که بدانیم این داستان هرگز تمام نمی‌شود؟ چون صفحهٔ آخری وجود ندارد؛ فقط مجموعه‌ای از شروع‌های پیاپی است. این نیز یکی از آن شروع‌هاست.))
امیر شیری
۱۴۰۲/۱۲/۲۱
طبق کتاب عشق همه جا هست و در زندگی انسان ابعاد مختلفی دارد، گاه میان زوج‌ها، زمانی والدین و فرزندان، یا روابط انسانی دیگر. کتاب «گفت‌وگوهای عاشقانه» می‌کوشد ابعاد مختلف این احساس که تأثیری ژرف در زندگی انسان‌ها دارد را بکاود کتاب با متفکرین مختلفی گفت‌وگو می‌کند و نظرات متنوعی دارد برخی از این آلن افراد مانند دوباتن، فیلسوف و رمان‌نویس هستند و برخی دیگر مشاورانی که تجربه‌ای طولانی در این حوزه دارند. نویسنده در تلاش است عشق را از مفهومی گنگ و مه‌آلود، که فقط با تجربه فردی می‌توان به فهمش رسید، خارج ساخته و این مفهوم را کمی شفاف کند. نویسنده، از تجربیات خودش حرف زده و سپس سراغ زندگی‌های دیگران و عاشقانه‌هایشان می‌رود با قدرت توصیف عجیبش را با جزییاتی دقیق از تجربیات خودش آمیخته و احساسات درونی‌اش را به‌ خوبی به مخاطب منتقل می‌کند. این کتاب، مفاهیمی همچون عشق که توصیف و انتقالشان بسیار دشوار است را با وضوحی بالا رویاروی خواننده قرار می‌دهد؛ پس‌ از خواندن «گفت‌وگوهای عاشقانه»، عشق برای مخاطب، دیگر یک کلمه‌ی مبهم نیست، بلکه امری آشناست که احساس می‌کند آماده‌ی مواجهه‌ی آگاهانه با آن است
احمد رضا
۱۴۰۳/۱/۱
عشق در زندگی انسان ابعاد مختلفی دارد، گاه میان زوج‌ها، گاهی دو دوست، زمانی والدین و فرزندان، یا روابط انسانی دیگر. ناتاشا لان در کتاب «گفت‌وگوهای عاشقانه» می‌کوشد ابعاد مختلف این احساس که تأثیری ژرف در زندگی انسان‌ها دارد را بکاود. نویسنده در این کتاب با متفکرین مختلفی گفت‌وگو می‌کند و نظرات متنوعی را گرد می‌آورد. برخی از این افراد مانند آلن دوباتن، فیلسوف و رمان‌نویس هستند و برخی دیگر مشاورانی که تجربه‌ای طولانی در این حوزه دارند. نویسنده در تلاش است عشق را از مفهومی گنگ و مه‌آلود، که فقط با تجربه فردی می‌توان به فهمش رسید، خارج ساخته و این مفهوم را کمی شفاف کند.
حامد جامه بزرگی
۱۴۰۲/۱۲/۲۲
نگاه نویسنده به کتاب که نوشته درمورد عشق و تصویر ذهنی برای مخاطب جلوه داده و با سوال هایی که از خیلی از افراد کرده خواسته عشق رو به شکل و نگاهی نوع به مخاطب ارسال کنه که برداشت ما با این عشق رمانتیک محوری جداگانه داره که نگاه قدیمی و دستاورد جدید آن خودی خود متفاوت است، آن که عشق به سبک رویارویی به هر نوع حسی مثل خانواده، فرزندان، ادیان یا مذهب رو به رو میشود، نگاه نویسنده عشق از سبکی فانتزی به نگرش درونی تبدیل کرده که جذابیت زیبایی داره، به شخصه کتاب جالبی مدیونم و خواندن آن را خالی از لطف نمیدانم و خودم از خواندن آن موارد جدیدی را درک کردم
پری سامانی
۱۴۰۳/۲/۳
این کتاب به بررسی موضوعات مختلفی از جمله عشق رمانتیک، عشق خانوادگی، عشق دوستانه، فقدان و سوگواری می‌پردازد. از عشق گفتن" به صورت داستانی با لحنی صمیمی و گاه طنز نوشته شده است. این کتاب نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کرده است و به خاطر روایت جذاب و شخصیت‌ها مورد تحسین قرار گرفته است. نظرات خوانندگان در مورد این کتاب متفاوت است. برخی از خوانندگان از داستان و شخصیت‌های کتاب لذت برده اند، در حالی که برخی دیگر آن را غیرقابل قبول یا کلیشه‌ای دانسته‌اند.
رضا ابراهیمی
۱۴۰۳/۱/۹
این کتاب واقعا دوست داشتم، هر چند منظور من از تهیه این کتاب همون عشق رمانتیک بوده ولی با مطالعه بخش‌های بیشتر آن، معنا و مفهوم و گستردگی مقیاس پذیر عشق نسبت به همه کس و همه چیز که خمیر مایه تمام روابط به حساب میاد، ملموس تر و واقع بینانه تر میشود درک کرد.
هر چند هرکسی از کانال وجودی خودش مفهوم را
عشق به صورت تجربی می‌توان دریافت کرد ولی با مطالعه این کتاب قفل‌های خیلی از مسائل در این زمینه برای فرد باز میشه.
Royamhmdi2020
۱۴۰۳/۱/۶
با بسیاری از مفاهیم و مطالب مطرح شده در کتاب عشق، دوستی، فقدان و سوگ هم ذات پنداری داشتم و ارتباط گرفتم و پاسخ بسیاری از سوالاتی که در این سال‌های اخیر دغدغه ذهنم بودند را گرفتم. موضوع جالب این که حین مطالعه کتاب متوجه شدم چه قدر افکار، تجربیات و احساسات و رنج آدمها در مواجه با زندگی فارغ از جنسیت، تحصیل و ملیت می‌تونه بهم شبیه باشه. برای افراد در دهه و سوم چهارم زندگی خصوصا خانم‌ها قویا پیشنهاد می‌کنم.
دلارام 0074
۱۴۰۲/۱۲/۲۴
طبق گفته کتاب ما خود گنج هستیم در اعماق جهانی که بار‌ها و بار‌ها دفن شدیم. مثال‌هایی که از زندگی خودش زده بود رو خیلی دوست داشتم منو برد به زمان نوجوانی که چقدر بی ریا و از ته قلبت یکیو میخواستی و چقدر تلاش میکردی که طرفو خوشحال کنی و نره من قسمت ماه عسل کتاب برام خیلی قشنگ بود دنبال یه کتاب با این محتوا هستید پیشنهاد میدم حتما بخونید.
Maryam Eskafi
۱۴۰۲/۱۲/۱۸
مگه میشه کتابی درباره عشق نوشته بشه و بد باشه من دارم درباره عشق و ازدواج تحقیق میکنم برای همین هرکاری تو این زمینه ببینم مطالعه میکنم یا گوش میدم کتاب بسیار ارزشمندی است که هرکس معنی عشق را بدونه یا بخواد بدونه یا درباره عشق افکار منفی داره باید بخونه این کتاب را. اگر معنی عشق را بدونی لذتش بیشتره اگر ندونی یا فکرت منفی باشه خدا رو شکر می‌کنی که با چنین کتابی آشنا شدی به من خیلی کمک کرد
مینو رحمتی
۱۴۰۳/۱/۲۷
کتابی تحقیقی هستش ارتباطات عاطفی بین زن و مرد، دوستان، اعضا خانواده از اشخاصی در مورد تجربه هاشون در برخورد با عشق و محرومیت های خاص خودشون سوال پرسیده و اون ها هم تجربه شون رو انتقال دادن. نویسنده در مورد خودش هم صحبت کرده تجربیاتش با جنس مخالف، سقط جنینش و دردهای که در تعاقب اون کشیده و در نهایت به یک جمع بندی میرسه
اعظم رمضانی
۱۴۰۳/۲/۱
درود بر دوستان همراهفقط می‌تونم بگم آب دستتونه زمین بذارید و خوندن این کتاب ارزشمند رو شروع کنید. بعد در فواصل یادداشت بردارید، درباره مفاهیم غنی و سرشار کتاب فکر کنید و اجازه بدید این باران لطیف بهاری آرام آرام در عمق جان و روان تون نفوذ بکنه. نتیجه: رویش مجدد عشق در باغ وجودتون.
مشاهده همه نظرات 133

راهنمای مطالعه کتاب از عشق گفتن

برای دریافت کتاب از عشق گفتن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.