معرفی و دانلود کتاب صوتی هنر عشق ورزیدن

عکس جلد کتاب صوتی هنر عشق ورزیدن
قیمت:
۷۵۰۰۰ ۵۲,۵۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هنر عشق ورزیدن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هنر عشق ورزیدن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی هنر عشق ورزیدن

کتاب صوتی هنر عشق ورزیدن نوشته‌ی اریک فروم، راهکارها و دستورالعمل‌های ویژه‌ای جهت عشق ورزیدن به یکدیگر ارائه می‌کند و به شما نشان می‌دهد که انسان‌ها با عشق، معنا و مفهوم پیدا می‌کنند و عشق لازمه‌ی وجود هر انسانی است.

درباره‌ی کتاب صوتی هنر عشق ورزیدن:

اریک فروم (Erich Fromm) در کتاب صوتی هنر عشق ورزیدن (The Art Of Loving) از چگونگی و چرایی عشق ورزیدن سخن می‌گوید و بیان می‌کند که عشق حسی دل‌نشین و خاص است که وجود انسان در عالم به آن پیوند خورده و هستی و وجود انسان‌ها تنها با عشق حقیقی است که معنا و و مفهوم پیدا می‌کند. در حقیقت اریک فروم پنجره‌ی تازه‌ای از عشق را برای انسان‌ها باز می‌کند و درک متفاوتی از عشق به آن‌ها ارائه می‌دهد.

کتاب صوتی هنر عشق ورزیدن می‌خواهد شما را قانع کند که باید با جدیت بسیار براى تکامل و رشد شخصیت خود تلاش کنید تا به نتیجه‌ای سازنده‌ برسید، در غیر این صورت تلاش‌های شما برای ابراز عشق و علاقه بی‌نتیجه می‌ماند. یعنی اگر قدرت و توانایی عشق ورزیدن به همسایه، انسانیتِ راستین و... را نداشته باشید نمی‌توانید به رضایت‌مندی در عشق دست یابید. در فرهنگی که این ویژگی‌ها در آن کمیاب هستند، رسیدن به توانایی عشق ورزیدن نیز امری نادر خواهد بود.

هر انسانی می‌تواند این سوال را از خود بپرسد که تا به‌ حال چندین نفر را دیده است که به‌ معنا و مفهوم حقیقی، عاشق بوده‌اند. هنر ابراز عشق هیچ‌گاه به معنای تکرار مکرّرات نیست، بلکه دربردارنده‌ی ایده‌های بهتری از آن‌هایی است که قبلا ذکر شده بودند، امری طبیعی است که گاهی ایده‌های قدیمی‌ به چشم‌اندازهایی جدیدتر دست پیدا می‌کنند، زیرا تمام آن‌ها حولِ محور، هنر عشق ورزیدن می‌چرخند.

این کتاب صوتی مملو از عقاید و افکار تاثیرگذار و منحصر به فرد است و حقایق عریان بسیارى را شرح می‌دهد که به عنوان موانعی در جامعه‌ی امروزی وجود دارند و جلوی دستیابی انسان‌ها به عشق حقیقی را می‌گیرند. دکتر فروم مردى با دانشى پخته و بسیار گسترده است که توانایی ویژه‌ای در نوشتن موضوعات پیچیده به شیوه‌ای زنده و انسانی دارد. وی در این کتاب صوتی به موضوع پررمز و راز عشق می‌پردازد. موضوعی دل‌نشین و هیجان‌انگیز که همیشه افراد در دستیابی به آن ناتوان هستند و همواره به دنبال جواب دادن به سوالاتی هم‌چون این که، آیا عشق موضوعی جادویی است، عشق فقط یک واکنش شیمیایی در مغز است یا کششی جسمانی و ... هستند.

اریک فروم را بیشتر بشناسیم:

اریک فروم، جامعه‌شناسی باتجربه و روان‌شناسی بلندآوازه‌‌ است که در سال 1900 در امپراطوری آلمان به دنیا آمد. او از درخشان‌ترین فیلسوفان مکتب اومانیستی‌ و مکتب فرانکفورت و همچنین یک سوسیال دموکرات است. او همیشه در طول زندگی خود کوشیده تا ارتباط متقابل بین روان‌شناسی و جامعه برقرار کند که این موضوع را در آثارش نیز دیده می‌شود. او عقیده داشت، زمانی که اصول روانکاوی، به عنوان حلال مشکلات و بیماری‌های فرهنگیِ مردم به کار گرفته شود، می‌توان راهی به سوی ایجاد یک «جامعه‌ی معقول» و متعادل از جهت روانی پیدا کررد.

او تحصیلات خود را در رشته‌ی روانکاوی و در دانشگاه‌های هیدلبرگ و مونیخ و انستیتو سپری کرد. پس از اینکه نازیسم در آلمان ظهور کرد به ژنو مهاجرت کرد، پس از مدتی به آمریکا رفت و تابعیت این کشور را قبول کرد و در دانشگاه کلمبیای نیویورک فعالیت کرد. یکی از موفقیت‌های او این بود که توانست روانکاوی را در دانشگاه ملی مکزیک کرسی تاسیس کند. سرانجام در سال 1980 در سوئیس دار فانی را وداع گفت.

جملات برگزیده کتاب صوتی هنر عشق ورزیدن:

- این احتیاج در بشر هست که همیشه خود را متفاوت با دیگران بداند.
- مشکل بسیاری از مردم در وهله نخست این است که دوستشان بدارند، نه اینکه خود دوست بدارند.
- درست است که فرد خودخواه قادر نیست به دیگران عشق بورزد؛ ولی این هم درست است که او قادر نیست به خودش هم عشق بورزد.
- عشق، نتیجه رضایتمندی جنسی نیست، بلکه خوشبختی جنسی، آگاهی از آن‌چه رفتار صحیح جنسی نامیده می‌شود و نتیجه عشق است.
- اگر عشق، توانایی یک منش بالغ و ثمربخش باشد، پس در هر فرهنگ، توانایی عشق ورزیدن در زندگی به تاثیری که آن فرهنگ در منش فرد معمولی می‌گذارد بستگی دارد.

در قسمتی از کتاب صوتی هنر عشق ورزیدن می‌شنویم:

پس از این‌که به جنبه‌ی نظری هنر عشق ورزیدن پرداختیم، اینک با مسأله‌ای بس مشکل‌تر روبه‌رو می‌شویم و آن تمرین هنر عشق ورزیدن است. آیا بدون تمرین کردن می‌توان چیزی از یک هنر را آموخت؟

سختی مسأله از این رو بیشتر می‌شود که امروزه خیلی‌ها و درنتیجه، بسیاری از خوانندگانِ این کتاب انتظار دارند از رهنمودهای خودآموزی بهره‌مند شوند که به این می‌پردازد که چگونه می‌توان عشق ورزیدن را آموخت. متأسفانه باید بگویم هر کسی با این نگرش به این فصل کتاب مراجعه کند بسی ناامید خواهد شد. عشق ورزیدن، تجربه‌ای است شخصی که هر کسی فقط خودش و برای خودش می‌تواند داشته باشد؛ درواقع، کمتر کسی هست که طعم آن را دست‌کم به شکل ابتدایی در کودکی، جوانی یا بزرگسالی نچشیده باشد.

کاری که مبحث تمرین عشق ورزیدن می‌تواند بکند این است که مقدمات هنر عشق ورزیدن، رویکردهای نسبت به آن و تمرین این مقدمات و رویکردها را تشریح کند. گام‌هایی که برای رسیدن به هدف برداشته می‌شود فقط باید با پاهای خودِ فرد برداشته شود و بحث ما قبل از این‌که گامی قطعی برداشته شود به‌پایان می‌رسد. با وجود این، اعتقاد دارم بحث در مورد رویکردها می‌تواند برای تسلط بر این هنر مفید باشد، دست‌کم برای کسانی که انتظار ندارند رهنمود بشوند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه 1
نمونه 2
7 دقیقه
پیشگفتار
15 دقیقه
فصل اول: آیا عشق‌ورزی، یک هنر است؟
35 دقیقه
فصل دوم: نظریه‌ی عشق - بخش اول
24 دقیقه
فصل دوم - بخش دوم
23 دقیقه
فصل دوم - بخش سوم
21 دقیقه
فصل دوم - بخش چهارم
18 دقیقه
فصل دوم - بخش پنجم
30 دقیقه
فصل دوم - بخش ششم
25 دقیقه
فصل سوم: عشق و فروپاشی آن در جامعه‌ی امروز غرب - بخش اول
33 دقیقه
فصل سوم - بخش دوم
22 دقیقه
فصل چهارم: تمرین عشق - بخش اول
25 دقیقه
فصل چهارم - بخش دوم
22 دقیقه
فصل چهارم - بخش سوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی هنر عشق ورزیدن
نویسنده
مترجمابوذر کرمی
راویآرمان سلطان زاده
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۷۵۰۰۰ ۵۲,۵۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی هنر عشق ورزیدن

شکوفه عصاره
۱۴۰۱/۱۰/۲۰
یه کتاب علمی از اریک فروم، روان‌کاو و جامعه‌شناس آمریکایی-آلمانی‌ در خصوص عشق!
بخونید و عاشق بودن رو تمرین کنید.
نویسنده توی این کتاب دو تا از ویژگی‌های اصلی عشق رو، "عمق ارتباط متقابل" و "شادی" میدونه و معتقده که اگه یه رابطه این دو ویژگی رو نداشته باشه، عشق نیست. خیلی از تمایلات و کشش‌ها، مثل
دوستی، محبت، مهرورزی، کاریزما، جاذبه‌های جسمانی و... باعث نزدیک شدن ارتباط بین زن و مرد میشه اما فقط یکیشون عشق هست.
امیر جدی
۱۴۰۱/۵/۱۶
کتاب خوبی هست ولی عمیقا توصیه میکنم وقتی در حال گذر از یک بحران عشقی یا تجربه شکست عشقی هستید این کتاب رو مطالعه نکنید چون باعث میشه همزاد پنداری کرده و به خود سرزنشگری بی انصافانه‌ای دست بزنید، این کتاب باید در یک آرامش روحی مناسب یا نهایتا در لحظه‌ای که احساس میکنید دارید عاشق میشید مطالعه (گوش داده) بشه
📚هستی لک 📚
۱۴۰۲/۴/۵
سلام به کتابراهی‌ها من محتوای این کتاب و خیلی دوست دارم اما متاسفانه در این نسخه‌ای که خریداری کردم ترجمه صوتی به گونه‌ای است که خیلی سخت میتوانم با کتاب ارتباط برقرار کنم به بیان دیگر اگر با زبان ساده و واضح تری کتاب صوتی خوانده می‌شد خیلی عالی بود سوالی، که از دوستان دارم اگر کسی با نشر دیگری این کتاب و خوانده لطفا معرفی کند سپاسگزارم🌹
Syd Ni
۱۳۹۹/۱۰/۱۵
اولین بار بود که با بک اپلیکیشن کتاب شنیداری اشنا میشدم. کتاب هنر عشق ورزیدن را نیوشیدم. جالب‌ترین قسمت این برنامه، نظم آن بود. بعد از ان - که بسیار مهم است- کاربر-دوست است و به همه‌ی انتخابها براحتی دسترسی دارم.
سومین خوبی آن: شروع شنیدن از همان نقطه که قبلن متوقف شده بود است.
Hadi D.
۱۳۹۹/۳/۲۲
کتاب خوبه. ولی محض رضای خدا هم که شده، اینقدر از موسیقی حواس پرت کن زمینه استفاده نکنید لطفا! والله، بالله، به پیر، به پیغمبر، جالب نیست عزیز. جالب نیست. کلا رو اعصابه. حالا خوبه توی خود همین کتاب هم می‌گه که عشق ربطی به موزیک رمانتیک نداره!
آرزو موسوی
۱۴۰۱/۱۱/۲۹
مطالب خوبیو میگه ولی پیش پا افتاده هستن، من که خیلیاشو میدونستم و باتوجه به قیمت کتاب و حجم کمش، فک میکردم مطالب خیلی مهم تریو برای عرضه کردن داشته باشه.
آهنگ‌هایی که بین هر فصل پخش میشه بشدت بلندتر از صدای خواننده هستن و واقعا آزاردهنده، صدای خواننده اما خیلی دلنشین هست.
HOMA AHMADI
۱۳۹۹/۸/۱۴
بسیار دلچسب بود این کتاب نگاهی دقیق و بسیار کاربردی به مقوله دوست داشتن و عشق ورزیدن دارد شما را به نگاه کردن به بخشی از وجودتان وا میدارد که شاید هیچ گاه فعالانه به آن فکر نکرده اید اینکه ایا شما تا به حال عاشق بوده اید چرا نه؟
رویا محمدی
۱۴۰۲/۲/۲۳
جناب آقای آرمان بسیار زیبا کتاب را می‌خوانند بطوری که حق متن و نویسنده را ادا می‌کنند کسانی که طرز عشق ورزیدن را نمی‌دانند آموزش بسیار عالی دارد و بلوغ عاطفی را را یاد می‌دهد کتاب از انتشارت نو اندیش می‌باشد که از امتیازات آن می‌باشد
Miti Gol
۱۳۹۹/۱/۲۸
یکی از واجبات زندگی عشق ورزیدنه، چون به همون منوال دریافت میکنین،،، به قول دارن هاردی من عاشق دریافت عشقم، برا همین عشق میورزم😘
ساناز حاتمی
۱۴۰۲/۱/۸
این کتاب عشق را در بعد‌های گسترده توضیح می‌دهد عشق‌های فراتر از عشق یک انسان به انسان دیگر... برای آگاهی و افزایش بینش گزینه بسیار خوبی هست؛ فقط بعضی جمله‌ها به درک بالایی نیاز است. ممنون
Ali Satariyan
۱۳۹۹/۷/۲۱
از اونجایی که خیلی از قسمت‌ها و بخش‌های کتاب صرفا نظر و دیدگاه فلسفی نویسنده بود و نه بر اساس یافته‌های علمی، من خیلی موافقم اریک فروم نیستم.
Maryam Eskafi
۱۳۹۹/۸/۱۹
بهترین و موثرترین گتابی است که او عمرم خوندم من کاعذیشو خوندم و با خوندنش زندگیم متحول شد. خیلی ضروریه برای هر ادمی که بخونه. خیلی درس توش داره
کاربر گ
۱۳۹۹/۲/۱۴
کتابی خوبی هست. ولی متن کتاب و ترجمه کتاب و کلمات استفاده شده در کتاب میتونست خیلی شفاف تر و ساده تر بیان بشه. از کمات پیچیده استفاده شده که نیاز به فکر دارد فهم کتاب. ممنون
نگار ابیز
۱۳۹۹/۱/۳۱
کتاب خوب و ارزنده‌ای هست... خصوصا در این دوران که جهان، بیشتر از همیشه منتظر بیداری و عشق ورزیدن انسانهای این سیاره است.... .
نعمتی رامین
۱۴۰۱/۳/۱۷
اریک فروم یکی از بهترین روان‌شناسان به شمار می‌رود. در این کتاب به دور از هرگونه تعصب، معنا و مفهوم و جایگاه عشق را به زبانی ساده و همه‌فهم توضیح می‌دهد.
مشاهده همه نظرات 64

راهنمای مطالعه کتاب صوتی هنر عشق ورزیدن

برای دریافت کتاب صوتی هنر عشق ورزیدن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.