معرفی و دانلود کتاب درس آزمون اطفال 1: abc مبانی طب کودکان نلسون

عکس جلد کتاب درس آزمون اطفال 1: abc مبانی طب کودکان نلسون
قیمت:
۲۴۹,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب درس آزمون اطفال 1 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب درس آزمون اطفال 1 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب درس آزمون اطفال 1: abc مبانی طب کودکان نلسون

کتاب درس آزمون اطفال 1 نوشته‌ی هانیه طاهرمحمدی، خلاصه‌ای از کتاب abc مبانی طب نلسون از بهترین کتب مرتبط با بیماری‌های کودکان است که در عین خلاصه بودن، تمامی مباحث مرتبط با بیماری‌های اطفال را شامل می‌شود.

درباره کتاب درس آزمون اطفال 1

شناخت بیماری‌های اطفال یکی از مهم‌ترین دروس پزشکی به شمار می‌رود که یادگیری آن برای پزشکان، به‌ویژه پزشکان اطفال و کودکان لازم و ضروری است. کتاب درس آزمون اطفال 1، از سری مجموعه abc medicine است که تلاش شده تمامی مطالب آن بر طبق آخرین ویرایش مبانی طب کودکان نلسون (2019) باشد. به‌این‌صورت مخاطبان عزیز می‌توانند از آن در جهت پاسخگویی به آزمون‌های جامع پیش‌کاورزی و دستیاری استفاده کرده و نیاز به مطالعه منبع دیگری نداشته باشند. همچنین همانند سایر کتاب‌های این مجموعه طبقه‌بندی، تعریف، اپیدمیولوژی، اتیولوژی، پاتوژنز، علائم بالینی، تشخیص و درمان لحاظ شده است.

اثر حاضر در بین پزشکان و دانشجویان پزشکی بسیار پرکاربرد است؛ چرا که مباحث مربوط به بیماری‌های کودکان را به‌طور جامع و کامل دربردارد. کتاب درس آزمون اطفال 1 به عنوان مرجع در طراحی سوالات آزمون پذیرش دستیار و پیش کارورزی انتخاب شده و بنابراین اهمیت آن را به‌‌ویژه در بین پزشکان عمومی دوچندان می‌کند. کتاب پیش‌رو توسط هانیه طاهرمحمدی تالیف شده و انتشارات تیمورزاده آن را منتشر کرده است.

کتاب درس آزمون اطفال 1 مناسب چه کسانی است؟

پزشکان عمومی، پزشکان اطفال و دانشجویان رشته‌ی پزشکی از کتاب درس آزمون اطفال 1 بهره‌ی فراوان خواهند برد.

در بخشی از کتاب درس آزمون اطفال 1: abc مبانی طب کودکان نلسون می‌خوانیم

تشخیص افتراقی بی‌اختیاری ادرار

معمولا علت قابل شناسایی برای بی اختیاری ادرار یافت نمی‌شود و در اکثر، کودکان بی اختیاری ادرار تا سنین نوجوانی بدون درمان بهبود می‌یابد. کودکان با بی‌اختیاری ادرار اولیه و شبانه بیش از سایر این بیماران دارای سابقه خانوادگی و کمتر از همه آن‌ها دارای یک علت قابل شناسایی هستند.

کودکان با بی‌اختیاری روزانه و شبانه ثانویه بیش از همه احتمال دارد که یک علت طبی مثل UTI، دیابت ملیتوس وجود داشته باشد که علائم‌شان را توجیه کنند. کودکان با بی‌اختیاری ادرار روزانه و شبانه اولیه احتمالاً اختلال در تکامل یا مشکل در عملکرد مثانه دارند.

کودکان با بی‌اختیاری شبانه ثانویه ممکن است یک استرسور روانی- اجتماعی یا یک اختلال خواب داشته باشند که به عنوان عامل زمینه‌ساز برای بی‌اختیاری ادراری عمل کند.

راه‌های پیشگیری‌کننده شامل: کاهش عوارض بر روی یادگیری، عملکرد تحصیلی، روابط اجتماعی، زندگی خانوادگی و اعتمادبه‌نفس است.

فهرست مطالب کتاب

1. طب کودکان
2. رشد و تکامل
3. اختلالات رفتاری
4. اختلالات روانپزشکی
5. مسائل روانی-اجتماعی
6. تغذیه کودکان و اختلالات تغذیه‌ای
7. آب و الکترولیت‌ها
8. کودک آسی‌بدیده یا مبتلا به بیماری حاد
9. ژنتیک انسانی و دیس مورفولوژی
10. بیماری‌های متابولیک
11. طب جنینی و نوزادی
12. طب نوجوانان
13. ایمونولوژی
14. آلرژی
15. بیماری‌های روماتیسمی
16. بیماری‌های عفونی
نمایه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب درس آزمون اطفال 1: abc مبانی طب کودکان نلسون
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات تیمورزاده
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات362
زبانفارسی
شابک978-600-2387-65-3
موضوع کتابتخصص‌های پزشکی، کتاب‌های دانشگاهی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب درس آزمون اطفال 1

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب درس آزمون اطفال 1

برای دریافت کتاب درس آزمون اطفال 1 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.