معرفی و دانلود کتاب درک عمومی هنر کودکان: 3 تا 6 سال

عکس جلد کتاب درک عمومی هنر کودکان: 3 تا 6 سال
قیمت:
21000 تومان - 2.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب درک عمومی هنر کودکان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب درک عمومی هنر کودکان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب درک عمومی هنر کودکان: 3 تا 6 سال

نقاشی کودکان بیانگر تمامی احساسات ناگفته‌ای‌ست که آن‌ها را با کمک رنگ‌ها برون‌افکنی می‌کنند. فاطمه حافظی بیرکانی در کتاب درک عمومی هنر کودکان سعی دارد دنیای نقاشی کودکان و نمادهای موجود در آن را برای ما تفسیر کند. در این کتاب خواهیم دانست که کودک چطور با ایجاد اثر هنری خود با دنیای خارج ارتباط برقرار می‌کند و به‌طور غیرِمستقیم با ما سخن می‌گوید. درک این دنیای زیبا و هیجان‌انگیز نیاز به صبوری و دقتی دارد که در این اثر آن را فرامی‌گیرید. کتاب درک عمومی هنر کودکان را انتشارات نظری منتشر کرده و در دسترس عموم علاقه‌مندان به مباحث روانشناسی کودک قرار داده است.

در بخشی از کتاب درک عمومی هنر کودکان: 3 تا 6 سال می‌خوانیم

کودک در یک فاصله زمانی کم، با سرعت، خطوطی محدود را ایجاد می‌کند و به من (بزرگ‌تر) نشان می‌دهد. خطوط کاملا انتزاعی و ساخته ذهن کودک است. شاید در نگاه اول بی‌ربط دیده شود ولی باید متوجه این موضوع باشیم که او (کودک) برای خود یک سمبول ایجاد کرده که فقط به خودش اختصاص دارد؛ در واقع چیزی را خلق کرده است. زاویه نگاهش ویژه می‌شود و این کمک می‌کند تا خودش باشد.

ما با درک خطوط انتزاعی کودک، او را در راه باور به خویش، سوق می‌دهیم با این کار نه تنها کودک شناخت تازه‌ای از نور خورشید در ساعت ده صبح را با ما (بزرگ‌ترها) مطرح می‌کند بلکه این کار تمرینی است برای عمیق شدن نگاه کودک در دنیایی که قرار است در آن کشف کند، تجربه کند، رشد کند و مهم‌تر از همه انسان با درایتی شود.

فهرست مطالب کتاب

پیش‌گفتار
به دنیای کودکان خوش آمدید!
سمبول (نماد) در آثار کودکان
سمبول (نماد) در آثار کودکان سه ساله
سمبول (نماد) در آثار کودکان چهارساله
سمبول (نماد) در آثار کودکان پنج ساله
کودک و طبیعت
کپی کردن کودک برای ایجاد یک اثر
درک عمومی راهنما از هنر کودک
نقاشی کودک از دید روان‌شناسان
پایان سخن

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب درک عمومی هنر کودکان: 3 تا 6 سال
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات نظری
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات88
زبانفارسی
شابک978-600-289-962-0
موضوع کتابکتاب‌های روانشناسی کودک و نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک
21000 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب درک عمومی هنر کودکان

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب درک عمومی هنر کودکان

برای دریافت کتاب درک عمومی هنر کودکان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.