معرفی و دانلود کتاب صوتی آینده پسرت را بساز: نقش روابط صمیمانه در تربیت فرزند

عکس جلد کتاب صوتی آینده پسرت را بساز: نقش روابط صمیمانه در تربیت فرزند
قیمت:
۹۶۰۰۰ ۶۷,۲۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آینده پسرت را بساز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آینده پسرت را بساز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی آینده پسرت را بساز: نقش روابط صمیمانه در تربیت فرزند

مایکل سی ریچرت در کتاب صوتی کتاب آینده پسرت را بساز حاصل چندین دهه تحقیق و پژوهش خود را درباره‌ی نحوه‌ی تعامل والدین و مربیان با فرزندان پسر گردآوری کرده است و قراردادهای قدیمی را درباره‌ی چگونگی تبدیل شدن پسران نوجوان به مردان جوان به چالش می‌کشد.

درباره‌ی کتاب صوتی کتاب آینده‌ی پسرت را بساز

همه‌ی ما به‌نوعی بحران‌های دوران بلوغ را از سر گذرانده‌ایم. انسان در سال‌های دوران بلوغ به سبب تغییرات فیزیولوژیکی و هورمونی که تبعات روانی و فکری بسیاری به همراه دارند، وارد مرحله‌ای بغرنج از زندگی می‌شود. تعامل اطرافیان با نوجوانانی که در حال سپری کردن سال‌های بلوغ هستند، می‌تواند تعیین‌کننده‌ی مسائل بسیاری باشد. از میان اطرافیان نوجوان، مهم‌ترین افراد والدین او هستند. آن‌ها پیش از ورود فرزندشان به مراحل چالشی زندگی، باید آگاهی لازم را برای نوع تعامل و برخورد با او کسب کنند. مایکل سی ریچرت (Michael C. Reicher) در کتاب آینده‌ی پسرت را بساز (How to Raise a Boy) به مسائل پیرامون این دغدغه‌ی مهم می‌پردازد و راهنمای گام‌به‌گامی فراهم می‌آورد تا با استفاده از آن، والدین و نوجوانان بتوانند به‌خوبی از این گردنه‌های حیاتی بغرنج عبور کنند.

ریچرت در این کتاب صوتی توضیح می‌دهد که چگونه برخی از گفتمان‌هایی که معتقدند پسران باید از کودکی مرد بار بیایند، در واقع می‌تواند آسیب‌های بسیاری را بر روان آن‌ها بر جای بگذارند و منجر به عصبانیت، انزوا، بی‌احترامی یا حتی رفتارهای مخرب شوند. کلید تغییر فرهنگ این است که والدین و مربیان یاد بگیرند که چگونه می‌توانند به رشد اجتماعی و عاطفی پسران کمک کنند.

مایکل سی ریچرت در کتاب صوتی آینده‌ی پسرت را بساز از شما به عنوان والدین یا کسانی که به هر نحوی با پسران سروکار دارید، پیشنهادات رهگشایی در زمینه‌ی تعامل با آن‌ها در اختیارتان قرار می‌دهد. توصیه‌هایی از جمله این که:

- سعی کنید بدون قضاوت با آن‌ها تعامل کنید تا بدانند که شنیده می‌شوند.
- تلاش کنید به پسرانتان کمک کنید که ارتباطاتی قوی با اطرافیانشان بسازند.
- از آن‌ها بخواهید درباره‌ی احساساتشان نسبت به جنس مخالف با شما حرف بزنند و از خلال این قبیل گفت‌وگوها، احترام به زنان را به آن‌ها بیاموزید.
- به آن‌ها اطمینان بدهید که وقتی دردهای جسمی یا عاطفی را تجربه می‌کنند، لازم نیست «مرد باشند» و از خودشان ضعف نشان ندهند.

با ارائه‌ی جدیدترین بینش‌های روانشناسی و علوم اعصاب، کتاب صوتی «آینده‌ی پسرت را بساز» به کسانی که با پسران نوجوانان در ارتباط هستند، کمک می‌کند تا یاد بگیرند که چگونه از پسرانشان مردانی با اعتماد به نفس، موفق و مهربان بسازند.

نکوداشت‌های کتاب صوتی کتاب آینده‌ی پسرت را بساز

- تا کنون هیچ‌کس بهتر از مایکل سی ریچرت به این مسئله نپرداخته است که چقدر پسرها برای تبدیل شدن به مردان مفید و تأثیرگذار به روابط عاشقانه‌ی سالم نیاز دارند. مایکل ریچرت در این کتاب عمیقاً به قلب و زندگی آنان می‌پردازد. او رمز و راز اعتیاد آن‌ها به بازی را کشف می‌کند و اشتیاق آن‌ها را برای ایجاد ارتباط و دوستی تشخیص می‌دهد. اگر والدین یا معلم پسری هستید، اگر پسری را دوست دارید، باید این کتاب را بخوانید. (مایکل جی. تامپسون، نویسنده)

- در ده سالی که از انتشار کتابم درباره‌ی مشکلات پسران می‌گذرد، با والدین و مربیان بی‌شماری درباره‌ی نگرانی‌های آن‌ها صحبت کرده‌ام. پرورش مردانی باشخصیت، دارای هوش هیجانی و با انعطاف‌پذیری بالا، برای خانواده‌ها دغدغه‌ای مهم به شمار می‌رود. در این کتاب پیشگامانه، مایکل ریچرت ترکیبی منحصر‌به‌فرد از تحقیقات، بینش بالینی و تجربیات شخصی خود را برای ارائه‌ی رویکردی دلگرم‌کننده در رابطه با تربیت پسرانمان در هم می‌آمیزد. (پگ تایر، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز)

- نقشه‌ای متفکرانه، صادقانه و در نهایت امیدوارکننده برای تربیت یک پسر امروزی. مایکل ریچرت در این کتاب دست به کاری می‌زند که مدت‌ها آن را برای بسیاری از افراد انجام داده است. او در کتاب آینده‌ی پسرت را بساز، بینش و توصیه‌های درخشانی را ارائه می‌کند که به بسیاری از پسران کمک می‌کند تا به مردانی با اعتمادبه‌نفس و هدفمند تبدیل شوند. (رزالیند وایزمن، نویسنده)

کتاب صوتی کتاب آینده‌ی پسرت را بساز برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به هر نحوی با پسران نوجوان در ارتباط هستید، چه والدین آن‌هایید، چه خواهر یا برادر و چه معلمشان، شنیدن این کتاب صوتی را به شما توصیه می‌کنیم. می‌توانید یک نسخه‌ از آن را به هر پسر نوجوانی که در اطراف خود می‌شناسید هدیه بدهید.

با مایکل سی ریچرت بیشتر آشنا شویم

مایکل ریچرت یک روانشناس کاربردی و پژوهشی است که عمده‌ی فعالیت‌های خود را در زمینه‌ی روانشناسی نوجوانان و علی‌الخصوص پسران نوجوان انجام داده است. او درصدد آن است که از خلال پژوهش‌های نظری و میدانی خود به درک درست و عمیق‌تری از شرایطی برسد که به کودکان امکان می‌دهد در زمینه‌های مختلف شکوفا شوند. عواملی همچون خانواده‌ها، مدارس و جوامع. او برنامه‌ها و کارگاه‌هایی را، هم در جوامع درون‌شهری و هم در برخی از مرفه‌ترین اجتماع‌های حومه‌ی شهر فراهم کرده است تا با این کار آگاهی طیف گسترده‌ای از مردم را درباره‌ی نتیجه‌ی پژوهش‌های خود در زمینه‌ی پرورش فرزند بالا ببرد.

در بخشی از کتاب صوتی کتاب آینده‌ی پسرت را بساز می‌شنویم

ریچارد هاولی و من از ابتدای سال 2008 مشارکت خود را با IBSC آغاز کردیم و درمورد آنچه واقعاً در آموزش به پسران ارائه می‌شود، به مطالعه پرداختیم. در یک سری مطالعات، داستان‌ها و مثال‌های قدرتمندی از بیش از 40 مدرسه از انواع مختلف و همچنین 2500 مرد نوجوان و 2000 معلمشان در 6 کشور انگلیسی‌زبان مختلف جمع‌آوری کردیم. جهت آغاز مطالعه‌ی اکتشافی خود به سادگی از معلمان و پسران سؤال کردیم بنا به تجربه‌ی آنان چه چیزهایی مؤثر هستند. در حالی که پاسخ‌های پسران و معلمان تا حد زیادی هم‌پوشانی داشتند و درمورد مشخصه‌های درس‌های موفقی که آنان توصیف می‌کردند، اطمینان می‌دادند، یک واگرایی کاملاً مشهود وجود داشت. معلمان بر مهارت درست تمرکز کرده بودند و به زبان فنی درموردشان صحبت می‌کردند. اما پسران بیشتر به بحث و بررسی ویژگی‌ها و شخصیت‌های معلمان خود می‌پرداختند. گرچه در دستورالعمل به وضوح از آن‌ها خواسته بودیم به نام هیچ‌کس اشاره نکنند، اما آن‌ها حتماً از معلم یا مربی‌ای که زندگی‌شان را تغییر داده بود نام می‌بردند و با جزئیات دقیق او را توصیف می‌کردند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
27 دقیقه
فصل اول: محصور در کودکی - بخش یک
29 دقیقه
فصل اول: محصور در کودکی - بخش دو
34 دقیقه
فصل اول: محصور در کودکی - بخش سه
27 دقیقه
فصل دوم: رها‌کردن پسران از بند - بخش یک
33 دقیقه
فصل دوم: رها‌کردن پسران از بند - بخش دو
37 دقیقه
فصل سوم: پسرها و قلبشان - بخش یک
27 دقیقه
فصل سوم: پسرها و قلبشان - بخش دو
34 دقیقه
فصل سوم: پسرها و قلبشان - بخش سه
33 دقیقه
فصل چهارم: یادگیری و تحصیلِ پسران - بخش یک
31 دقیقه
فصل چهارم: یادگیری و تحصیلِ پسران - بخش دو
27 دقیقه
فصل چهارم: یادگیری و تحصیلِ پسران - بخش سه
25 دقیقه
فصل پنجم: برادری و باشگاه‌های پسران - بخش یک
22 دقیقه
فصل پنجم: برادری و باشگاه‌های پسران - بخش دو
33 دقیقه
فصل پنجم: برادری و باشگاه‌های پسران - بخش سه
20 دقیقه
فصل ششم: عشق، رابطۀ جنسی و محبت - بخش یک
23 دقیقه
فصل ششم: عشق، رابطۀ جنسی و محبت - بخش دو
33 دقیقه
فصل هفتم: پسران و بدن‌هایشان - ورزش و سلامت - بخش یک
40 دقیقه
فصل هفتم: پسران و بدن‌هایشان - ورزش و سلامت - بخش دو
32 دقیقه
فصل هشتم: خشونت، قلدری و آسیب‌پذیری - بخش یک
33 دقیقه
فصل هشتم: خشونت، قلدری و آسیب‌پذیری - بخش دو
25 دقیقه
فصل نهم: اسباب‌بازی‌های پسران در عصر دیجیتال - بخش یک
36 دقیقه
فصل نهم: اسباب‌بازی‌های پسران در عصر دیجیتال - بخش دو
37 دقیقه
فصل دهم: قرنِ بیست‌ویکم و پس‌از آن - بخش یک
39 دقیقه
فصل دهم: قرنِ بیست‌ویکم و پس‌از آن - بخش دو
22 دقیقه
فصل دهم: قرنِ بیست‌ویکم و پس‌از آن - بخش سه

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی آینده پسرت را بساز: نقش روابط صمیمانه در تربیت فرزند
نویسنده
مترجمپگاه فرهنگ مهر
راویسلمان ظاهری
ناشر چاپیانتشارات کتاب کوله پشتی
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۲ ساعت و ۳۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های علوم تربیتی
قیمت نسخه صوتی
۹۶۰۰۰ ۶۷,۲۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی آینده پسرت را بساز

سهیلا کیانی
۱۴۰۱/۱۰/۱۰
درسته مارو با دنیای پسرا اشنا میکنه ولی هیچ راهکاری نداره که بتونیم در شرایط ازش استفاده کنیم
Lavin Yari
۱۴۰۱/۹/۲۶
کتاب خیلی خوبه‌ادمو با دنیا پسرا اشنا میکنه که چقدر پسرا احساساتین تو معرض خطر ک خیلیای ما حواسمون نیس ب پسرامون
فاطمه زارع
۱۴۰۱/۸/۲۶
سه دفعه خوندم هیچی ازش متوجه نشدم. راضی نبودم پیشنهاد نمیکنم. کتاب خوب باید راهکار داشته باشه
Hani Ghorbani
۱۴۰۲/۳/۲۹
به نظر من برای حل مشکلات اول باید شناخت درستی داشته باشیم که این کتاب این فرصت رو بهمون می‌ده
Sanaz Jalali
۱۴۰۱/۸/۲۸
بسیار بسیار عالی، صدای گوینده هم بسیار عالی بود ممنونم ازتون
مریم
۱۴۰۲/۹/۱۶
کتاب خوبیه اما راهکارها رو نگفته فقط به مشکلات پرداخته
نوشین سنادیزاده
۱۴۰۲/۲/۲۳
خیلی دقیق همه‌ی اشتباهات والدین رو جلوی چشمشون میاره
مشاهده همه نظرات 7

راهنمای مطالعه کتاب صوتی آینده پسرت را بساز

برای دریافت کتاب صوتی آینده پسرت را بساز و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.