معرفی و دانلود کتاب دری که به کجا باز شد

عکس جلد کتاب دری که به کجا باز شد
قیمت:
97500 تومان - 10.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دری که به کجا باز شد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دری که به کجا باز شد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دری که به کجا باز شد

کتاب دری که به کجا باز شد نوشتۀ سالی گاردنر، داستان نوجوانی را به تصویر می‌کشد که با پیدا کردن یک کلید به گذشته‌ای بسیار دور می‌رود و وارد دنیای جدیدی می‌شود و اتفاق‌های شگفت‌انگیزی برایش رقم می‌خورد.

سالی گاردنر (Sally Gardner) در رمان دری که به کجا باز شد (The Door That Led to Where) داستان پسر 16 ساله‌ای به نام ای جی فلین را به تصویر می‌کشد که در یکی از امتحانات مهم خود در سال آخر متوسطه موفقیتی کسب نکرده است. او در آستانۀ 17 سالگی آینده خوبی را برای خود متصور نیست. ای جی حروف اول اسم این پسر است و تنها مادرش نام کاملش را می‌داند، پسر نوجوان به اصرار مادرش برای داشتن شغل جهت مصاحبه کاری وارد یک مؤسسه حقوقی می‌شود که مادر به آن نامه‌ای نوشته است. فلین امیدوار است که به این طریق زندگی‌اش دچار تغییر شود و جالب اینکه این اتفاق می‌افتد اما او هیچ تصوری از اتفاقات پیش رویش ندارد.

او در آن مؤسسه یک کلید قدیمی با اسم کاملش یعنی آیدین جابی و تاریخ تولدش پیدا می‌کند، چیزی که برایش بسیار عجیب است چرا که هیچ‌کس نام کامل او را نمی‌داند. ای جی تصمیم می‌گیرد دری که با این کلید باز می‌شود را پیدا کند. فلین در این جست‌وجو، دری به سوی لندن 1830 باز و سفر شگفت‌انگیزی را به گذشته‌ای ملموس و واقعی همراه دوستانش آغاز می‌کند. جایی که خیابان‌های مدرن با سنگ‌فرش و گاری جایگزین شده‌اند. جایی که می‌توان قانون را با ابزار شرارت دور زد. شهری که در بیماری و قتل و جنایت گرفتار است و به لندنی که می‌شناسد هیچ شباهتی ندارد.

خیلی زود فلین و دوستانش متوجه می‌شوند که عشق، خیانت و سختی در طول دویست سال گذشته تغییر چندانی نکرده است. هر چند زندگی در سال 1830 بسیار ارزان است، ای جی و دوستانش خیلی زود دریافتند که زندگی خودشان بسیار ارزشمندتر از دوره‌ای است که می‌بینند.

آن‌ها در این مسیر با جرمی روبه‌رو می‌شوند که فقط خود قادر به حل آن هستند. این پسران در طول این راه از جوانانی بی‌هدف و بی‌انگیزه به مردانی شجاع تبدیل می‌شوند. اما آیا با وجود دشمنانی که آن‌ها در اطراف خود دارند، می‌توانند اسرار گذشته را کشف کنند پیش از اینکه گذشته آن‌ها را کشف کند!

خواندن کتاب دری که به کجا باز شد به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

نوجوانانی که به داستان‌های معمایی و تخیلی علاقه‌مند هستند، این رمان هیجان‌انگیز را نباید از دست بدهند.

در بخشی از کتاب دری که به کجا باز شد می‌خوانیم:

ای‌جی به السی گفت که باید مطمئن شود لئون و سلیم نمی‌خواهند به قرن بیست و یکم برگردند و بعد در را کاملاً قفل کند.

السی گفت: «برای چی برگردن، عزیزم؟ اینجا چی دارن که برگردن؟»

ای‌جی می‌خواست بگوید، به خاطر من.

به جایش گفت: «چون مردم سؤال می‌پرسن.»

السی گفت: «نه، کسی چیزی نمی‌پرسه. می‌دونم برات سخته، عزیزم. بهترین دوستات هستن، با هم بزرگ شدین. سه تفنگ‌دار، همیشه به نظرم این‌طوری بودید. ولی اگه از تجربه‌ی من تو ماشین رختشویی زندگی بپرسی، می‌گم همون‌جایی که هستن جاشون خوبه. سلیم زنی می‌خواد که کمی بزرگ‌تر از خودش باشه، و یه خونه می‌خواد، و به نظر می‌رسه که خانم فوربی هر دوی اینها رو داره.»

ای‌جی خندید. «خانم فوربی.»

«لئون هم، همیشه گوشه‌ی دلم یه جایی براش داشتم. پسر خوبیه. نامه‌ای که برام گذاشت گریه‌ام انداخت، واقعاً. گفت تنها جایی که از بچگی احساس امنیت می‌کرده آپارتمان من بوده.» اشک در چشم‌های السی حلقه زده بود. «دلم می‌خواست بیشتر از دستم براش بر می‌اومد. می‌دونم که دیگه نمی‌بینم‌شون، و دل پیرم می‌گیره، ولی ته دلم می‌دونم که همون‌جا براشون بهتره.»

ای‌جی گفت: «من قبول ندارم. نمی‌تونم. لئون و سلیم برادرم هستن.»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دری که به کجا باز شد
نویسنده
مترجمفرمهر امیردوست
ناشر چاپینشر پیدایش
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات320
زبانفارسی
شابک978-622-244-003-9
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک
97500 ت - 10.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب دری که به کجا باز شد

Ghazaal dv
۱۴۰۰/۱۱/۵
بنظرم میتونست کتاب قوی تری باشه اما در ژانر خودش نمیشه گفت کتاب بدی بود اما عالی هم نبود.
توحید شهاب
۱۴۰۱/۱۲/۲۶
خیلی جالب و منسجم بود لذت بردم
Taha Ahmadi
۱۳۹۹/۹/۱۶
داستانش روند خوبی رو داره
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب دری که به کجا باز شد

برای دریافت کتاب دری که به کجا باز شد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.