معرفی و دانلود کتاب مدرسه جاسوسی 7: سرقت از موزه‌ی بریتانیا

عکس جلد کتاب مدرسه جاسوسی 7: سرقت از موزه‌ی بریتانیا
قیمت:
۶۶,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مدرسه جاسوسی 7: سرقت از موزه‌ی بریتانیا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مدرسه جاسوسی 7: سرقت از موزه‌ی بریتانیا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مدرسه جاسوسی 7: سرقت از موزه‌ی بریتانیا

کتاب مدرسه جاسوسی 7: سرقت از موزه‌ی بریتانیا نوشته‌ی استوارت گیبز، به ادامه‌ی ماجراهای هیجان‌انگیز بن می‌پردازد. او این بار می‌خواهد همراه دوستانش نقشه‌ای بکشد تا بتوانند سران اسپایدر را دستگیر کنند اما تنها سرنخی که دارند یک کلید ساده است. این کتاب جذاب از پرفروش‌ترین آثار نیویورک‌تایمز در بخش کودک و نوجوان به شمار می‌آید.

موضوع کتاب مدرسه جاسوسی 7: سرقت از موزه‌ی بریتانیا چیست؟

بن به همراه دوستانش برای پیدا کردن و دستگیری رئیس و اعضای سازمان اسپایدر به مکزیک می‌روند. ماموریت آن‌ها به هیچ عنوان راحت نیست چرا که باید با افراد شروری مبارزه کنند و همینطور تلاش کنند هویتشان نیز مخفی بماند. تنها سرنخی که بن و دوستانش دارند یک کلید است و هیچکس نمی‌داند این کلید به کجا و چه چیز تعلق دارد... به نظر شما بن و دوستانش از این ماموریت نیز سربلند بیرون خواهند آمد یا اینکه ماجرا به گونه‌ای دیگر رقم می‌خورد؟! با داستان سرقت از موزه‌ی بریتانیا (Spy School British Invasion) همراه باشید تا یک ماجرای معمایی و پر رمز و راز دیگر را تجربه کنید.

درباره‌ی مجموعه مدرسه جاسوسی:

این مجموعه‌ی هفت جلدی متفاوت و جذاب که از پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز به شمار می‌آید، نوجوانان بسیاری را در دنیا شیفته خود کرده است. شخصیت محوری این داستان‌ها پسری به نام بن است که با وارد شدنش به ماجراهای جاسوسی اتفاقات بامزه و مهیجی را رقم می‌زند. استوارت گیبز (Stuart Gibbs) در داستان‌های مدرسه جاسوسی (Spy School) به طرز ماهرانه‌ای بن را که تا حدودی دست و پا چلفتی هم هست در موقعیت‌های مختلف قرار می‌دهد و با ماجراجویی‌های مختلف و کشف رمز و رازهای هر داستان نوجوانان علاقه‌مند به داستان‌های معمایی و هیجان‌انگیز را به شدت جذب خود می‌کند به قدری که به سختی می‌توانند از خواندن آن دست بکشند.

کتاب مدرسه جاسوسی 7: سرقت از موزه‌ی بریتانیا مناسب چه کسانی است؟

این داستان برای نوجوانان علاقه‌مند به داستان‌های معمایی و جاسوسی تجربه‌ای دلچسب خواهد بود.

در بخشی از کتاب مدرسه جاسوسی 7: سرقت از موزه‌ی بریتانیا می‌خوانیم:

البته وقتی وارد مدرسه‌ی جاسوسی شدم، استعدادش را داشتم؛ چون سال‌ها فرار از دست قلدرها و عوضی‌ها و اراذل‌واوباش مدرسه‌ی راهنمایی‌ام این مهارت را در من تقویت کرده بود. ولی حالا که یک سال (هم سر کلاس و هم توی مأموریت‌هایم) با حمله‌های ناگهانی و شبیخون‌ و کمین برخورد داشتم، استاد این کار شده بودم که به‌محض دیدن اولین نشانه‌ی دردسر فلنگ را ببندم. اگر پناه گرفتن جزء مسابقات ورزشی المپیک بود، من یکی از مدّعیان جدی مدال طلا می‌شدم.

به‌محض اینکه نیروهای دشمن سر پیچ پیدایشان شد، دُمم را روی کولم گذاشتم و زدم به چاک. وقتی شروع به تیراندازی کردند، داشتم شیرجه می‌زدم پشت پیچ راهرو. خوشبختانه جاسوس‌های همکارم هم داشتند همین کار را می‌کردند، حتی مورِی که واکنش‌هایش عین تنبلی بود که به کما رفته. به‌هرحال حس بقای شخصی‌ که تا حد زیادی در او هم بود، باعث شد پابه‌پای من فرار کند.

فرارمان فقط از روی بزدلی نبود. یکی از اولین چیزهایی که در مدرسه‌ی جاسوسی یاد گرفته بودیم، قانون اول بقای شخصی پریبیل بود: بهترین راه برای در امان ماندن از تیر خوردن این است که در مسیر گلوله نباشی. اینکه سر جایت بمانی، اسلحه بکشی و شلیک کنی جذاب به نظر می‌رسید، ولی معمولاً باعث می‌شد در همان نقطه‌ای بمانی که آدم‌بدها به سمتش نشانه رفته‌ بودند. تازه، بیشترِ ما اصلاً اسلحه‌ای نداشتیم که دربیاوریم و شلیک کنیم.

فهرست مطالب کتاب

1- بازجویی
2- حروف‌نگاری
3- انتقال
4- لذت فرهنگی
5- نقشه کشیدن برای فرار
6- پناهگاه
7- رانندگی تدافعی
8- جور کردن وسیله‌ی نقلیه
9- از دست دادن اعتماد‌به‌نفس
10- نفوذ
11- تخلیه
12- حمله
13- همرنگ جماعت شدن
14- مسیریابی
15- تجزیه و تحلیل
16- رویارویی
17- ترس
18- ضد خطا
19- سرگیجه
20- بقای شخصی
21- مبارزه‌ی تن‌به‌تن
سپاسگزاری
درباره‌ی نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مدرسه جاسوسی 7: سرقت از موزه‌ی بریتانیا
نویسنده
مترجممریم رفیعی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات261
زبانفارسی
شابک978-600-462-696-5
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مدرسه جاسوسی 7: سرقت از موزه‌ی بریتانیا

ممد مملی
۱۴۰۱/۲/۱۸
قبلا یکم خنده دار تر بود. ترجمه خوب و روان بود و از نشر پرتقال همین انتظارو میره. حتما حتما حتما قبلیاشو بخونید که کاملا متوجه اتفاقات بشید... کتاب بعضی جاها فلش بک میزنه به اتفاقاتی رخ داده بوده و گاهی با دشمنان قدیمی روبه رو میشوند. شخصیت‌هایی هم هستند که در جلد۱و ۲ عادت هاشون و شخصیتشون معرفی میشه و در این قسمت‌های بالا، بیشتر ماجرا رو تعریف میکنن
... ...
۱۴۰۱/۶/۴
سلام کتاب عالی بود یک مثبت داشت چند جلد قبلی این کتاب متاسفانه قابل حدس و پیش‌بینی بود اما این کتاب نه مخصوصا اونجایی که آقای‌ای گیرافتاد اما باز عملیات نابودی شروع شد و اونجایی که ماموریت رو پایان رسوندن و بنده فکر کردم کتاب به پایان می‌رسه اما هنوز داستان ادامه داشت.
ترنم ضیاء
۱۴۰۰/۱۱/۱۰
این کتاب را به همه نوجوانانی که کتاب‌های ماجراجویانه و هیجانی دوست دارن پیشنهاد میکنم ترجمه ساده و روانی داره بسیار گیرا هست
علی محمدی
۱۴۰۱/۲/۱۳
کتاب بسیار خوبیه من که ازشخیلی خوشم اومد بهتون پیشنهاد می‌کنم این کتاب زیبا رو بخونین
ترانه میرزایی
۱۴۰۰/۸/۲۵
عالیییییییی بهتر از این کتاب نخوندم😍😍😍
سارا کرمی
۱۴۰۰/۱۰/۱۶
خیلی جالب بود و مثل کتاب‌های قبل داستان ماجراجویانه داشت
دستان جلالیان
۱۴۰۲/۱۱/۲۹
بهترین کتاب‌ها با سبک ماجراجویی این سری هست پیشنهاد میکنم
علی براریان
۱۴۰۲/۴/۱
کتاب بسیار عالی اب بود
اصلا در خوندن این سری شک نکنید
پیمان فقیه
۱۴۰۲/۸/۱۱
پسرم عاشقشه خودمم همینطور
Rezvan Saeedi
۱۴۰۱/۵/۱۵
ترجمشو دوست داشتم
مشاهده همه نظرات 10

راهنمای مطالعه کتاب مدرسه جاسوسی 7: سرقت از موزه‌ی بریتانیا

برای دریافت کتاب مدرسه جاسوسی 7: سرقت از موزه‌ی بریتانیا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.