معرفی و دانلود کتاب دنده یک مهارت‌های ارتباطی: اصول اولیه و پایه ارتباطات

عکس جلد کتاب دنده یک مهارت‌های ارتباطی: اصول اولیه و پایه ارتباطات
قیمت:
18000 تومان - 2.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دنده یک مهارت‌های ارتباطی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دنده یک مهارت‌های ارتباطی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دنده یک مهارت‌های ارتباطی: اصول اولیه و پایه ارتباطات

ارتباط با دیگران، از نیازهای ابتدایی و از چالش‌های همیشگی زندگی انسان بوده است. کتاب دنده یک مهارت‌های ارتباطی اثر فرشید نادری نژاد، برای کمک به همین چالش نوشته شده است. از طریق این کتاب می‌توانید نقاط‌ِضعف خود در ارتباط با دیگران را پیدا کنید، انواع رابطه و تعارض‌های آن را بشناسید و مهارت‌های ارتباطی خود را بهبود ببخشید.

درباره‌ی کتاب دنده یک مهارت‌های ارتباطی

آیا در ارتباط گرفتن با دیگران خودتان را انسان موفقی می‌شناسید؟ آیا در پیدا کردن دوست یا باز کردن سر صحبت در جمع‌های غریبه‌تر، بدون مشکل پیش می‌روید؟ از ارتباطتان با خانواده، همسر، دوست و غریبه‌های مختلفی که در طول روز می‌بینید، رضایت کامل دارید؟ این کتاب در همه‌ی زمینه‌هایی که نام بردیم، شما را آدم موفق‌تری می‌سازد.

آدم‌های محبوب، معمولاً ارتباطات خوبی با دیگران دارند. اما این به معنای موفقیت آن‌ها در همه‌ی زمینه‌ها نیست. ارتباطات اجتماعی مقوله‌های پیچیده و سختی‌ هستند. چالش‌ها و بالا و پایین‌های بسیار دارند و برای موفقیت در آن‌ها باید نکات مهمی را رعایت کنید. کتاب دنده یک مهارت‌های ارتباطی نوشته‌ی فرشید نادری نژاد، به مخاطب در زمینه‌ی برقراری ارتباط موثرتر با دیگران یاری می‌رساند.

فصل اول این کتاب به تاریخچه‌ی ارتباطات می‌پردازد. در این فصل، روایت از ابتدای روش‌های ارتباطی انسان‌های اولیه و زبان اشاره آغاز شده و به عصر حاضر و اینترنت می‌رسد. فصل‌های بعدی، به مسائل روان‌شناختی در حیطه‌ی ارتباطات انسانی می‌پردازد. فرشید نادری نژاد در این کتاب سؤال‌هایی را مطرح می‌کند تا مخاطب به شناخت بهتری از خودش برسد. در ادامه، روش‌های مختلف و نکات مهم ارتباطی را بیان می‌کند و مهارت ارتباطی خوانندگان کتاب را بالا می‌برد.

اگر شغلی دارید که به‌خاطر آن مجبورید در جمع سخنرانی کنید یا برای جذب مشتری و مخاطب ارتباط بیشتری با آدم‌ها بگیرید، کتاب دنده یک مهارت‌های ارتباطی، انتخاب مناسبی برای شماست. ماهیت ارتباط و ارتباط مؤثر، سبک‌های ارتباطی، هوش هیجانی، ارزیابی شخصی و تعارضات و موانع ارتباطی، از جمله مباحثی هستند که در این کتاب درباره‌ی آن‌ها صحبت می‌شود.

لازم به ذکر است انتشارات ایماد اثر نامبرده را روانه‌ی بازار نشر کرده است.

کتاب دنده یک مهارت‌های ارتباطی برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب دنده یک مهارت‌های ارتباطی به‌طور خاص برای کسانی مناسب است که در زمینه‌ی تقویت مهارت‌های ارتباطات اجتماعی در خود نیاز بیشتری احساس می‌کنند. اما به‌طور کلی، این کتابی‌ست برای همه. چرا که ارتباط مؤثر با دیگران، نیازی برای همه‌ی انسان‌هاست.

با فرشید نادری نژاد بیشتر آشنا شویم

فرشید نادری نژاد، دانش‌آموخته‌ی رشته‌ی روابط دیپلماتیک و جوانی فعال و خلاق است. تنها کتاب تألیفی او دنده یک مهارت‌های ارتباطی ا‌ست اما چندین کتاب ترجمه شده دارد که از آن جمله می‌توان کتاب‌های «چگونه با هرکسی فوراً ارتباط برقرار کنید» و «دانش تمرکز قدرتمند» را نام برد.

فرشید نادری نژاد همچنین در وبسایت شخصی خود، به توضیح و آموزش مهارت‌های ارتباطی در قالب مقالات و ویدئوهای آموزشی می‌پردازد. از دیگر فعالیت‌های این نویسنده، عبارت است از: مجری‌گری و گویندگی، برگزاری همایش‌های مختلف در زمینه‌ی مهارت‌های ارتباطی و تدریس زبان انگلیسی.

در بخشی از کتاب دنده یک مهارت‌های ارتباطی می خوانیم

بشر از ابتدای آفرینش همیشه سعی در برقراری ارتباط با هم‌نوعان خود داشته؛ و به دنبال انتقال اطلاعات به دیگر انسان‌ها بوده است. به همین منظور از اولین چیزی که در اختیار داشته بهره می‌برده و آن چیزی نبوده جز زبان اشاره. در واقع قدیمی‌ترین راه ارتباطی که بشر از آن استفاده کرده، زبان اشاره بوده؛ حتی عده‌ای از دانشمندان معتقدند زبانی که امروز با آن صحبت می‌کنیم، از تکامل زبان اشاره به وجود آمده و همچنان زبان اشاره نقش مهمی را در ارتباطات ما ایفا می‌کند.

اما ارتباط انسان‌ها در زمان‌های قدیم فقط به زبان اشاره محدود نمی‌شده، با گذشت کمی زمان، انسان به استفاده از دود و طبل برای انتقال پیام روی آورد. این مسئله بین سرخپوستان آمریکایی به پیش از تاریخ بر می‌گردد. البته ارتباطات در آن دوره بسیار محدود بوده است و با استفاده از طبل و دود فقط امکان انتقال پیام‌های بسیار کوتاه و ساده وجود داشته. برای مثال، نگهبانان قبیله روی کوه قرار می‌گرفتند و هشدارهایی همانند حمله‌ی یک قبیله‌ی دیگر، طغیان رودخانه و... را با ترتیب خاصی از صدای طبل یا توده‌های دودی به دیگر افراد قبیله اطلاع می‌دادند.

در مصر و عیلام باستان نیز با استفاده از تصاویر، مفاهیم مربوط به مراسمات دینی و مالیات مناطق مختلف را بر روی دیوار معابد یا لوح‌های خشتی ثبت می‌کردند. اما همه‌ی این راه‌ها به پیش از اختراع خط بر می‌گردد. زمانی که خط توسط سومری‌ها اختراع شد، انسان توانست هر چیزی که می‌توانست به زبان بیاورد را بنویسد. به همین ترتیب امکان ثبت مفاهیم انتزاعی بر روی لوح گلی، پوست حیوانات، کاغذ پاپیروس و... فراهم شد.

اختراع خط یک انقلاب بزرگ در ارتباطات انسان بود و به انسان‌ها اجازه داد تا هر پیامی را که می‌توانستند به زبان بیاورند، در فاصله‌های طولانی منتقل کنند و البته آن پیام تا زمان زیادی نیز باقی بماند به همین دلیل است که بسیاری از افراد، اختراع خط را بزرگ‌ترین پیشرفت بشر در زمینه‌ی ارتباطات می‌دانند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل 1: تاریخچه‌ی ارتباطات
فصل 2: تعارض
فصل 3: چگونه مشتریانمان را از دست میدهیم.
فصل 4: ارزیابی شخصی
فصل 5: تعریف ارتباط و ارتباط موثر.
فصل 6: اهداف و انواع ارتباط
فصل 7: ویژگی‌های پیام موثر.
فصل 8: موانع ارتباطی
فصل 9: هوش هیجانی و مولفه‌های آن.
فصل 10: سبک‌های ارتباطی
فصل 11: اصول برقراری ارتباط موثر
از زبان نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دنده یک مهارت‌های ارتباطی: اصول اولیه و پایه ارتباطات
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات ایماد
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات64
زبانفارسی
شابک978-622-7977-02-8
موضوع کتابکتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه الکترونیک
18000 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب دنده یک مهارت‌های ارتباطی

Negar Azh
۱۴۰۲/۱/۲۴
همونطور که از عنوان کتاب مشخصه اصول خیلی ابتدایی ارتباط رو گفته و مختصر و کوتاهه. آنچنان چیز مفیدی نداشت ولی درکل بد نبود.
رضا زمانی
۱۴۰۲/۹/۳
مطالب پایه‌ای و تئوری انتظار زیادی نمیشه داشت اون هم در یک کتابچه
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب دنده یک مهارت‌های ارتباطی

برای دریافت کتاب دنده یک مهارت‌های ارتباطی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.