معرفی و دانلود کتاب صوتی هنر جنگ روانی

عکس جلد کتاب صوتی هنر جنگ روانی
قیمت:
52000 تومان - 5.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هنر جنگ روانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هنر جنگ روانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی هنر جنگ روانی

کتاب صوتی هنر جنگ روانی اثر مایکل تی. استیونز، به شما می‌آموزد که چگونه به شکلی ماهرانه و نامحسوس بر دیگران تاثیر بگذارید و چگونه به نحوی غیر آشکار حریف خود را از لحاظ روانی و ذهنی مطیع خود سازید. این کتاب صوتی به صورت مشترک با همکاری کتابراه و ماه‌آوا تولید شده است.

در استفاده از تاکتیک‌های جنگ روانی، مهم‌ترین اصل شناخت خود روانشناسی است. چیزی که شما را در جنگ روانی برتر می‌سازد از قضا درست همان چیزی است که به شما امکان دفاع خوبی در مقابل آن را می‌دهد. خواندن ذهن افراد مهم است چون کاری که شما می‌خواهید انجام دهید اداره‌ کردن آن‌ها، جنگیدن بر سر قدرت با آن‌ها و تسلط بر افکار آن‌هاست.

آیا تاکنون برای شما پیش آمده است که زیر فشار روانی تصمیمی بگیرید که با آن موافق نبوده‌اید. آیا با تکنیک‌هایی که می‌توان با آن فردی را تحت فشار روانی قرار داد آشنایی دارید. آیا وقتی از نظر روانی به شما حمله می‌شود روش‌های خنثی کردن آن را بلدید؟ کتابی که در دست دارید نه تنها پاسخی به این سوالات است بلکه اسرار و رموز زیادی را در این زمینه برای شما فاش خواهد ساخت.

اگر نهایت قدرت کنترل روی افراد را داشته باشید چه احساسی خواهید داشت؟ به نظر خوب می‌رسد مگر نه؟ کتاب هنر جنگ روانی (The Art Of Psychological Warfare)، اسرار افراد قدرتمند با درجات مختلف اجتماعی و سمت‌های گوناگون را با شما در میان خواهد گذاشت. از سیاستمداران گرفته تا مدیران شرکت‌های موفق، از رهبران مذهبی تا شخصیت‌های معروف، تمام این افراد از روش‌ها و تکنیک‌هایی که در این کتاب مطرح خواهد شد استفاده می‌کنند. این رموز نه تنها ثابت خواهد شد که بی‌نهایت نیرومند هستند، بلکه اسراری هستند که هرکس می‌تواند در آن‌ها به مرحله استادی برسد. مایکل تی. استیونز (Michael T. Stevens) به شما اطمینان می‌دهد که «هیچ‌کس نیست که نتواند در این تکنیک‌ها استاد شود».

ممکن است بپرسید چرا این تکنیک‌ها بیشتر عمومیت نیافته‌اند؟ خب، در واقع آن‌ها به نوعی عمومیت پیدا کرده‌اند اما، همه از تمام این تکنیک‌ها اطلاع ندارند یا اینکه نمی‌دانند چطور باید از آن‌ها استفاده کنند. حتی دستفروشان یا کلاهبرداران در معاملات آنقدر زرنگ هستند که از چند تاکتیک روانشناسی استفاده کنند. در مورد باقی مردم، بیشترشان از داشتن این همه قدرت می‌ترسند. ترس آن‌ها از این است که استفاده از این تکنیک‌ها آنان را یک جامعه ستیز، خیال‌باف یا یک آدم دورو جلوه دهد.

خواهیم گفت که شما «می‌توانید از جنگ روانی در جهت برتری و حفظ منافع خودتان حتی سوء استفاده کنید».

تصمیم‌گیری اخلاقی را به خودتان واگذار می‌کنیم که از این تکنیک‌ها در جهت خیر یا شر استفاده کنید. صرف اینکه شما یاد می‌گیرید چگونه خودرو سرقت کنید به این معنا نیست که باید به سراغ سرقت ماشین بروید، در عوض شما می‌توانید در جهت جلوگیری از سرقت خودرو خود از آن استفاده کنید. در جمعیت «هکر»‌ها، کتاب هنر جنگ روانی به عنوان یک دفترچه راهنما در «مهندسی اجتماع» در نظر گرفته می‌شود چرا که این کتاب اساسا دفترچه راهنماییست برای هک کردن (در اختیار گرفتن) مغز افراد دیگر. به یاد داشته باشید که هکر‌ها در برخی موارد برای پلیس و دولت نیز کار می‌کنند و همانگونه که گفته خواهد شد، پلیس‌ها و دولت‌ها نیز از مهندسی اجتماع استفاده می‌کنند.

در قسمتی از کتاب صوتی هنر جنگ روانی می‌شنویم:

زبان بدن، ارتباط غیر کلامی است که شامل تمام انسان‌ها می‌شود، چه از آن آگاه باشند چه نباشند. برای مقاصد ما، مهم آن است که نه تنها ذهن افرا دیگر را بخوانید، بلکه زبان بدن خود را کنترل کنید تا تاثیر دلخواه و مورد نظر را داشته باشید.

اگر درک زبان بدن برای شما دشوار است دوستی پیدا کنید که یک سگ داشته باشد. سگ‌ها موارد خوبی برای یادگیری زبان بدن هستند چون از آنجا که نمی‌توانند حرف بزنند بیشتر خواسته‌ها و عواطفشان را با اشاره و حرکات به انسان‌ها نشان می‌دهند. سگی که می‌خواهد با صاحبشس برای گردش به بیرون از خانه برود ورجه ورجه می‌کند و بالا و پایین می‌پرد و خوشحالی خود را از تفریحی که قرار است با هم داشته باشند نشان می‌دهد. یک سگ هجومی شق و رق و آماده جنگ می‌ایستد، دندان قروچه می‌کند و حالت خیز به خود می‌گیرد در حالیکه به پستچی پارس می‌کند. سگی که تصادفی به گلدانی برخورد کرده و آن را شکسته، سرش را آویزان نگه می‌دارد و با کم رویی به صاحبش نگاه می‌کند و نشان می‌دهد که از اشتباهش خجالت زده است.

برای مثالی دیگر از زبان بدن غیر انسانی، به کارتون تام و جری نگاه کنید. دو کاراکتر به هیچ وجه مکالمه‌ای رد و بدل نمی‌کنند با این حال همینطور که در تعقیب و گریز بلاهای مختلف به سرشان می‌آید باعث خنده تماشاچیانی می‌شوند که تفکرات، واکنش‌ها و اهداف مختلف دارند. تجزیه تحلیل پانتومیم کاراکترهای ساکت در این انیمیشن، این درک را به شما می‌دهد که (زبان بدن) چه هنر زیبایی است. از طرفی این را در نظر بگیرید که این مقوله به عنوان تفریح و سرگرمی برای جوانان درنظر گرفته شده است که نشان می‌دهد چقدر زبان بدن برای برقراری ارتباط، مبتنی بر ادراک است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
23 دقیقه
تاریخچه جنگ روانی
31 دقیقه
برداشت از ظاهر و حرکات فرد
20 دقیقه
چگونه دوست داشتنی باشید
23 دقیقه
ترغیب و تشویق مردم برای موافقت با شما
22 دقیقه
مثال‌هایی با موضوعات مشخص
34 دقیقه
مشکل کس دیگر بودن
32 دقیقه
کتفیشینگ یا ایجاد شخص جعلی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی هنر جنگ روانی
نویسنده
مترجمنیما فرحی
راویراضیه هاشمی
ناشر چاپیانتشارات کتاب یار مهربان
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه صوتی
52000 ت - 5.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی هنر جنگ روانی

شاهرخ پوردستان
۱۴۰۲/۶/۱۸
ممنون از دوستان یک کتاب شنیدنی که عملیات روانی در جامعه و ترفند‌ها رو به صورت ریز و دقیق و با مثال به تصویر ذهنی کشیده و کلمات شمرده، این کتاب، بازم عالی و چیزهای کلیدی در جامعه رو به ما یاد میده، و خیلی خلاصه و مفیدو آدم‌هایی که در جامع با ترفند‌های مختلف به دنبال هدف و منافع خود برای سو استفاده از آدم‌ها در جا و مکان مختلف رو کاملا بیان و جهت تهاجم فرهنگی و فضای مجازی عالی بود
کاربر G
۱۳۹۷/۱۱/۱۵
کتاب خوبی است اما علی‌رغم نام کتاب، محتوای آن چندان ارتباطی به جنگ روانی ندارد.
ضمنا بهتر است متناسب با محتوای کتاب، صدای نریتور (گوینده) با دقت بیشتری انتخاب شود (مرد یا زن بودن گوینده- بم یا ظریف بودن صدا، سن و… نظر یک کارگردان)

البته تولید این کتاب، بهتر از کتاب‌های عوام‌پسند است و سطح دانش مردم و کارشناسان حتما افزایش پیدا خواهد کرد.
سپاسگزارم…
Elina Abadi
۱۴۰۱/۹/۳
کتاب بسیار طولانی نوشته شده و مثال‌های زیاد اما غیر کاربردی دارد. در کل برای آشنایی پیدا کردن با تکنیک‌های تغییر افکار مفید است ولی کتاب‌های تخصصی تری هم وجود دارند. بهتر بود اگر که گوینده لحن و خوانش خود را تغییر داده بود و کمی جدی تر به مطالب می‌پرداخت. بعد از این همه، باز هم ارزش خرید و مطالعه و گذاشتن زمان را دارد.
مرجان کشاورز
۱۳۹۹/۶/۳۱
حالا پولی که هدر رفت رو بی خیال، حیف وقت، مسائل کاملا پرت و پلا و بی ارزش. نمیدونم نسخه اصلی ترجمه شده یا ترجمه آزاد مترجم بوده! یاد درسای دینی دبیرستان افتادم. حیف از ماه آوا بعید بود...
حجت نقی زاده
۱۴۰۱/۲/۱۰
خیلی عالیه چون در تمام مراحل کسب و کار باید این مهارت‌ها و تکنیک‌ها را یاد بگیریم شاید بعضی‌ها خیال می‌کنند که به نفع طرف مقابل نیست اما کاملا به نفع هر دو طرف میباشد
سارا تهرانی
۱۳۹۷/۱۰/۲۱
خوب بود اما تقسیم‌بندی مطالب زیاد جالب نیست و در مورد هر مطلب گذرا صحبت کرده
فاطمه بانو
۱۴۰۱/۴/۳
هرچی زودتر این کتابو بخونید، روزای بهتری از عمرتونو استفاده میکنید و واقعا زندگى میکنید، عالی بود مخصوصا صدای گوینده 👌🏻
sadegh doostan
۱۳۹۹/۹/۹
در کل کتاب بسیار کاربردی تو روابط اجتماعی و سیاست در رفتار با دیگران بود ولی این عنوان رو به طور کامل پوشش نمیده
Soheil Alipour
۱۳۹۹/۷/۲۲
کتاب بسیار اموزنده وخوبی بود اما واقعا هیچ ارتباطی با جنگ روانی نداشته بیشتر یک کتاب روانشناسی است
ایمان قدمی
۱۳۹۷/۱۱/۱۳
چکیده چندکتاب بود. بصورت کلی بیان شده بود. صدای گوینده هم خوب بود. وقتم وهدر نداد.
منا صالح
۱۳۹۸/۶/۲۴
کتاب خیلی خوبیه.. به خصوص که راوی خانم هاشمی با اون صدای گیرا و نحوه‌ی خوندن فوق العادس
علی علوی
۱۳۹۷/۱۱/۲۸
بدنیست. کتاب خوبیه. خوانندش هم صدای خوبی برای کتاب خواندن داره کسل کننده نمی‌خونه
Masoud Borji
۱۳۹۷/۱۱/۱۸
متن کتاب نتونست عنوان کتاب رو پوشش بده
Morad Niazi
۱۳۹۷/۱۰/۱۸
انتظارمو برآورده نکرد
شاکر الله ویسی
۱۴۰۱/۹/۱۹
به شما بسیار کمک میکند که در هنگام درگیری مشکل خود را با صحبت کردن حل کنید
مشاهده همه نظرات 36

راهنمای مطالعه کتاب صوتی هنر جنگ روانی

برای دریافت کتاب صوتی هنر جنگ روانی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.