معرفی و دانلود کتاب چگونه با هر کسی صحبت کنیم: 92 ترفند کوچک برای موفقیت بزرگ در روابط

عکس جلد کتاب چگونه با هر کسی صحبت کنیم: 92 ترفند کوچک برای موفقیت بزرگ در روابط
قیمت:
۴۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب چگونه با هر کسی صحبت کنیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چگونه با هر کسی صحبت کنیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب چگونه با هر کسی صحبت کنیم: 92 ترفند کوچک برای موفقیت بزرگ در روابط

کتاب چگونه با هر کسی صحبت کنیم از لیل لوندز شما را به بهترین ابزارها و تکنیک‌های گفت‌وگوی مؤثر مجهز می‌کند تا به‌راحتی در هر موقعیت اجتماعی بتوانید نیازها و خواسته‌ها و عقاید خود را مطرح کنید. فراگیری آموزه‌های این کتاب، مقدمه‌ای است برای ایجاد تغییر و تحولی عظیم در زندگی شخصی و کاری‌تان.

درباره‌ی کتاب چگونه با هر کسی صحبت کنیم

مهارت برقراری ارتباط مؤثر به‌راحتی مسیر زندگی شخصی و حرفه‌ای شما را تغییر می‌دهد. شما با اتکا به این ابزار قدرتمند قادر خواهید بود درخواست‌هایتان را مطرح کنید و بر سر میز مذاکره، حتی با بالاترین مقامات، بنشینید؛ چراکه به خودتان و تأثیر کلامتان باور دارید. اما نگران نباشید، این توانایی اکتسابی و مثل هر مهارت دیگر آموختنی است. نمی‌توان انکار کرد که بعضی آدم‌ها توانایی ذاتی در گفت‌وگو و برقراری ارتباط با دیگران دارند، اما این دلیل نمی‌شود که شما با دیدن آن‌ها از خودتان ناامید شده و از تلاش دست بردارید. شما به‌عنوان انسان به هرچه که بخواهید دست می‌یابید، فقط لازم است انرژی و توجه خود را به آن معطوف کنید. یکی از راه‌های آسان و مؤثر دستیابی به مهارت‌ها مطالعه است و کتاب چگونه با هر کسی صحبت کنیم (How to Talk to Anyone) یکی از بهترین منابعی است که با رجوع به آن می‌توانید به تسلط زیادی در گفت‌وگو با دیگران برسید.

معرفی و دانلود کتاب چگونه با هر کسی صحبت کنیم

اگر سوالتان این است که یک ارتباط اثربخش چیست و چگونه تعریف می‌شود، لیل لوندز (Leil Lowndes) به‌خوبی بدان پاسخ می‌دهد. در چنین ارتباطی تعاملی سازنده میان طرفین گفت‌وگو برقرار می‌شود؛ به‌نحوی که آن‌ دو نفر با کمترین سوءتفاهمی صحبت‌های یکدیگر را درک می‌کنند و به نیازها و عقاید یکدیگر احترام می‌گذارند. تنها از دل چنین ارتباطی، راه‌حلی سازنده سر بر می‌آورد و ایده‌ای جدید زاده می‌شود. بنابراین می‌توان متوجه شد که یک ارتباط مؤثر و سازنده لازمه‌ی هرگونه رشد و پیشرفتی است.

خودتان را در شرکتی تصور کنید که باید در آن برای کوچک‌ترین حقوق خود بجنگید، مدیری دارید که ادعا می‌کند عملکردی مطابق نفع و صلاح شما دارد، اما شما می‌دانید که این‌طور نیست. حالا راهِ چاره چیست؟ حرف‌هایتان را در دل نگه دارید و با کینه‌ای نهانی به کار خود ادامه دهید؟ یا اینکه یک‌جانبه قضاوت کنید و علی‌رغم اینکه کارتان را دوست دارید، آن را رها کنید؟ هیچ‌کدامِ این‌ها روش برخوردی نیست که کتاب چگونه با هر کسی صحبت کنیم از شما انتظار دارد. لیل لوندز می‌گوید باید بر سر مواضع خود بایستید و برای اثبات درستی آن‌ها به گفت‌وگو بنشینید. اما این را در نظر داشته باشید که با پیش‌فرضِ برنده شدن به هیچ مذاکره‌ای نروید؛ چراکه این تصور باعث می‌شود حرف‌های طرف مقابل به‌هیچ‌وجه روی شما اثر نگذارد. شما باید با این دیدگاه به اتاق جلسه بروید که قرار است گفت‌وگویی صادقانه از سمت هردو طرفِ گفت‌وگو شکل بگیرد. شما خواسته‌های خود را در نهایت صداقت بیان می‌کنید و در انتظار جوابی صادقانه باقی می‌مانید. حتماً به این فکر می‌کنید که اگر طرف مقابل برای این صداقت تره خرد نکند، چه؟ این را با خواندن کتاب چگونه با هر کسی صحبت کنیم متوجه خواهید شد. پس از پایان کتاب درمی‌یابید که شیوه‌ی برخورد و حرف زدن با هر کس با نفر قبلی فرق دارد و باید با در نظر گرفتن این تفاوت‌ها، مهارت‌های گفتاری خود را پرورش دهید.

انتشارات یوشیتا کتاب چگونه با هر کسی صحبت کنیم را با ترجمه‌ی محسن شعبانی منتشر کرده است.

نکوداشت‌های کتاب چگونه با هر کسی صحبت کنیم

  • توانایی شما در برقراری ارتباط بدون شک می‌تواند زندگی شما را زیرورو کند. (برایان تریسی)
  • هنر فراموش‌شده‌ی ارتباط کلامی، باری دیگر توسط لیل لوندز احیا می‌شود. (هاروی مک کی)
  • لیل لوندز در این زمنیه قطعاً بهترین است. (سالی جسی رافائل)
  • کتاب چگونه با هر کسی صحبت کنیم مملو از نکات مفیدی است که شما را در موقعیت‌های اجتماعی مختلف یاری می‌رساند. (Time Out)

کتاب چگونه با هر کسی صحبت کنیم برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید مهارت‌های گفتاری خود و توانایی‌تان را در برقراری ارتباط مؤثر با دیگران تقویت کنید، کتاب چگونه با هر کسی صحبت کنیم را مطالعه فرمایید.

در بخشی از کتاب چگونه با هر کسی صحبت کنیم: 92 ترفند کوچک برای موفقیت بزرگ در روابط می‌خوانیم

اکنون به سراغ بالاترین سطح صمیمیت می‌رویم. این سطح از سطح دوم، یعنی پرداختن به حقایق، غنی‌تر است و بیشتر از سطح سوم، یعنی ابراز احساسات، ارتباط ایجاد می‌کند. این سطح، استفاده از ضمیر «ما» به‌جای «من» در گفتگوهاست. دوستان در توصیف آب‌و هوا می‌گویند: «اگر آب‌وهوا همین‌جور خوب باقی بمونه، تابستانی عالی در انتظارمون خواهد بود.» عشاق ممکن است بگویند: «امیدوارم این هوای خوب ادامه داشته باشه تا بتونیم از سفرمون بیشتر لذت ببریم.»

ترفندی که برای دستیابی به صمیمیت کلامی مورداستفاده قرار می‌گیرد، از این پدیده نشئت می‌گیرد. استفاده از این ترفند بسیار ساده است؛ کافی‌ست به‌جای استفاده از ضمیر «من» از ضمیر «ما» استفاده کنید. با به‌کاربردن ضمیر «ما» باعث می‌شوید که یک مشتری، یک مشتری بالقوه یا یک غریبه احساس کند که هر دوی شما با هم دوست هستید. با استفاده از آن، به شریک زندگی آینده‌یتان این حس را القا می‌کنید که یک روح در دو بدن هستید. من اسم «استفاده‌ی زودهنگام از ضمیر ما» را روی این ترفند می‌گذارم. در مکالمات روزمره‌ی خود، از مرحله‌ی یک و دو گذر کنید و مستقیماً به سراغ سطح سه و چهار بروید.

درمورد احساسات مشتری بالقوه‌تان، همان‌طوری سؤال کنید که از احساسات دوستتان می‌پرسید. («جورج، چه احساسی نسبت به فرماندار جدید داری؟») سپس، هنگام بحث درباره‌ی هر چیزی که ممکن است روی هر دوی شما تأثیر بگذارد، از ضمیر «ما» استفاده کنید؛ دقیقاً همان‌طورکه موقع مکالمه با دوستتان، معشوقه‌یتان و سایر آشنایانتان، از ضمیر «ما» استفاده می‌کنید. («فکر می‌کنی ما در دوران مدیریت او موفق میشیم؟») از جملاتی استفاده کنید که افراد مهربان به‌طور غریزی به هنگام هم‌صحبتی با دوستان، آشنایان و سایر عزیزانشان استفاده می‌کنند. («فکر می‌کنم بتونیم تا وقتی که فرماندار بره، زنده بمونیم.»)

فهرست مطالب کتاب

مقدمه‌ی مترجم
پیشگفتار: چگونه به آنچه که می‌خواهیم، برسیم
بخش اول: چگونه بدون گفتن حتی یک کلمه، دیگران را مجذوب خود کنیم
بخش دوم: بعد از سلام و احوال‌پرسی چه بگوییم؟
بخش سوم: چگونه مانند یک فرد مهم صحبت کنیم
بخش چهارم: چگونه در هر جمعی، یک خودی به نظر برسیم
بخش پنجم: چگونه در نگاه طرف مقابلمان یک «خودی» به نظر برسیم.
بخش ششم: چگونه تحسین و چاپلوسی را از یکدیگر تشخیص بدهیم
بخش هفتم: چگونه مستقیم به قلب طرف مقابلمان نفوذ کنیم
بخش هشتم: چگونه در مهمانی‌ها مانند یک سیاستمدار عمل کنیم
بخش نهم: چگونه دیوار بین خود و طرف مقابلمان را خراب کنیم
درباره‌ی نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب چگونه با هر کسی صحبت کنیم: 92 ترفند کوچک برای موفقیت بزرگ در روابط
نویسنده
مترجممحسن شعبانی
ناشر چاپیانتشارات یوشیتا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات288
زبانفارسی
شابک978-622-5911-81-9
موضوع کتابکتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب چگونه با هر کسی صحبت کنیم

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب چگونه با هر کسی صحبت کنیم

برای دریافت کتاب چگونه با هر کسی صحبت کنیم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.