معرفی و دانلود کتاب دنیا خانه من است

عکس جلد کتاب دنیا خانه من است
قیمت:
45000 تومان - 4.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دنیا خانه من است و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دنیا خانه من است و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دنیا خانه من است

کتاب دنیا خانه من است، شامل 50 نامه‌ی کوتاه و بلند نیما یوشیج به دوستان و خانواده‌اش است. او در بعضی از این نامه‌ها از اوضاع زندگی خود و گاهی وضعیت جامعه شکایت می‌کند.

علی اسفندیاری مشهور به نیما یوشیج، شاعر معاصر ایرانی و بنیان‌گذار شعر نوی فارسی است. او آگاهانه تمام بنیادها و ساختارهای شعر کهن فارسی را در هم آمیخت و عنوان شعر نو را بر هنر خویش نهاد. همه‌ی جریان‌های اصلی شعر معاصر فارسی مدیون انقلاب و تحولی هستند که نیما به وجود آورنده‌ی آن محسوب می‌شود.

در بخشی از کتاب دنیا خانه من است می‌خوانیم:

اولاً بعد از عرض سلام به شما و حضرت خان دایی مدظله، از حال دکتر برای بنده بنویسید. ثانیاً صورت حساب اخیر خانه را که حساب کرده بودیم و به خط دکتر است برای بنده ارسال بدارید.

بنویسید بدانم پرده‌های قرمز ماهوت تالاریوش را کجا گذاشتید؟ دیشب خواب دیدم که با کتاب‌های من تمام سوخته‌اند. صورت کتاب‌ها را به خط ناتل خانلری بفرستید. خواهش می‌کنم تأخیر نشود.

هر یک از این کتاب‌ها را من به زحمتی پیدا کرده‌ام. بعضی‌ها اصلاً پیدا نمی‌شوند. مخصوصاً یک جلد کتاب خطی که جلد چرم قهوه‌ای دارد. آن را به هیچکس ندهید بخواند. بعلاوه کلیات سعدی را که جزو کتاب‌های پدرم بود و کتاب طب را که خودتان به بنده بخشیدید، حفظ کنید.

کرایه خانه را در بانک گذاشته چک آن را بفرستید. یا بنویسید به چه مبلغ رسیده است برای اینکه برای خرید بعضی لوازم خانه، مبلغی پول لازم دارم.

هیچ پس‌انداز ندارم. حقوق مرا دولت تمام و کمال نمی‌رساند. تفاوت بدی آب و هوا در حق من منظور نشده است. نمی‌دانم کاغذ بنویسم که حضرت خان‌دایی به فهیمی بدهند اقدام کند، یا نه.

آدرس مستقیم آقای عظام‌الدوله را بنویسید. اگر تفنگ مثل تفنگ دولول خودشان (25 تومان) خریده‌اند با 20 عدد فشنگ و یک سوزن چاشنی در آرویک مقوا برایم تهیه شود تا هر وقت تصدیق نظیمه اینجا را فرستادم، بفرستند. آیا عکس و سواد سجل هم لازم است؟

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دنیا خانه من است
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات امید فردا
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات192
زبانفارسی
شابک978-964-5731-83-8
موضوع کتابکتاب‌های ادبیات پارسی
قیمت نسخه الکترونیک
45000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب دنیا خانه من است

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب دنیا خانه من است

برای دریافت کتاب دنیا خانه من است و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.