معرفی و دانلود کتاب دنیای وارونه من: مجموعه کاریکاتور

عکس جلد کتاب دنیای وارونه من: مجموعه کاریکاتور
قیمت:
55000 تومان - 5.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دنیای وارونه من: مجموعه کاریکاتور و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دنیای وارونه من: مجموعه کاریکاتور و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دنیای وارونه من: مجموعه کاریکاتور

فخرالدین دوست محمدی در کتاب دنیای وارونه من: مجموعه کاریکاتور، از طریق کارتون و یا طنز ترسیمی به بیان آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی، فرهنگی، رفتاری، نبود عدالت جهانی در دیدن مشکلات جامعه و عقب ماندگی فکری که هر کدام نشان دهنده‌ی وارونگی دنیای اطراف است، می‌پردازد.

هنگامی که قابیل هابیل را به قتل رساند، دنیا کاملاً وارونه شد و دیگر ارزشی باقی نماند و آدم‌ها به خاطر عقب ماندگی فکری، مصلحت‌ها، تعصبات، شهوت، قدرت و منافع شخصی و فردی شروع به قتل و غارت انسان و تجاوز به جان، مال و ناموس کردند و انسان‌ها برای دستیابی هر چه بیشتر قدرت زمین و حیات بشری را به خطر انداختند.

هیچ چیز سر جایش نیست و اخلاق و منش انسانی بیشتر از قبل نابود شده و دنیا وارونه‌تر شده است. کارتون نشان دهنده‌ی وارونگی و وارونه شدن همین دنیا می‌باشد. پس کارتون خود واقعیت است. دنیای پیرامون با سبک کاریکاتور گونه‌ در حال وقوع است. تولد کارتون با وارونه شدن دنیا آغاز شد و تا وقتی که وارونگی وجود داشته باشد، کارتون هم وجود خواهد داشت.

فخرالدین دوست محمدی نویسنده کتاب دنیای وارونه من: مجموعه کاریکاتور (My inverse world)، کاریکاتوریست، عکاس و تصویرگر خوب ایرانی است. او در آثارش با استفاده از زبان گویا و موثر، تأثیر به سزایی روی خواننده می‌گذارد. آثار او به ظاهر بسیار ساده به نظر می‌آیند، اما توانمندی او را در ارائه مفاهیم به شکلی تأثیرگذار و قالبی جدید نمایان می‌کنند. فخرالدین با نمادها و زبان شیرین طنز کشور ایران کاملا آشنا می‌باشد و در آثارش به زیبایی از آن‌ها بهره می‌برد.

کاریکاتور کشف روابط نامرئی و پنهان بین پدیده‌های مختلف عینی و مرئی دنیای پیرامون است و کاریکاتوریست کاشف این روابط است. کارتون یا طنز ترسیمی، نمونه‌ی تصویری از سبک طنز آمیز اتفاقات در دنیای معاصر است، این نمونه هنری زبانی قابل فهم برای عموم می‌باشد تا جایی که آن را زبان بین‌المللی هم می‌نامند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دنیای وارونه من: مجموعه کاریکاتور
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات سوره مهر
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات187
زبانفارسی
شابک978-600-03-2254-0
موضوع کتابکتاب‌های آموزش نقاشی
قیمت نسخه الکترونیک
55000 ت - 5.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب دنیای وارونه من: مجموعه کاریکاتور

برای دریافت کتاب دنیای وارونه من: مجموعه کاریکاتور و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.