معرفی و دانلود کتاب دنیای پپا 12: جورج و نی نی پر سر و صدا

عکس جلد کتاب دنیای پپا 12: جورج و نی نی پر سر و صدا
قیمت:
۲۲,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دنیای پپا 12: جورج و نی نی پر سر و صدا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دنیای پپا 12: جورج و نی نی پر سر و صدا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دنیای پپا 12: جورج و نی نی پر سر و صدا

به دنیای پپا، بازیگوش‌ترین خوک دنیا خوش‌ آمدید. نویل استلی و مارک بیکر در این قسمت از مجموعه‌ی پرطرفدار خود یعنی، کتاب دنیای پپا 12: جورج و نی نی پر سر و صدا شما را به مهمانی خانه‌ی عمه جان دعوت می‌کنند. پپا و خانواده‌اش قرار است امشب را در کنار الکساندر، نوزاد کوچک و بامزه‌ی عمه جان سر کنند. اما یک مشکل کوچک وجود دارد. وقتی سکوت شب همه‌جا را فرا گرفته، گریه‌های الکساندر شروع می‌شود!

درباره‌‌ی کتاب دنیای پپا 12: جورج و نی نی پر سر و صدا

پپا عاشق کسب تجربه‌های جدید است. پس به سراغ کتاب دنیای پپا 12: جورج و نی نی پر سر و صدا (George and the Noisy Baby) بیایید تا از تازه‌ترین تجربه‌ها‌ی این خوک کوچک و دوست‌داشتنی باخبر شوید. نویل استلی (Neville Astley) و مارک بیکر (Mark Baker) خالقان داستان‌های کودکانه، راوی این قصه‌ی جذاب ودل‌نشین هستند.

معرفی و دانلود کتاب دنیای پپا 12: جورج و نی نی پر سر و صدا

امشب یکی از آن شب‌های دوست‌داشتنی‌ برای پپاست. او قرار است به همراه برادر کوچکش جورج و پدر مادرشان در مهمانی عمه جان شرکت کند و شب را در همان‌جا بگذراند. پپا و جورج برای این شب‌نشینی لحظه‌شماری می‌کنند و بیش از هرچیز ذوق دارند تا فرزند تازه‌رسیده‌ی عمه جان، یعنی الکساندر را ببیند. البته این دو خوک بامزه اصلاً خبر ندارند که قرار است چه چالشی سر راهشان قرار بگیرد! حالا مهمانی به پایان رسیده و همه قرار است خود را برای خواب آماده کنند. اما مشکل تازه‌ای از راه می‌رسد! سروصداهای نوزاد کوچولوی داستان شروع شده است. او مدام گریه می‌کند و بهانه می‌گیرد و نمی‌گذارد خواب به چشم کسی بیاید. حتی جورج و پپا هم با وجود این همه سروصدا نمی‌توانند سر روی بالش بگذارند و بخوابند. آن‌ها حسابی کلافه شده‌اند اما باید فکر راه‌حل جدیدی باشند تا نی‌نی بهانه‌گیر بالاخره خوابش ببرد.

کتاب دنیای پپا 12: جورج و نی نی پر سر و صدا یک داستان سرگرم‌کننده و البته آموزنده و پر از لحظه‌های شادی‌بخش برای مخاطبان خرد‌سال است. نویسندگان این اثر با طرح یک ماجرای هیجان‌انگیز، ذهن خوانندگان کوچک خود را به چالشی تازه دعوت می‌کنند و مهارت‌هایی همچون توانایی حل مسئله را در ایشان ارتقا می‌دهند. تصاویر رنگی و سرزنده‌ی داستان نیز جذابیت روایی دوچندانی به آن بخشیده و فرزندان را بیش از پیش به دنیای کتاب‌خوانی دعوت می‌کند. این داستان در سال 2015 منتشر شده است و نسخه‌ی فارسی آن با تلاش‌های انتشارات افق و ترجمه‌ی مهسا خسروی به دست شما می‌رسد.

درباره‌ی مجموعه‌ی دنیای پپا

دنیای پپا (Peppa Pig) یک مجموعه‌ی داستانی مصور برای گروه سنی خردسالان، به قلم نویل استلی و مارک بیکر به‌شمار می‌رود. پپا، شخصیت اصلی این قصه‌ها یک خوک کوچک است. او با پدر و مادرش و البته برادرش، جورج، زندگی می‌کند و در هر جلد از این مجموعه با موقعیت‌های تازه و هیجان‌انگیزی رو‌به‌رو می‌شود. موضوع بیشتر این ماجراها، اولین تجربه‌هایی هستند که پپا به عنوان یک کودک آن‌ها را پشت سر می‌گذارد؛ تجربه‌هایی که در ابتدا ممکن است در قالب یک چالش تازه ظاهر شوند اما با قدرت مهربانی و همکاری، به یک خاطره‌ی شیرین تبدیل خواهند شد. نویسندگان این مجموعه در کنار روایت شاد و تصاویر رنگی، موضوعات آموزشی ویژه‌ای را در اثر خود گنجانده‌اند و در هر قسمت ما را با شخصیت‌ها و حیوانات تازه‌ای ازجمله فیل، گورخر، بره و روباه آشنا می‌کنند. این شخصیت‌های دوست‌داشتنی هر کدام ویژگی‌های منحصر‌به‌فردی دارند و در کنار کمک به پپا برای حل چالش‌ها، نکات تازه‌ای را نیز به مخاطبان خردسال این داستان‌ها می‌آموزند. «بهترین بابابزرگ دنیا»، «پپا و مهمانی پرماجرا» و «پپا به تعطیلات می‌رود» نام برخی از جلد‌های این مجموعه‌ی خواندنی هستند که توسط واحد کودک انتشارات افق به دست کودکان ایرانی رسیده است.

اقتباس‌های فرهنگی و سینمایی از کتاب دنیای پپا

داستان‌های دنیای پپا در سال 2004 به صورت یک مجموعه انیمیشنی در اختیار مخاطبان کودک قرار گرفته است و این‌روز‌ها طرفداران زیادی در دنیا دارد. همچنین بازی ویدیویی و اسباب‌بازی‌های ساخته‌شده از ماجراهای پپا، محبوبیت زیادی میان خردسالان کسب کرده ‌است.

کتاب دنیای پپا 12: جورج و نی نی پر سر و صدا برای چه کسانی مناسب است؟

این داستان شیرین را به کودکان 3 تا 7 سال و علاقه‌مند به داستان‌های آموزنده و سرگرم‌کننده پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب دنیای پپا 12: جورج و نی نی پر سر و صدا می‌خوانیم

عمه جان آویز تخت الکساندر کوچولو را روشن می‌کند و توضیح می‌دهد: «الکساندر کوچولو عاشق سروصداست. او عادت دارد توی سروصدا بخوابد.»
پپا و جورج قرار است در اتاق دخترعمه دیزی بخوابند. آن‌ها خیلی هیجان زده‌اند.
پپا با خوشحالی می‌گوید: «شب به‌خیر!»
خیلی زود همه به خواب می‌روند.
اوووه! اوووه!
الکساندر کوچولو بیدار شده. همه از خواب می‌پرند. شوهرعمه جان تصمیم می‌گیرد جاروبرقی بکشد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دنیای پپا 12: جورج و نی نی پر سر و صدا
نویسنده،
مترجممهسا خسروی
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات29
زبانفارسی
شابک978-600-353904-4
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب دنیای پپا 12: جورج و نی نی پر سر و صدا

الهه صادقی
۱۴۰۳/۱/۲۱
بسیار جالب و سرگرم کننده با تصاویر جذاب برگرفته از انیمیشن
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب دنیای پپا 12: جورج و نی نی پر سر و صدا

برای دریافت کتاب دنیای پپا 12: جورج و نی نی پر سر و صدا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.