معرفی و دانلود کتاب دنیای پپا 2: پپا عینک می‌زند

عکس جلد کتاب دنیای پپا 2: پپا عینک می‌زند
قیمت:
۲۲,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دنیای پپا 2: پپا عینک می‌زند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دنیای پپا 2: پپا عینک می‌زند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دنیای پپا 2: پپا عینک می‌زند

کتاب دنیای پپا 2: پپا عینک می‌زند اثری از نویل استلی و مارک بیکر در ژانر ادبیات کودک است. این کتاب در ادامه ماجراجویی‌ها و اتفاقات بامزه‌ای نوشته شده که برای پپا رخ می‌دهد. در این مجلد پپا به چشم‌پزشکی می‌رود تا چشم‌هایش را معاینه کند. اما انگار اوضاع چندان بر وفق مرادش پیش نمی‌رود!

درباره‌ی کتاب دنیای پپا 2: پپا عینک می‌زند

کتاب دنیای پپا 2: پپا عینک می‌زند (Peppa's First Glasses) نوشته‌ی نویل استلی (Neville Astley) و مارک بیکر (Mark Baker) است که برای مخاطبان کودکان به نگارش درآمده. در جلد قبلی خواندیم که پپا قرار است اولین سفرش را به خارج از کشور انجام دهد و البته برای آن بسیار هیجان‌زده است. تاجایی‌که عروسک کوچکش را جا می‌گذارد! حالا در جلد دوم این مجموعه،‌یعنی کتاب دنیای پپا 2: پپا عینک می‌زند است، پپا با چالش معاینه‌ی چشم و عینک زدن برای اولین‌بار روبه‌رو شود! دو خالق کتاب، نویل استلی و مارک بیکر، از سلیقه‌ی مثال‌زدنی و تحسین‌برانگیزی در طراحی‌ها و روایت‌گری برخوردارند و در تمام آثارشان سعی کرده‌اند با شناخت خوبی که از ذوق کودکان کسب کرده‌اند، ماجراجویی‌های جالبی را برای آنان رقم بزنند.

معرفی و دانلود کتاب دنیای پپا 2: پپا عینک می‌زند

داستان از این قرار است که شخصیت محبوب کتاب، پپا، باید به چشم‌پزشکی برود و از سلامت چشمانش آگاهی پیدا کند. او اهمیت دادن به چشم‌هایش را بعد از بازی با دوستش، پدرو، درک می‌کند. پدرو که چشم‌های ضعیفی دارد، عینک می‌زند و زمانی که عینکش در حین بازی از چشم‌هایش روی زمین می‌افتد، به‌سختی می‌تواند دور و اطرافش را ببیند. به‌همین‌دلیل پپا هم به این فکر می‌افتد که به پدرِ پدرو که یک عینک‌ساز از مراجعه کند و از وضعیت بینایی‌اش باخبر شود. فکر می‌کنید پپا هم مانند پدرو نیاز به عینک دارد؟!

این اثر سرگرم‌کننده علاوه‌ بر ماجراجویی‌های هیجان‌انگیز موارد مهم زیادی را به کودکان یاد می‌دهد و مهارت‌های زندگی را در قالب داستانی به آن‌ها می‌آموزد. نویل استلی و مارک بیکر تلاش دارند تا داستان‌هایی را در این مجموعه برای کودکان طراحی کنند که در عین سرگرمی، آموزنده باشند و آن‌ها را برای رویارویی با ناشناخته‌ها و نخستین تجربه‌های زیستی‌شان آماده سازند.

در این داستان کوتاه با تصویرسازی‌های درخشانی روبه‌رو هستید که در کنار مفاهیم آموزشی، برای کودکان جذاب خواهند بود. این کتاب دریچه‌ای تازه را به روی کودکان می‌گشاید و شخصیت پپا به یکی از دوستان آنان تبدیل خواهد شد.

کتاب دنیای پپا 2: پپا عینک می‌زند توسط مهسا خسروی به فارسی روان برگردان شده و نشر افق آن را منتشر کرده است.

کتاب دنیای پپا 2: پپا عینک می‌زند برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این کتاب به کودکان بین 3 تا 7سال پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب دنیای پپا 2: پپا عینک می‌زند می‌خوانیم

پپا و جورج دنبال عینک پدرو می‌گردند. جورج تندی آن را پیدا می‌کند و به چشمش می‌زند. پپا می‌گوید: «جورج، مسخره‌بازی درنیار!»
او عینک را از چشم جورج برمی‌دارد و به پدرو پس می‌دهد: «بفرمایید.»
پدرو عینک را به چشمش می‌زند و می‌گوید: «ممنون.»
پپا از پدرو می‌پرسد: «تو چرا عینک می‌زنی؟»
پدرو جواب می‌دهد: «چون بهش احتیاج دارم. پدرم هم همین را می‌گوید. او عینک‌ساز است.»
پپا می‌پرسد: «عینک‌ساز دیگر کیست؟»
پدرو می‌گوید: «عینک‌ساز کسی است که چشم‌هایت را آزمایش می‌کند تا بفهمد خوب می‌بیند یا نه؟»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دنیای پپا 2: پپا عینک می‌زند
نویسنده،
مترجممهسا خسروی
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات29
زبانفارسی
شابک978-600-353-845-0
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب دنیای پپا 2: پپا عینک می‌زند

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب دنیای پپا 2: پپا عینک می‌زند

برای دریافت کتاب دنیای پپا 2: پپا عینک می‌زند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.