معرفی و دانلود کتاب دنیای پپا 4: پپا فوتبال بازی می‌کند

عکس جلد کتاب دنیای پپا 4: پپا فوتبال بازی می‌کند
قیمت:
۲۲,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دنیای پپا 4: پپا فوتبال بازی می‌کند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دنیای پپا 4: پپا فوتبال بازی می‌کند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دنیای پپا 4: پپا فوتبال بازی می‌کند

کتاب دنیای پپا 4: پپا فوتبال بازی می‌کند اثری از نویل استلی و مارک بیکر است که همچون دیگر کتاب‌های این مجموعه به زیباترین شکل ممکن داستان شخصیت‌های کوچکش را روایت می‌کند. در این مجلد از مجموعه‌ی دنیای پپا ماجرای جذاب بازی فوتبال پپا و دوستانش را می‌خوانید.

درباره‌ی کتاب دنیای پپا 4: پپا فوتبال بازی می‌کند

نویل استلی (Neville Astley) و مارک بیکر (Mark Baker) در کتاب دنیای پپا 4: پپا فوتبال بازی می‌کند (Peppa Pig: Peppa Plays Football) ما را به یکی دیگر از ماجراهای جذاب پپا و دوستانش دعوت می‌کند. یک داستان بسیار بامزه که سرشار از لذت و خوش‌گذرانی است. پپا و سوزی دو راکت تنیس و یک توپ دارند که حسابی آن‌ها را سرگرم کرده. اما جورج، برادر پپا،‌ چندان از این وضعیت راضی نیست. زیرا نمی‌تواند در بازی دونفره‌ی آن‌ها شرکت کند. به همین دلیل هم پپا، همراه با سوزی، جورج و دیگر دوستانشان تصمیم می‌گیرند یک بازی دسته‌جمعی راه بیندازند و چه چیزی بهتر از فوتبال؟!

اما مشکل اینجاست که هیچکدامشان دقیقا فوتبال بازی کردن بلد نیستند و برای پذیرش قوانین آن با هم به اختلاف می‌خورند. بنابراین پپا از پدرش درخواست می‌کند تا فوتبال را به شکل حرفه‌ای به او و دوستانش یاد بدهد و آنان را برای یک بازی بزرگ آماده کند! اما همه چیز به همین سادگی که تا اینجای کتاب دنیای پپا 4: پپا فوتبال بازی می‌کند، خوانده‌اید،‌ نیست! پپا و دوستانش باید با همه‌ی قوانین مخصوص این ورزش محبوب آشنا شوند. آیا ددی پیگ می‌تواند این بازی را به درستی و در مدت زمان کوتاه به این بچه‌های کنجکاو و پرشور یاد بدهد؟

کتاب دنیای پپا 4: پپا فوتبال بازی می‌کند بار دیگر به ما ثابت می‌کند که چرا نویل استلی و مارک بیکر از نویسندگان نابغه‌ی ژانر ادبیات کودک هستند و چطور قادرند به شیوه‌های گوناگون و متنوع توجه کودکان را به خود جلب کنند. این داستان‌ها با ذکاوت و هوشمندی ویژه‌ای نوشته شده‌اند و نشان می‌دهند که دو نویسنده چقدر نسبت به شیفتگی‌ها و کارکرد ذهن و احساسات کودکان آشنا هستند و با هر داستان تازه از مجموعه‌شان می‌توانند مفاهیم متنوعی را به کودکانی که مخاطب‌شان هستند آموزش دهند. همچنین می‌توان گفت کتاب‌هایشان حتی برای بزرگسالان نیز جالب و مفید است. چراکه در پس این داستان‌ها دو نویسنده نوع واکنش صحیح و دقیق والدین به کودکان را نیز ترسیم می‌کنند و نشان می‌دهند چگونه باید با یک کودک کنجکاو رفتار کرد.

از آنجایی که کودکان دوست دارند اعمال و رفتارهای شخصیت‌های کارتونی‌ مورد علاقه‌شان را تقلید کنند، این جلد از داستان‌های پپا می‌تواند برای کودکانی که تحرک و فعالیت بدنی کمی دارند یا برای ورزش کردن تنبلی می‌کنند نیز مفید باشد. در این قسمت می‌بینیم که چطور پپا و دوستانش به دستورات پاپا پیگ گوش می‌دهند و خودشان را برای برگزاری یک مسابقه فوتبال آماده می‌کنند. کتاب دنیای پپا 4: پپا فوتبال بازی می‌کند توسط مهسا خسروی به فارسی روان برگردان شده و نشر افق آن را منتشر کرده است.

اقتباس‌های سینمایی و فرهنگی کتاب دنیای پپا 4: پپا فوتبال بازی می‌کند

  • سریال پپا پیگ در سال 2021 از تلویزیون پخش شد.
  • اسباب‌بازی لوگوی این مجموعه در سال 2024 ساخته و به بازار عرضه شد.
  • براساس این مجموعه یک بازی ویدیوئی نیز ساخته شده است.

کتاب دنیای پپا 4: پپا فوتبال بازی می‌کند برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن این کتاب به کودکان بین سه تا هفت سال پیشنهاد می‌شود و بهتر است والدین نیز همراه با فرزندانشان این قسمت از ماجراجویی‌های پپا را بخوانند.

در بخشی از کتاب دنیای پپا 4: پپا فوتبال بازی می‌کند می‌خوانیم

پدرو کوچولو و ربکا خرگوشه تصمیم می‌گیرند دروازه‌بان شوند. دنی هاپ‌هاپ می‌گوید: «تیم پسرها اول شروع می‌کند.»
ریچارد خرگوشه توپ را می‌گیرد و با سرعت از کنار پپا و سوزی و پیشی عسلی رد می‌شود و صاف می‌رود سمت دروازه...
ریچارد خرگوشه، ربکا خرگوشه را جا می‌گذارد و توپ را توی دروازه می‌زند.
دنی و پدرو داد می‌زنند: «گل!»
دنی با خوشحالی می‌گوید: «پسرها برنده شدند!»
پپا غر می‌زند: «قبول نیست! ما آماده نبودیم.»
ربکا خرگوشه توپ را برمی‌دارد و می‌دود.
دنی جیغ می‌کشد: «هی! این کار تقلب است. تو نمی‌توانی توپ را با دستت بگیری!»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دنیای پپا 4: پپا فوتبال بازی می‌کند
نویسنده،
مترجممهسا خسروی
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات29
زبانفارسی
شابک978-600-353-847-4
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب دنیای پپا 4: پپا فوتبال بازی می‌کند

برای دریافت کتاب دنیای پپا 4: پپا فوتبال بازی می‌کند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.