معرفی و دانلود کتاب شیر و یک سوال موشی!

عکس جلد کتاب شیر و یک سوال موشی!
قیمت:
۱۷,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب شیر و یک سوال موشی! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب شیر و یک سوال موشی! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب شیر و یک سوال موشی!

داستان آموزنده‌ای که کودکان را با دنیای طبیعت آشنا کرده و به آن‌ها کمک می‌کند تا شیر درون خود را پیدا کنند! کتاب شیر و یک سوال موشی! اثر ریچل برایت، داستان موشی است که می‌خواهد بر ترس‌هایش غلبه کند. این داستان به کودکان می‌آموزد که شجاعت اولین شرط موفقیت است.

درباره‌ی کتاب شیر و یک سوال موشی!

حتما بسیاری از ما چه در روزهای کودکی و چه در دوران بزرگسالی ترس از شکست را تجربه کرده‌ایم. گاهی شجاعت آن را نداشته‌ایم که به سمت رویاهایمان پیش برویم چون فکر می‌کردیم که در این راه قرار است شکست‌های جبران‌ناپذیری را تجربه کنیم. ریچل برایت (Rachel Bright) که با دنیای رنگارنگ کودکان آشنا و از اهمیت تربیت درست در کودکی آگاه است، در کتاب شیر و یک سوال موشی! (The Lion Inside) به بچه‌ها می‌آموزد که مهم نیست چقدر به نظر بقیه ضعیف به نظر برسند یا اینکه که دیگران اصلا به آن‌ها توجهی نکنند. مهم این است که هر کس باور داشته باشد با تحمل سختی‌ها می‌تواند شیر و شجاعت درونش را برای همیشه بیدار کند.

موش این قصه نیز مانند خیلی از بچه‌ها از شخصیت و رفتار خودش راضی نیست. او دوست دارد بتواند مانند شیر نعره بزند و شجاعتش را به همه نشان بدهد. او که حالا دیگر به هشدارهای دیگران هم اهمیتی نمی‌دهد، راهی مسیر خطرناکی می‌شود تا سلطان جنگل را پیدا کرده و با او طرح دوستی بریزد. اما آیا موش کوچک ما بالاخره می‌تواند با شیر دوست شود و شجاعت درونی‌اش را به بقیه‌ی حیوانات جنگل ثابت کند؟

داستان حاضر را انتشارات مهرسا با ترجمه‌ی روان سارا عاشوری به چاپ رسانده است.

نکوداشت کتاب شیر و یک سوال موشی!

  • سفری بی‌نهایت شاد برای کودکان 2 تا 5 ساله! (مجله‌ی وال‌استریت)
  • داستان شیرینی که درمورد پیدا کردن دوست نوشته شده. تصاویر جالب این کتاب خوانندگان خردسال را به خود جذب خواهد کرد. (مجله‌ی اسکول لایبری)
  • متن آن مانند قافیه آهنگین است. کتابی برای جشن شیرین دوستی... (مجله‌ی کِرکِس)

کتاب شیر و یک سوال موشی! برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن این کتاب برای کودکان 3 تا 7 سال مناسب است. به‌خصوص کودکانی که به دنیای حیوانات و حیات‌وحش علاقمند هستند.

با ریچل برایت بیشتر آشنا شویم

ریچل برایت، نویسنده و تصویرگر آمریکایی است. او که پیش از ورود به دنیای داستان و تصویرسازی، مهماندار هواپیما بوده، به زودی تا‌حدی در داستان‌نویسی به موفقیت رسید که جوایزی از جمله اسکار کتاب را در سال 2017 و نیز جایزه‌ی کتاب کودک ناتینگهام را از آن خود کرد. از دیگر آثار این نویسنده می‌توان به کتاب‌های «این عروسک مال من است»، «هیولای چشم دکمه‌ای» و «سنجاب‌ها وارد می‌شوند» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب شیر و یک سوال موشی! می‌خوانیم

توی یک سرزمین خشک و کم آب و علف که شن‌های طلایی‌اش زیر نور خورشید می‌درخشیدند، صخره‌ای بلند و محکم وجود داشت که خیلی قدیمی و پر از سوراخ و حفره بود.

زیر آن صخره، توی یک خانه‌ی نُقلی، کوچک‌ترین، ساکت‌ترین و کم‌روترین موش قهوه‌ای دنیا زندگی می‌کرد.
آقا موشه خیلی ریزه‌میزه بود، آن‌قدر ریزه‌میزه که... هیچ‌کس به او توجه نمی‌کرد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب شیر و یک سوال موشی!
نویسنده
مترجمسارا عاشوری
ناشر چاپیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات33
زبانفارسی
شابک978-600-9890-65-1
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب شیر و یک سوال موشی!

Mahdiyeh Esmaeili
۱۴۰۲/۹/۲۵
با عرض سلام و خداقوت قصدم از دانلود کتاب، پیدا کردن داستانی برای مسابقه قصه گویی بود. در اون حد ازش انتظار نداشته باشید که کشش و اتفاقات جالب داسته باشه. خوب شروع میشه ولی تعلیق آنچنانی نداره. برای بچه‌های با سن بیشتر از گروه سنی گفته شده خریداری نکنید. البته اگه خلاق باشید، می‌تونید با آب و تاب برای بچه‌های بزرگتر داستان رو پردازش کنید.
زهرا خلیلی
۱۴۰۲/۵/۲۴
من این کتاب رو خیلی دوست داشتم کتاب جالبی هست موضوع این کتاب درمورد یک موش شجاع هست که می‌خواد کوچک نباشه داستان آموزنده و جالبی بود حتما بخونید چون هم قیمتش کمه هم جذابه برای بچه‌ها بخونید تا شجاعت رو از شما درس بگیره در کل کتاب
شایسته
۱۴۰۲/۱۱/۲
از این که این کتاب رو برای پسرم گرفتم خیلی راضیم. چون به پسرم مقداری شجاعت داد، ان حس ترس رو برایش کمی کمرنگ کرد. نمیگم زیاد، ولی قشنگ احساس کردم دلش کمی آروم شده
نگین
۱۴۰۳/۱/۲
برای بچه‌های ۳, ۴ ساله خیلی عالیه، بهشون شجاع بودنو یاد میده، طراحی عکس‌ها هم خیلی زیبا بود و مورد توجه بچه‌ها قرار گرفت
فرزانه کوهی
۱۴۰۲/۸/۱۵
خوب بود، امّا دقت نکردم چون این کتاب مناسب سن من نبود.
من ۹ سالمه و این کتاب برای بچه‌های ۳ تا ۷ سال بود.
دلارام 0074
۱۴۰۲/۷/۲۳
واقعا داستان جالبی بود کوتاه و مختصر و اموزنده. این که. بچه ها. چطور شجاع بشن زمینه سازی کرده.
مینا اصدقی
۱۴۰۲/۱۲/۱۴
برای پسر ۲/۵ سالم خوندم خودم که خیلی خوشم اومد جالب و آموزنده بود
sara Jafari
۱۴۰۲/۱۱/۱
پسرم با دقت گوش میکرد، لطفا بیشتر از این مدل کتاب‌ها بزارید
لیلا حسینی
۱۴۰۳/۱/۱
کتاب بسیار جالب و با مفهمومی هست
مریم دیندار
۱۴۰۲/۱۲/۱۰
پسرم عاشقشه خیلیم عالیه
ساناز ابراهیمی
۱۴۰۲/۱۰/۲۲
خوب بود بچه‌ها دوستش داشتن
رادان عامریان
۱۴۰۲/۵/۷
نقاشی‌های کتاب با متن ناهماهنگ بود
فرشته
۱۴۰۲/۱/۶
یکی از بهترین داستان ها
مشاهده همه نظرات 13

راهنمای مطالعه کتاب شیر و یک سوال موشی!

برای دریافت کتاب شیر و یک سوال موشی! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.