معرفی و دانلود کتاب دنیایی از یک حرف - کلام اول

عکس جلد کتاب دنیایی از یک حرف - کلام اول
قیمت:
5000 تومان - 0.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دنیایی از یک حرف - کلام اول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دنیایی از یک حرف - کلام اول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دنیایی از یک حرف - کلام اول

اثری بدیع که با نگارشی موزون، مضامین عمیق عرفانی، سلوکی و فلسفی را مطرح می‌کند. امیر میرزاده در کتاب دنیایی از یک حرف - کلام اول، شما را مسحور و مجذوب در دنیایی می‌کند که سرشار از خلوص و روشن‌بینی است. این کتاب، کلام اول از مجموعه کتب آچیت به‌شمار می‌آید.

درباره‌ی کتاب دنیایی از یک حرف - کلام اول

از قدیم گفته‌اند: «هر سخن کز دل برآید، لاجرم بر دل نشیند.» این مثل، به بهترین شکل، گویای ارزش کتاب دنیایی از یک حرف - کلام اول، اثر امیر میرزاده است.

کتاب دنیایی از یک حرف - کلام اول، مجموعه‌ای از گزین‌گویه‌های عارفانه، سالکانه و فلسفی است که نثر و نظم را برای رسیدن مقصود خود به کار گرفته است. هر بخش که با حرفی از حروف الفبا آغاز شده است، شامل نثری موزون و شاعرانه و شعری است که از قلب نویسنده، راهی به دنیای بیرون یافته است.

امیر میرزاده، شما را به اعماق وجود خود می‌برد، آنچه می‌بیند را به شما نشان می‌دهد و آنچه فکر می‌کند را با شما در میان می‌گذارد. او مانند سالکی راهنما، شما را نیز در کشفیات خود و لذت دست یافتن به آن‌ها سهیم می‌کند؛ بنابراین، پس از مطالعه‌ی اثر حاضر، دیدگاه شما به زندگی تغییر کرده و به انسان دیگری تبدیل می‌شوید.

این نویسنده، به مدد عشق، کلمات را با هم می‌آمیزد و معجونی شفابخش تهیه می‌کند که به جان هر خواننده‌ای حلاوت می‌بخشد.

کتاب دنیایی از یک حرف - کلام اول مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای تمام کسانی که به گزین‌گویه‌های موزون عارفانه و فلسفی علاقه دارند، جذاب خواهد بود.

در بخشی از کتاب دنیایی از یک حرف - کلام اول می‌خوانیم

جهان، جویای جوانی شد که کنجکاو ِکشف جام زرین عشق شود و جولانگاه خویش را در جست‌وجوی صفا بسازد و این شد که هیاهوی عجیب در جریان خروشان عشق‌بازی آغاز شد و جویبار زندگی رنگ مجلل خویش از طپش قلب گرفت و قلب از نَفَسی نیرو جست که جنگ با ددان، سرمایۀ نظر نیکِ اعجاز بود و باری، جفای یار و جور روزگار، منعی در محجوبی جوان نبود تا با ناز معجون عشق و صفا و صدق و وفا راهی نیک بسازد در پویش جوانه‌ای در قلب نجیب.

جام زرین وفا در راه عشق باوفا
صدق نیکوی رها در راه مست بی‌ریا
ساغری از لطف او در بزم شیدای حریف
لحظه‌ها رنگین به عشق و در وفا

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دنیایی از یک حرف - کلام اول
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات برکت مریم
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات72
زبانفارسی
شابک978-600-95831-7-1
موضوع کتابکتاب‌های ادبیات پارسی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب دنیایی از یک حرف - کلام اول

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب دنیایی از یک حرف - کلام اول

برای دریافت کتاب دنیایی از یک حرف - کلام اول و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.