معرفی و دانلود کتاب دوازده قانون برای تبدیل شدن به یک زن قدرتمند

عکس جلد کتاب دوازده قانون برای تبدیل شدن به یک زن قدرتمند
قیمت:
۳۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دوازده قانون برای تبدیل شدن به یک زن قدرتمند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دوازده قانون برای تبدیل شدن به یک زن قدرتمند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دوازده قانون برای تبدیل شدن به یک زن قدرتمند

کتاب دوازده قانون برای تبدیل شدن به یک زن قدرتمند را سارا اردو، کارآفرین، هنرمند و مربی پرورش ذهن، به نگارش درآورده است. این کتاب راهنمایی است برای زنان امروزی تا زندگی خود را متحول سازند، با تکیه بر قدرت درونی خود ترس‌های خویش را کنار بگذارند و بر آرزوهایشان جامه‌ی عمل بپوشانند.

درباره کتاب دوازده قانون برای تبدیل شدن به یک زن قدرتمند

آیا تا به حال برایتان پیش آمده که در جمع گروهی از مردانی که موقعیت شغلی بالاتری نسبت به شما دارند سخنرانی کنید یا کنفرانسی ارائه دهید و دچار دستپاچگی و استرس شوید؟ آیا مطرح کردن سوالاتتان در میان جمع برایتان دشوار است؟ در این لحظات دو گزینه پیش روی شما قرار دارد. می‌توانید ساکت و بی‌اعتمادبه‌نفس باقی بمانید یا به درخشان‌ترین و جسورترین قدرت درونی خود تکیه کنید. انتخاب شما کدام است؟

زنان برای حفظ جایگاه خود در جوامع مختلف باید بجنگند و شرایط خود را بهبود ببخشند و همچنین به نسل بعد خود بیاموزند که چطور بهتر زندگی کنند. زنان، قدرتی درونی و پتانسیلی باورنکردی دارند که می‌تواند آن‌ها را به تمام خواسته‌هایشان برساند. اما چطور می‌توان به این نیروی درونی دست یافت و از آن بهره گرفت؟ سارا اردو (Sarah Ordo) در کتاب دوازده قانون برای تبدیل شدن به یک زن قدرتمند (12 Rules Of Being A Powerful Woman)، از طریق معرفی و تشریح 12 تکنیک تغییر، به شما کمک می‌کند که ترس‌هایتان را کنار بگذارید و به‌راحتی از قدرت نهفته در درونتان استفاده کنید.

معرفی و دانلود کتاب دوازده قانون برای تبدیل شدن به یک زن قدرتمند

کتاب حاضر در 12 فصل تهیه و تدوین شده که با مطالعه‌ی آن با مطالبی که در ادامه به صورت فهرست‌وار ذکر می‌شود، آشنا خواهید شد:

  • زنان باید از سکوتی که طی سالیان طولانی به آن‌ها تحمیل شده، پرهیز کنند.
  • زن قدرتمند می‌داند که چگونه نظراتش را بیان کند، پس زمانی که حرفی برای گفتن دارد از سکوت کردن خودداری می‌کند.
  • هر زنی می‌بایست در ابتدا خودش را دوست بدارد؛ آن هم بدون هیچ ترس و واهمه‌ای. منظور از دوست داشتن خود این است که با دنیای درونی خود صلح و آشتی کند و خود را همان‌گونه که هست می‌پذیرد.
  • یک زن قدرتمند به ندای درونش گوش می‌دهد، به دنبال علائقش می‌رود و در لحظه زندگی می‌کند و همه چیز را تحت کنترل خود نگه می‌دارد.
  • یک زن قدرتمند بر سر عقاید خود می‌ایستد و نظراتش را بدون هیچ ترسی بیان می‌کند. او تمام اجزای وجود خود را دوست دارد و از اعتمادبه‌نفس کامل برخوردار است.

به طور کلی، از کتاب دوازده قانون برای تبدیل شدن به یک زن قدرتمند می‌آموزیم که چیزی به ‌نام رویای بزرگ یا آرزوی دست‌نیافتنی وجود ندارد؛ یک زن حتماً برای خود اهداف بزرگی دارد و رویاهای بزرگ‌تری را در سر می‌پروراند. ترس لازمه‌ی زیستن در دنیای کنونی است اما نباید در مسیر پیشرفت شما خللی ایجاد کند. در مسیر موفقیت هیچ مانعی جز خودتان و افکارتان وجود ندارد، پس از فکر کردن زیاد باید دست کشید. هیچ چیزی و هیچ کسی نمی‌تواند آرامش زن قدرتمند را بر هم بزند، او به حدی به خوب بودن و توانایی‌هایش اعتماد دارد که به دیگر زنان نیز قدرت می‌بخشد. حتی اگر شما یک قدیس باشید باز هم کسی پیدا می‌شود که با قدیس بودنتان مشکل داشته باشد؛ بنابراین سعی کنید خودتان باشید.

کتاب دوازده قانون برای تبدیل شدن به یک زن قدرتمند را فرانک سالاری ترجمه و انتشارات شبنا آن را منتشر کرده است.

کتاب دوازده قانون برای تبدیل شدن به یک زن قدرتمند برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این کتاب را به زنانی پیشنهاد می‌کنیم که در پی بهبود شرایط زندگی خود هستند.

در بخشی از کتاب دوازده قانون برای تبدیل شدن به یک زن قدرتمند می‌خوانیم

ممکن است مردم از خواستۀ شما ناراحت بشوند. اما این وظیفۀ شما نیست که مطمئن شوید دیگران با قدرت شما و آنچه از جایگاه یک زن می‌خواهید، راحت هستند یا نه. وظیفۀ شما این است که جایگاه خود را اثبات کنید و تصمیم بگیرید می‌خواهید زندگی‌تان به چه شکلی باشد، چه احساسی داشته باشید و چطور به‌ظر بیایید. سپس آن را طوری طراحی می‌کنید که بازتاب‌دهندۀ خواسته‌هایتان باشد.

درخواست احترام از شما یک زن بد نمی‌سازد. بلکه شما را قوی و ایمن می‌کند و با نحوۀ رفتاری که با دیگران دارید، همخوانی پیدا می‌کند. این کار به عملکردتان اعتبار می‌بخشد. دیگران را وادار می‌کند شما را به رسمیت بشناسند. چنین خواست‌هایی، نه مایۀ شرمساری، نه منفی و نه اشتباه است. اگر دیگران برخورد بدی بکنند و برخورد زنندۀ آن‌ها از نظر شما ناچیز یا بی‌اهمیت تلقی گردد، بازهم نباید مجوزی برای تکرار آن محسوب شود. حتی از یک برخورد ناچیز حقیرانه نیز نسبت به خودمان چشم‌پوشی نخواهیم کرد. تحقیر استعدادها و مهارت‌هایمان بدون اعتراض باقی نخواهد ماند.

این کار خوب نیست. هرگز هم نبوده است. هیچ‌وقت هم خوب نخواهد شد. اگر هنوز شروع نکرده‌اید، امروز روزی است که فیلمنامه را دوباره بازنویسی ‌کنید، دوباره بنویسید چطور به‌عنوان یک زن باید مورد احترام قرار بگیرید. ممکن است این تصمیم ناراحتی‌هایی را در پی داشته باشد. ممکن است هر چیزی را که آموخته‌اید به چالش بکشد. ممکن است عواملی زندگی‌تان را تغییر بدهد و زندگی‌ای را که به آن خو کرده بودید و راحتی‌ای را که همیشه داشتید متزلزل کند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
سلام خانم‌ها! زنان امروز در جنبشی بزرگ فعالیت می‌کنند
1. زنان دیگر سکوت نخواهند کرد
2. هر زنی باید ابتدا خودش را دوست بدارد، آن‌هم بدون هیچ ترس و واهمه‌ا‌ی
3. یک زن اجازه نمی‌دهد کسی به او بی‌احترامی بکند
4. یک زن به ندای قلبش گوش می‌کند (هم‌زمان عقلش را نزدیک دلش نگه می‌دارد)
5. یک زن نظرات و باورهای خود را دارد
6. یک زن هر بخش از بدن خود را دوست دارد
7. یک زن هدف‌های بزرگ و حتی رؤیاهای بزرگ‌تری دارد
8. یک زن با وجود نگرانی، بازهم پیشرفت می‌کند
9. یک زن برای خود مانعی نمی‌بیند
10. یک زن قدرتمند به زنان دیگر قدرت می‌بخشد
11. یک زن از اینکه کمی اوضاع را به‌هم بریزد، نمی‌ترسد
12. یک زن می‌داند که شکست‌ناپذیر است
چند شعار برای زن قدرتمند
مانیفست زن قدرتمند
دربارۀ نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دوازده قانون برای تبدیل شدن به یک زن قدرتمند
نویسنده
مترجمفرانک سالاری
ناشر چاپیانتشارات شبنا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات64
زبانفارسی
شابک978-622-93473-0-0
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب دوازده قانون برای تبدیل شدن به یک زن قدرتمند

narges
۱۴۰۳/۱/۱۴
کتاب خفن و درجه یک هست از این بابت که به زنان اموزش میده که ترس هاشون رو کنار بگذارن و برای رویا اشون بجنگن و فارغ از اینکه دیگران چه نظری دارن برای رسیدن به انها تلاش کنن در کل کتاب خیلی خوبی بود
mona tamimi
۱۴۰۲/۱۲/۳
این کتاب برای خانم ها‌ شدیدا پیشنهاد میکنم مخصوصا ان هایی که کمبود اعتماد به نفس دارند و شدیدا غمگینن
سیده مهری محمدی
۱۴۰۲/۱۱/۳
کتاب خوبی که به همه خانم ها انگیزه میده برای همبستگی و کمک به بهتر شدن همدیگر
Zahra MSB
۱۴۰۲/۱۲/۸
خوندن این کتاب رو برای تموم خانم‌ها توصیه میکنم
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب دوازده قانون برای تبدیل شدن به یک زن قدرتمند

برای دریافت کتاب دوازده قانون برای تبدیل شدن به یک زن قدرتمند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.