معرفی و دانلود کتاب دوباره عاشقی

عکس جلد کتاب دوباره عاشقی
قیمت:
27000 تومان - 3.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دوباره عاشقی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دوباره عاشقی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دوباره عاشقی

کتاب دوباره عاشقی که به قلم فرشته گل‌ چمن نوشته شده است، با روایت کردن یک داستان عاشقانه، ما را با منحصربه‌فردترین حسی که بشر می‌تواند به آن دست به پیدا کند، آشنا می‌سازد. داستان عاشقانه‌ی میان پدرام و لاله را می‌توان روایتی بی‌نظیر از این احساس دانست.

درباره‌‌ی کتاب دوباره عاشقی

داستان کتاب «دوباره عاشقی» روایتی از ماجراهای عاشقانه‌‌ی میان پدرام و معشوقی در گذشته‌ است. او که در روزگار جوانی عاشق دختری بوده، حالا هم دارد با غم از دست دادن او دست‌وپنجه نرم می‌کند. او تلاش می‌کند که آن معشوق قدیمی را از ذهن براند تا بتواند زندگی تازه‌ای را آغاز کند، دوباره عاشق شود و این بار معشوقش را به دست بیاورد. در این میان دختری که لاله نام دارد و به شغل نویسندگی مشغول است، با پدرام آشنا می‌شود. لاله متوجه می‌شود که پدرام ماجرایی عاشقانه را پشت‌سر گذاشته و داستانی در سینه دارد که می‌تواند سوژه‌ی خوبی برای خلق یک داستان باشد. او با اصرار پدرام را وامی‌دارد که از آن اسرار پرده بردارد تا او بتواند داستان عشق شورانگیز پدرام را به یک داستان تبدیل کند. اما همکاری این دو با یکدیگر باعث می‌شود که پدرام به لاله علاقه‌مند شود و این تازه سرآغاز ماجرای عاشقانه‌ی تازه‌ای است و فصل جدیدی از رمان را آغاز می‌کند که می‌توان نام آن را داستان عاشقی پدرام و لاله گذاشت.

کتاب دوباره عاشقی که فرشته گل‌ چمن آن را تألیف کرده است، در حقیقت داستانی ساده درباره‌ی کشش میان دو قلب است. کششی که گاه به سرانجامی که باید می‌رسد و گاه در میانه‌ی راه از رسیدن به مقصود بازمی‌ماند. نویسنده با بیان ساده و گیرای خود، توانسته راوی این احساس‌ها شود و ما را برای لحظاتی با این تجربۀ ناب بشری همراه کند.

کتاب دوباره عاشقی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر از خوانندگان رمان‌های ایرانی و عاشقانه هستید، کتاب دوباره عاشقی انتخاب مناسبی برای شماست.

در بخشی از رمان دوباره عاشقی می‌خوانیم

به لاله نزدیک شد و در را باز کرد و بفرماییدی گفت، لاله بیرون و سپس پشت او پدرام نیز بیرون آمد، به طرف آسانسور به راه افتادند، لاله دکمه آسانسور را لمس کرد، طولی نکشید در همان طبقه ایستاد و باز شد لاله ببخشیدی گفت و جلوتر از او سوار شد، پدرام خودش دکمه آسانسور را برای پایین رفتن لمس کرد، نگاه لاله تمام به روی کف آسانسور بود، اما سنگینی نگاه پدرام را به روی خودش احساس می‌کرد، نگاهش را بالا داد تا نگاه او را غافلگیر کند، اما پدرام سریع نگاهش را از او گرفت، آن بوی دوست‌داشتنی هر کجا که پدرام می‌رفت به دنبالش حرکت می‌کرد، حالا می‌دانست این بو، بوی عطر این مدیرعامل سختگیر نق‌نقو است که از استشمام این بو مست می‌شد، آسانسور در طبقه همکف ایستاد و باز شد پدرام منتظر لاله نماند گویا از اینکه لاله او را در نگاه کردنش محدود کرده بود ناراحت شد، خودش زودتر از لاله بیرون آمد و رو به منشی کرد:

_خانوم پرونده اون دوتا کارگرای اخراجی رو بیار اتاقم!

همان پسر که با او در طبقه بالا چندی پیش برخورد داشت، قبل از اینکه پدرام به داخل اتاقش برود به کنارش رفت و درباره چیزی سخن گفت و باهم وارد اتاق پدرام شدند!

بنظر می‌رسید پسر حسابدار شرکت باشد قبلاً هم چند باری او را دیده بود، لاله به میز منشی نزدیک شد، درحالی که لبخندی به لب داشت با خوشحالی گفت: یه برگه و یه خودکار لطفا!

منشی لبخند لاله را با لبخند پاسخ داد: چیه خوشحالی؟ تونستی راضیش کنی؟

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دوباره عاشقی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات ندای الهی
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات766
زبانفارسی
شابک978-600-6113-95-1
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک
27000 ت - 3.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب دوباره عاشقی

زهرا مالکی
۱۴۰۲/۱۰/۱۴
داستان مثل رویاهای یه دختر ۱۵ یا ۱۶ ساله بود خیلی پرحجم الکی بنظر می‌اومد نویسنده می‌خواد خواننده رو تحریک کنه با عاشقانه‌های در حد اغراق داستان زندگی پدرام که قرار بود بدست لاله به رویا برسه در اواسط داستان به فراموشی سپرده میشه داستان دور از واقعیت بود اعصاب خورد کن ولی اینکه نویسنده تونسته بود داستان رو تو چند مرحله به فضای تازه‌ای بکشونه خوب بود در مجموع دوست نداشتم
صابر فرمانی
۱۴۰۱/۹/۲
خیلی تخیلی بود
یه مرد ۵۰ ساله دست به خودکشی میرنه؟؟؟؟
تا الان چنین چیزی نشنیده بودم
تمام کتاب اغراق و خیالی بود
کاش یه مقدار از روزمرگی‌ها کم میکردین
همش صبح بلند شد این کارارو کرد ناهار از بیرون خریدن خوردن
۱۰ بار این چنتا کارو تکرار کردین چرا باید واسه خواننده مهم باشه از کجا ناهار گرفتن خوردن؟
Neda
۱۴۰۱/۸/۱۹
با احترام به نویسنده باید بگم بسیار بسیار ضعیف کار شده بود احساس می‌کردی یه بچه ابتدایی این داستان را نوشته. داستان غیر واقعی و تکراری عاشق شدن یه دختر بی پول بدبخت بی کس و کار با کسی که ۲۵ سال با اون تفاوت سنی دارد و خیلی پولدار هست.
واقعا من نمی‌دونم چطوری این داستان‌ها اجازه چاپ می‌گیرند.
Zahra Seif
۱۴۰۲/۵/۲۱
سلام به نویسنده‌ی عزیز و شما دوستان محترم به نظرم داستان خوبی بود قلم توانای نویسنده ستودنی بود من کیف کردم جمله‌ها رو چند بار در بعصی موارد می‌خوندم توصیه می‌کنم حتما این کتاب رو بخونید.
زهرا
۱۴۰۱/۱۱/۹
در این کتاب دختره رو بیچاره نشون داده و پدرام رو قوی که میخواد به زور یکی رو عاشق خودش کنه و اهمیتی به اون نمیدهو زورگو ولی رفاقت بهزاد مثل رفاقت خیلی از ماهست و داره به اینو نشون میده
ام البنین حسن زاده
۱۴۰۱/۹/۲۹
داستان خوبی بود خیلی لاله لجباز و بچه بود ولی قصه‌اش رو دوست داشتم یه جاهایی خیلی حرص آدم رو درمی‌آورد ولی در نهایت و روی هم رفته داستان بدی نبود دوست داشتم.... ولی زیادی پولداااار بودننننننن😁😁😁
فرنوش عمرانی
۱۴۰۱/۱۱/۱۱
کتاب کاملا بی محتوا!! داستان هیچ کششی در خواننده ایجاد نمیکنه، درحد خیالات هست داستان. واقعا ارزش وقت گذاشتن نداره، یکی از بدترین داستانهایی بود که خوندم و نصفه رهاش کردم!!!
مهران
۱۴۰۲/۶/۷
عالی این رمان جدا از عاشقانه بودنش نشون میده که زود قضاوت نکنیم درکل درس خوبی به خواننده میده
فهیمه هاشم زاده
۱۴۰۲/۶/۲۹
با سلام باب میل من نبود خیلی خیلی سطحی و الکی پرحجممم
Somayeh.seyyedi
۱۴۰۱/۸/۱۴
مرسی از قلم نویسنده عزیز
وحیده
۱۴۰۲/۲/۲۳
عالی هست قلمت مانا عزیزم
آری
۱۴۰۱/۱۲/۴
از خوندنش لذت بردم
مشاهده همه نظرات 12

راهنمای مطالعه کتاب دوباره عاشقی

برای دریافت کتاب دوباره عاشقی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.