معرفی و دانلود کتاب دور دنیا با 80 روش

عکس جلد کتاب دور دنیا با 80 روش
قیمت:
۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دور دنیا با 80 روش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دور دنیا با 80 روش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دور دنیا با 80 روش

کتاب دور دنیا با 80 روش نوشته‌ی هنریتا دران، همراه با تصاویری رنگارنگ و جذاب از ویژگی‌های مختلف‌ وسایلی می‌گوید که از گذشته تاکنون برای سفر به دور دنیا از آن‌ها استفاده می‌شود.

درباره‌ی کتاب دور دنیا با 80 روش:

این کتاب دارای تصاویری جذاب است که به کشف 80 روش مختلف برای سفر به دور دنیا می‌پردازد که از گذشته تا به کنون کاربرد داشته است. شما یاد می‌گیرید فضانوردان چگونه به فضا می‌روند، کارگران با تراکتور خود به چه صورتی در زمین‌ها کار می‌کنند، آتش‌نشانان در یک موقعیت اضطراری چه کاری انجام می‌دهند و... . حالا شما با دانستن این نکات علمی کدام روش را برای سفر کردن انتخاب می‌کنید؟

کتاب دور دنیا با 80 روش برای چه کسانی مناسب است؟

هنریتا دران (Henrietta Drane) این اثر جذاب را برای تمام کودکان دبستانی که علاقه به کشف ویژگی‌های مختلف وسایل حمل و نقل از گذشته تاکنون دارند، به نگارش درآورده است.

در بخشی از کتاب دور دنیا با 80 روش می‌خوانیم:

ورزش موج سواری در سرتاسر جهان طرفداران بسیاری دارد، بخصوص در کشورهایی که دریا با امواج قوی دارند. موج سواران بر روی تخته‌هایشان می‌ایستند و سعی در پیدا یک موج و سواری بر روی آن می‌کردند و هم زمان تعادلش را حفظ می‌کنند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دور دنیا با 80 روش
نویسنده
مترجممجید عاطفی
ناشر چاپی دانش نگاران برنا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات52
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب دور دنیا با 80 روش

اعظم رحمتی
۱۴۰۰/۱/۱۷
حسنش به استفاده از تصاویر زیاد همراه با مطالب مفیدشه
Viyana Tafakor
۱۳۹۹/۱۱/۲۶
خیلی خوب بود عالی بود و پیشنهاد میکنم. که بخونید
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب دور دنیا با 80 روش

برای دریافت کتاب دور دنیا با 80 روش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.