معرفی و دانلود کتاب دور دنیا در یک روز

عکس جلد کتاب دور دنیا در یک روز
قیمت:
۳۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دور دنیا در یک روز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دور دنیا در یک روز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دور دنیا در یک روز

کتاب دور دنیا در یک روز نوشته‌ی مت لموت، همراه با تصاویری رنگی و جذاب زندگی عادی چند کودک در کشورهای مختلف دنیا را از زبان خودشان شرح می‌دهد و شما را با فرهنگ‌ و شرایط اجتماعی گوناگون آن‌ها آشنا می‌سازد.

درباره‌ی کتاب دور دنیا در یک روز:

جهان جای بزرگی است که میلیاردها انسان در آن سکونت دارند. هر کدام از این انسان‌ها مشغول زندگی خودشان هستند، کارهایی انجام می‌دهند که عادت دارند و معمولا از کارهای روزانه‌ی آدم‌های دیگر در کشوری دور از خودشان خبر ندارند. اکنون مت لموت (Matt Lamothe) سعی دارد تا با به تصویر کشیدن شرایط مختلف زندگی افراد در کشورهای گوناگون شما را با شباهت‌ها و تفاوت‌هایشان با خودتان آشنا کند.

کتاب دور دنیا در یک روز (This Is How We Do It) زندگی عادی پسر بچه‌ای به نام کیان را در کنار زندگی هفت کودک دیگر از کشورهای متفاوت از سراسر دنیا به تصویر می‌کشد؛ هر کدام از این کودکان با شرایط گوناگون مخصوص به خود در نقطه‌ای از دنیا زندگی می‌کنند. تصاویر کتاب حاضر روایتگر این است که هرکدام از بچه‌ها چطور از خواب برمی‌خیزند، چه غذایی می‌خورند، در طول روز چه فعالیت‌هایی می‌کنند و شب چطور به خواب می‌روند.

بدین ترتیب با نگاهی واقعی به زندگی روزانه‌ی آن‌ها بخش‌های شگفت‌انگیزی از سبک زندگی و سنت‌هایشان را آشکار می‌کند که ممکن است با سبک زندگی و سنت‌های شما متفاوت باشد.

کتاب دور دنیا در یک روز مناسب چه کسانی است؟

این کتاب به کودکان سه تا هفت سال کمک می‌کند تا با فرهنگ‌های مختلف دنیا آشنا شوند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دور دنیا در یک روز
نویسنده
مترجمسید جواد راهنما
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات48
زبانفارسی
شابک978-600-462-491-6
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب دور دنیا در یک روز

بهار شریفی
۱۴۰۰/۳/۳
این کتاب خیلی خوب است و به درد بخور هست برای بچه‌هایی مثل خودم که دوست داشت باشند از چیز‌های دنیا بیشتر و بیشتر کشف کنند و یاد بگیرند
حسانه محمدصفت
۱۴۰۰/۱/۲۹
عالیه خیلی کتاب خوبیه
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب دور دنیا در یک روز

برای دریافت کتاب دور دنیا در یک روز و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.