معرفی و دانلود کتاب نیم مشت نمک

عکس جلد کتاب نیم مشت نمک
قیمت:
۱۱,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب نیم مشت نمک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب نیم مشت نمک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب نیم مشت نمک

کتاب نیم مشت نمک به نویسندگی سید جواد راهنما، روایت‌گر خارکنی است که تصمیم می‌گیرد به جای خارکنی برود سراغ تجارت، اما در آخر داستان به دلیل فهمیدن اینکه هر کاری سختی‌هایی دارد پشیمان شده و به کار خودش خارکنی ادامه می‌دهد.

نیم مشت نمک یکی از داستان‌های جذاب و آموزنده‌ی مجموعه «شکرستان و یک داستان» است که با روایتی ساده و روان و تصاویری رنگی و جالب برای کودکان ارائه شده.

ماجراهای شکرستان در شهری قدیمی و خیالی با بیش از ۱۰۰ شخصیت روی می‌دهد. این قصه‌ها بر اساس داستان‌ها، ضرب‌المثل‌ها و قصه‌های قدیمی و عامیانه‌ی ایرانی-شرقی انتخاب و سپس با رویکردی مدرن و به روز به رشته تحریر در آمده‌اند. در این شهر باستانی، هیچ‌کس در جایگاه خود نیست. تلاش شده تا با تغییر شکل تصویری و دراماتیک، شیوه‌ای اتخاذ شود که کوچک و بزرگ پس از خندیدن به طنز داستان‌ها، عمیقاً به فکر فرو روند و آینه رفتارهای اجتماعی و فرهنگی خود را بازنگری کنند.

در بخشی از کتاب نیم مشت نمک می‌خوانیم:

میرزا رمضان از چاه بیرون آمد و پاورچین پاورچین به راهش ادامه داد. جای دیگری از شکرستان مردی که دزد به خانه‌اش زده بود هوار می‌زد: «دزد! دزد! خونمو دزد زده!» یکهویی چشمش به میرزا افتاد که پاورچین، پاورچین راه می‌رفت. بعد به میرزا اشاره کرد و گفت: «حتما کار اینه. داره یواشکی در می‌ره. آی دزدا بگیرینش!» میرزا فرار کرد و مردم دنبالش دویدند. وقتی همه، از نفس افتادند میرزا گفت: «من دزد نیستم به خدا، سربازهای شاه گفتن آسته برو آسته بیا.». مرد هوار زننده گفت: «آخه کسی که خلاف نکرده این جوری راه نمی‌ره. سرتو بالا بگیر و با غرور راه برو»

این طوری بود که میرزا سرش را بالا گرفت و به خانه رفت. زنش با دیدن او گفت: «ها! خوبه والا! سر بالا راه میری‌ها؟ درست راه برو ببینم..

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب نیم مشت نمک
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات سوره مهر
سال انتشار۱۳۹۴
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات30
زبانفارسی
شابک978-600-03-0082-1
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب نیم مشت نمک

برای دریافت کتاب نیم مشت نمک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.