معرفی و دانلود کتاب صندوق گنج

عکس جلد کتاب صندوق گنج
قیمت:
11000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صندوق گنج و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صندوق گنج و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صندوق گنج

کتاب صندوق گنج به نویسندگی سید جواد راهنما ماجرایی از میرزا سراج که مرد پول‌دار و سرمایه‌داری بود را روایت می‌کند. روزی میرزا سراج تصمیم گرفت همه اموالش را به نام پسرانش کند و خودش استراحت کند، اما پسرانش از نگه‌داری میرزا سراج شانه خالی کردند. این کتاب مقام و مرتبه و احترام به والدین را به کودکان گوش‌زد می‌شود.

صندوق گنج یکی از داستان‌های جذاب و آموزنده‌ی مجموعه «شکرستان و یک داستان» است که با روایتی ساده و روان و تصاویری رنگی و جالب برای کودکان ارائه شده.

ماجراهای شکرستان در شهری قدیمی و خیالی با بیش از ۱۰۰ شخصیت روی می‌دهد. این قصه‌ها بر اساس داستان‌ها، ضرب‌المثل‌ها و قصه‌های قدیمی و عامیانهٔ ایرانی-شرقی انتخاب و سپس با رویکردی مدرن و به روز به رشتهٔ تحریر در آمده‌اند. در این شهر باستانی، هیچ‌کس در جایگاه خود نیست. تلاش شده تا با تغییر شکل تصویری و دراماتیک، شیوه‌ای اتخاذ شود که کوچک و بزرگ پس از خندیدن به طنز داستان‌ها، عمیقاً به فکر فرو روند و آینهٔ رفتارهای اجتماعی و فرهنگی خود را بازنگری کنند.

در بخشی از کتاب صندوق گنج می‌خوانیم:

میرزا سراج خوشحال بود که دیگر هیچ کاری ندارد و چون همه خانه و ثروتش را بخشیده بود تصمیم گرفت هر هفته خانه یکی از پسرهایش زندگی کند. برای همین بقچه‌اش را برداشت تا برود اولین هفته را در خانه فرصت بماند. تق تق تق تق تق در زد. فرصت که آفتابه دستش بود و می‌خواست برود دستشویی، داد زد: «کیه که توی این وقت حساس در می‌زنه؟» میرزا سراج از پشت در گفت: «منم پسرم. اومدم این هفته تو خونه شما بمونم.»

فرصت که خیلی عجله داشت دوباره داد زد: «نمی‌شه پدر جون. من الان کار مهمی دارم. بعدش هم می‌خوایم بریم مسافرت. برو خونه شعبون اینا.»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب صندوق گنج
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات سوره مهر
سال انتشار۱۳۹۴
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات29
زبانفارسی
شابک978-600-03-0088-3
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
11000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب صندوق گنج

رقیه افشار
۱۴۰۲/۱۱/۲۸
داستان آموزنده‌ای بود. بچه‌ها میتونند با لغات قدیمی بیشتر آشنا بشوند. نشون میده فکر آدم میتونه یک گنج باشه. حرص و طمع خوب نیست. ولی سخاوت بی‌ مورد پدر را تایید نمیکنم
ابوالفضل موسوی
۱۳۹۹/۶/۲۸
عالی بود خیلی خیلی خوب بود عالی بود پیشنهاد میدم دانلود یا بخریدش خیلی باحال بود تشکر از کسانی که در نوشتن داستان کمک کردن
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صندوق گنج

برای دریافت کتاب صندوق گنج و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.