معرفی و دانلود کتاب دکوراسیون داخلی به سبک ماکسیمالیسم + ماوریک

عکس جلد کتاب دکوراسیون داخلی به سبک ماکسیمالیسم + ماوریک
قیمت:
۳۷,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دکوراسیون داخلی به سبک ماکسیمالیسم + ماوریک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دکوراسیون داخلی به سبک ماکسیمالیسم + ماوریک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دکوراسیون داخلی به سبک ماکسیمالیسم + ماوریک

محمدرضا مفیدی و سحر مفیدی در کتاب دکوراسیون داخلی به سبک ماکسیمالیسم + ماوریک به بررسی و معرفی یکی از سبک‌های بسیار معروف و پرطرفدار در طراحی داخلی پرداخته‌اند. ماکسیمالیسم که در مقابل مینیمالیسم قرار دارد، دست شما را در طراحی باز می‌گذارد و بر پایه‌ی ترکیب‌های خلاقانه و متمایز شکل می‌گیرد. هیچ اصل سختگیرانه‌ای در اجرای این سبک برای شما وجود نخواهد داشت و در عوض آزادی عمل در ترکیب رنگ‌ها و طرح‌ها، احساس بسیار خوبی به شما خواهد داد.

درباره‌ی کتاب دکوراسیون داخلی به سبک ماکسیمالیسم + ماوریک

طراحی دکوراسیون داخلی، دنیای بسیار گسترده، پیچیده و درعین‌حال زیبایی دارد. یکی از شاخه‌هایی که نام آن را در این زمینه زیاد می‌شنویم، ماکسیمالیسم است. در مقابل واژه‌ی دیگری نیز وجود دارد که طراحی به سبک مینیمال یا مینیمالیسم می‌باشد. سحر مفیدی و محمدرضا مفیدی در کتاب دکوراسیون داخلی به سبک ماکسیمالیسم + ماوریک به‌طور تخصصی به تعریف و توضیح سبک ماکسیمال پرداخته‌اند. این سبک در طراحی دکوراسیون داخلی، طرفداران خاص خود را دارد. در این نوع از طراحی، نماهای موجود در دکور داخلی، پر از رنگ، حس پویایی و جنب‌وجوش می‌باشند و طراح، مجاز است که از بسیاری از عناصر موجود کمک بگیرد.

در کتاب دکوراسیون داخلی به سبک ماکسیمالیسم + ماوریک می‌خوانید که در این نوع از طراحی داخلی، هیچ قسمت بی‌رنگ و روحی در ساختمان باقی نمی‌ماند و تمامی قسمت‌ها با ابزارها، وسائل تزئینی، تابلوهای شاد و رنگارنگ و ... تزئین می‌شوند. وجود دیوار سفید در این سبک معنا ندارد و طراح با استفاده از کاغذهای دیواری یا رنگ‌های نقاشی مخصوص (ترجیحاً رنگ‌های شاد و تند) آن‌ها را می‌پوشاند. محمدرضا مفیدی و سحر مفیدی در این کتاب راهنما، تصاویر زیادی از نمونه‌های اجراشده از سبک‌های ماکسیمال در اختیار مخاطبان قرار داده‌اند که شما می‌توانید از آن‌ها ایده بگیرید. در تمامی این عکس‌ها عناصر شاد و رنگی قابل مشاهده هستند و تابلوهای عکس، مبلمان‌های طرح سلطنتی، گالری عکس دیواری و ... در آن‌ها جایگاه ثابتی دارند. به جرئت می‌توان طراحی ماکسیمال را شادترین و جذاب‌ترین نوع طراحی دکوراسیون داخلی دانست. برای مثال شما می‌توانید مبلمان‌های خود را در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف شفارش دهید و لزومی ندارد تمام آن‌ها یک‌شکل باشند. پارچه‌های رنگی متفاوت و کوسن‌ها و رومبلی‌های طرح‌دار از عناصری هستند که استفاده از آن‌ها در این سبک معمول و مجاز است.

شاید در نگاه اول به یک طرح اجراشده‌ی ماکسیمال، چیزی با سلیقه‌ی شما جور درنیاید و درعوض برایتان خسته‌کننده باشد و بی‌نظمی و درهم‌ریختگی را مشاهده کنید اما در حقیقت چیزی بیشتر از نظم در این نوع از طراحی وجود دارد. محمدرضا مفیدی و سحر مفیدی در کتاب پیش رو به شما می‌گویند که اجرای سبک ماکسیمال به تجربیات و شخصیت طراح بستگی دارد و معمولاً از حداکثر فضاهای موجود در آن استفاده می‌شود. برخی از عناصری که در ماکسیمالیسم از آن‌ها استفاده می‌شود شامل موارد زیر است:

  • لایه‌بندی‌های دکوراسیون و دیزاین
  • نصب تعدادی تابلو / عکس یک‌شکل یا مشابه بر دیوار (ایجاد گالری تصاویر)
  • استفاده از ترکیب‌های رنگی شاد و تند و ترجیحاً مکمل
  • استفاده از لوازم زینتی، مانند مجسمه‌ها، کتاب‌ها یا دیگر آثار هنری
  • استفاده از گل‌ها و گیاهان و گلدان‌های رنگی متنوع

در ادامه‌ی کتاب دکوراسیون داخلی به سبک ماکسیمالیسم + ماوریک، دو نویسنده به بررسی و معرفی سبک ماوریک نیز پرداخته‌اند که از پرطرفدارترین سبک‌های مدرن و امروزی است. در زبان انگلیسی کلمه‌ی ماوریک به‌معنی فردی مستقل است که با گروه‌های دیگر همراه نمی‌شود. این سبک رویکردی کاملاً مبتکرانه دارد و وابسته به هیچ قید و شرطی نیست. شما می‌توانید از این راهنمای کامل و جذاب برای اجرای ایده‌های خلاقانه‌ی خود در طراحی دکوراسیون داخل منزل یا محل‌کار خود بهره ببرید و فضای دلپذیر و شادی را برای خود و اطرافیانتان بسازید.

کتاب دکوراسیون داخلی به سبک ماکسیمالیسم + ماوریک را انتشارات بانژ منتشر کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است.

کتاب دکوراسیون داخلی به سبک ماکسیمالیسم + ماوریک برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب دکوراسیون داخلی به سبک ماکسیمالیسم + ماوریک برای تمامی علاقه‌مندان به حوزه‌ی دکوراسیون و طراحی داخلی مفید و کاربردی خواهد بود.

در بخشی از کتاب دکوراسیون داخلی به سبک ماکسیمالیسم + ماوریک می‌خوانیم

ماکسیمالیست در طراحی داخلی

برای درک ماکسیمالیسم در طراحی داخلی، خود کلمه حاوی یک سرنخ برجسته است: حداکثر تزئین کنید. اخیراً، فضاهای داخلی ماکسیمالیستی با انتقام‌جویی در فیدهای ما نفوذ کرده است، مانند اعلامیه‌ای که کمتر، بیشتر نیست، بی‌درخشش است.

این سبک دقیقا چیست؟ شما نمی توانید یک فضای داخلی ماکسیمالیسم را از دست بدهید. آنها با لایه هایی از بافت، چاپ، رنگ و اشیاء معنی دار شکوفا می شوند. طراحی داخلی مدرن این را به عنوان فضایی بیش از حد شخصی با الگو و شخصیت تعبیر می کند که اغلب در لبه هرج و مرج ظاهر می شود، که می تواند آنها را به صورت مرزی پررنگ کند. یک خانه روستایی متنوع را با پارچه‌های چینی به‌روز، مانند کاغذ دیواری و پرده‌های طرح‌دار تصور کنید (ماکسیمالیست‌ها از نقاشی حیوانات، به‌ویژه لکه‌های پلنگ و انفجار گل‌ها از دیوار به دیوار نمی‌ترسند) در هماهنگی با گنجینه‌ای از هنر و اشیا.

شکل مکالمه پیرامون ماکسیمالیسم کمی بیانیه است. شما نمی‌توانید از ماکسیمالیسم بدون در نظر گرفتن نقطه مقابل آن یعنی مینیمالیسم صحبت کنید. از بسیاری جهات، حداکثرگرایی رد دومی است.

ماکسیمالیسم چیست؟ اگرچه ماکسیمالیسم تعریف مرتبی ندارد، اما عناصر اصلی آن فراوان است: الگو، رنگ و بافت. فریدا گورملی توضیح می‌دهد: «کلید حداکثرگرایی این است که واقعاً هیچ قانونی وجود ندارد، آزادی بیان و لذت فضای داخلی پر از رنگ، الگو و زندگی را جشن می‌گیرد. ایده‌های اتاق خواب مدرن شامل دویدن وحشیانه با طرح و چاپ روی دیوارها، کف و خود تختخواب است و کاغذ دیواری پالمرال استودیو او که ایجاد شد، پیشروی برای ماکسیمالیسم مدرنی بود که امروز می بینیم.

فهرست مطالب کتاب

درآمدی بر سبک ماکسیمالیسم
ماکسیمالیست در طراحی داخلی
استقبال از طراحی ماکسیمالیست
چیزهایی درباره ماکسیمالیسم
چگونه ماکسیمالیسم را انجام دهیم
بدون شکست پذیرش ماکسیمالیسم
چرا من یک ماکسیمالیست هستم
دکوراسیون ماکسیمالیسم
ایده‌های فضای ماکسیمالیسم
درآمدی بر سبک ماوریک
ماوریک برای هر اتاق در خانه
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دکوراسیون داخلی به سبک ماکسیمالیسم + ماوریک
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات بانژ
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات130
زبانفارسی
شابک978-622-5509-38-2
موضوع کتابکتاب‌های معماری
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب دکوراسیون داخلی به سبک ماکسیمالیسم + ماوریک

برای دریافت کتاب دکوراسیون داخلی به سبک ماکسیمالیسم + ماوریک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.