معرفی و دانلود کتاب دی ان ای فروشندگان برتر

عکس جلد کتاب دی ان ای فروشندگان برتر
قیمت:
۴۰,۶۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دی ان ای فروشندگان برتر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دی ان ای فروشندگان برتر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دی ان ای فروشندگان برتر

کتاب دی ان ای فروشندگان برتر نوشته‌ی هادی طالبی، با ارائه‌ی اصول و قوانین کاربردی به شما کمک می‌کند تا در واحدهای فروش و بازاریابی پیشرفت نمایید و به جایگاه بالاتری در یک سازمان دست پیدا کنید.

درباره‌ی کتاب دی ان ای فروشندگان برتر:

این کتاب برای کمک به افرادی است که می‌خواهند فروشنده خوبی شوند و به جایگاه‌های بالاتری در سازمان فروش دست پیدا کنند. از تفاوت بین فروشنده‌های موفق و معمولی می‌توان گفت که 80 درصد کارهای بین آنان مشترک است و تنها 20 درصد از فعالیت‌هایشان تمایز دارد که مهم‌ترین آن‌ داشتن تمرکز و دقت در انجام کارهاست.

یک فروشنده خوب به صورت آگاهانه کارهای خود را انجام می‌دهد. یعنی اینکه از تمام قواعد و اصول به صورت درست استفاده می‌کند، در سازمان فروش، آگاهانه رفتار می‌نماید، مشتری را آگاهانه می‌شناسد، نیازهای او را کشف کرده و پاسخ‌های مناسب به آن‌ها می‌دهد. هر چقدر تمرکز و دقت در این موضوع بیشتر باشد نتیجه کار بهتر خواهد بود. فروشنده‌های موفق بین نیازهای مشتری و ویژگی‌های محصول سازمان ارتباط درستی ایجاد می‌نمایند. آن‌ها در رفتار خود صداقت را رعایت می‌کنند و برای دریافت نتیجه بهتر قبل از تعامل با مشتری کالای خود را کاملاً می‌شناسد. زمان مراجعه نزد مشتری را مشخص کرده و طوری عمل می‌کنند که هم نیاز سازمان را برطرف نمایند و هم بتوانند به مشتری خدمات مناسب را ارائه دهند.

تفاوت 20 درصدی که بیان شد نتیجه همین رعایت کردن قواعد و اصول در کار فروش است. یک فروشنده چه موفق باشد و چه ناموفق باید مدت زمان مشخصی را در سازمان بگذراند، با مشتری ارتباط بگیرد، کالا را توضیح دهد، خدمات مشتری را ارائه نماید و فرایند فروش که مهم‌ترین بخش آن دریافت وجه می‌باشد را انجام دهد.

وجود افراد موفق در سازمان می‌تواند الگویی برای دیگران در شرکت باشد. با ارتقای سمت فرد موفق، تیم‌های کارآمد تشکیل شده و متعاقب آن منجر به ایجاد سازمان فروش حرفه‌ای خواهد شد. حال چگونه است که یک فرد در سازمان فروش رشد می‌کند به مقام سرپرستی می‌رسد و از سرپرستی به مقام مدیر فروش و در بسیاری از موارد به مقام مدیرعاملی سازمان دست پیدا می‌کند؟

در پاسخ به این موضوع باید گفت که فروشنده خوب می‌داند در کجا قرار دارد، در چه جایگاهی است، چه کارهایی را باید انجام دهد و به چه هدفی در چه زمانی می‌خواهد برسد. این فروشنده تمام کارهایی که منجر به متمایز شدن او از سایر فروشندگان در سازمان فروش می‌شود را به خوبی می‌شناسد و آن‌ها را رعایت می‌کند. در این کتاب این اصول و قوانین را به صورت جداگانه و طبقه‌بندی ‌شده ارائه خواهیم کرد تا افرادی که می‌خواهند در سازمان رشد کنند بتوانند با استفاده از این برنامه و دستورالعمل‌ها به جایگاهی که موردنظر هست برسند.

این کتاب بدین منظور تهیه شده است که همکاران فروش بتوانند با بهره‌گیری از راهکارهای آن به جایگاه بالاتری ارتقا پیدا کنند. هر یک از افراد می‌توانند مدیران بالفعل خوبی شوند به شرط آنکه قوانین و قواعد را به خوبی شناخته و اجرا نمایند. امید است این کتاب بتواند انگیزه و مسیر صحیح رشد و ارتقاء را برای همکاران شاغل و یا افرادی که تمایل به کار در واحدهای فروش و بازاریابی دارند فراهم کند.

نکوداشت‌های کتاب دی ان ای فروشندگان برتر:

- تربیت توانمندی‌های فردی و یادگیری قوانین و اصول موفقیت در امر فروش و نیز شناخت محیط بازار ایران و عوامل اصلی آن به خوبی بیان شده است. کتاب ارزشمندی است. باید فروشندگان بیاموزند. (آقای امیر خسروفخریان - مدیرعامل افق کوروش)

- راه‌های موفقیت در سازمان فروش، انتخاب درست افراد، آموزش موثر و مراقبت می‌باشد. قوانین فروش در همه جای دنیا یکسان است. خواندن این کتاب را علاوه بر فروشندگان، به مدیران نیز توصیه می‌کنم. (آقای حسن کاهه - مدیر عامل پاپکو)

- زعفران را با صفت اعلایی می‌شناسند. یعنی احترام، علاقه و ارتباط و برای موفقیت باید کارهایمان را عاشقانه، نوآورانه و مسئولانه دنبال کنیم. همه این قواعد در کتاب به خوبی آورده شده. دانستن آن برای فروشندگان ضروری است. (آقای علی شریعتی - مدیرعامل نوین زعفران)

کتاب دی ان ای فروشندگان برتر برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن این کتاب به فروشندگان، مدیران و افرادی که می‌خواهند اصول فروش در بازار ایران را بشناسند، توصیه می‌شود.

با هادی طالبی بیشتر آشنا شویم:

او دانش ‌آموخته رشته اقتصاد بازرگانی از دانشگاه اصفهان در مقطع کارشناسی و همچنین کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی دانشگاه گیلان است. وی سابقه بیست سال فعالیت تخصصی در بخش فروش و بازاریابی در شرکت‌هایی چون پارس شهاب، پاکسان، گلرنگ، دلوسه و پاپکو را داراست.

هادی طالبی با فعالیت مستقیم در سازمان فروش، فروش نمایندگی، فروش‌های مویرگی و واحدهای بازاریابی، دانش و تجربه مفیدی را به دست آورده است. همچنین مشاوره فروش و بازاریابی، تدوین استراتژی‌های فروش، آموزش تیم‌های فروش، تدوین کمپین‌های بازاریابی، ایجاد سازمان فروش در شرکت‌هایی چون KWC، همارشتن، کشت و صنعت نوشینه و ده‌ها شرکت دیگر درزمینه بازرگانی و فروش از اقدامات ایشان می‌باشد.

در بخشی از کتاب دی ان ای فروشندگان برتر می‌خوانیم:

در این بخش به موضوع رقبا و سایر شرکت‌هایی که با ما در یک گروه صنعتی و یا کالاهای مشابه قرار دارند می‌پردازیم. هر محصول و خدمتی در بازار داخلی و بین‌المللی رقبایی دارد. شناخت از وضعیت رقبا در سطوح مختلف باعث تسلط و افزایش قدرت فروش می‌گردد. آنچه بایستی در ابتدا بدانیم اندازه بازار می‌باشد. هر خدمت و یا محصولی در بازار سهمی را به خود اختصاص می‌دهد و اگر میزان مصرف سالانه از هر محصول و یا خدمت را به جمعیت آن جامعه تقسیم کنیم سرانه مصرف آن کالا مشخص می‌شود. همچنین اگر میانگین سرانه مصرف‌ کشورهای مختلف را بدانیم این موضوع ظرفیت رشد آن کالا را مشخص می‌نماید. مثلا در مورد مصرف سرانه آب‌ معدنی کشور طبق آمارهای رسمی به میزان 12 تا 15 لیتر سرانه مصرف سالانه می‌رسیم.

مهم‌تر از این موضوع بررسی سرانه مصرف در کشورهای مختلف و خصوصا کشورهای همسایه و یا کشورهایی که به ‌نوعی برای ما مهم‌اند می‌باشد. مثلا با بررسی میزان سرانه مصرف آب در کشورهای عربی و یا کشور ترکیه درمی‌یابیم که آن‌ها بیش از چندین برابر مصرف ما از آب‌های بسته‌بندی و مصرفی استفاده می‌کنند. این موضوع بیانگر این می‌باشد که این بازار ظرفیت رشد دارد و در مقایسه با سایر کشورهای همسایه و کشورهای مشابه می‌تواند گویای این موضوع باشد که ظرفیت محصول در مرحله رشد می‌باشد. پس از بررسی این مهم برای اینکه بتوانیم از دانش سایر کشورها استفاده کنیم بایستی به اطلاعات آن کشورها و شرکت‌ها دست پیدا کنیم. امروزه با وجود اینترنت و شبکه‌های اجتماعی دست‌یابی به اطلاعات کار سختی نیست. دیدن سهم فروش در بخش‌های مختلف جامعه می‌تواند بازارهای جدید را مشخص کند. همچنین در شبکه‌های اجتماعی چنانچه یک بررسی مختصر انجام داده و صفحه آن شرکت‌ها را دنبال کنید می‌توانید به اطلاعات دقیق‌تری دست پیدا کنید که از دل همین بررسی‌ها می‌توان به نقاط قوت محصول دست یافت و متناسب با آن در بازار خود روی نقاط قوت محصول تمرکز و برای توسعه و رشد فروش استفاده نمود.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
کلیات
سازمان‌های فروش
بخش رقبا
حقوق و دستمزد
فرد
داشتن اعتقادات
اهداف
برنامه‌ریزی
ارزیابی خود
تغییر
گزارش‌ها
نرم‌افزارها
مشتری
کالای سرمایه‌ای
کالاهای واسطه‌ای
کالاهای مصرفی بادوام
کالای مصرفی کم دوام
تقسیم‌بندی مشتریان
شناسایی محصول
شناسایی مشتریان
شناسایی محیط کسب و کار
تمرکز
پشتکار
آشنایی با کالاها
ارتباط با مشتری
عدم انتقال اطلاعات کامل
انتخاب شرکت
شخصیت
مثبت اندیشی
خانواده
تحصیلات حین کار
دانش مربوط به فرآیند کار
دانش مرتبط با کار
بازار ایران
سخن آخر
درباره نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دی ان ای فروشندگان برتر
نویسنده
ناشر چاپینشر مانیان
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات170
زبانفارسی
شابک978-622-752778-0
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب دی ان ای فروشندگان برتر

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب دی ان ای فروشندگان برتر

برای دریافت کتاب دی ان ای فروشندگان برتر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.