معرفی و دانلود کتاب شیوه گرگ: سیستم فروش خط مستقیم

عکس جلد کتاب شیوه گرگ: سیستم فروش خط مستقیم
قیمت:
49000 تومان - 5.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب شیوه گرگ: سیستم فروش خط مستقیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب شیوه گرگ: سیستم فروش خط مستقیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب شیوه گرگ: سیستم فروش خط مستقیم

جردن بلفورت در کتاب شیوه گرگ: سیستم فروش خط مستقیم، با کلامی دلنشین، بیانی متفاوت و همین‌طور در چارچوب اصول انسانی و اخلاقی، آنچه را که برای متقاعد کردن، نفوذ، فروش گام به گام خود و موفقیت نیاز دارید را در اختیارتان قرار می‌دهد.

درباره کتاب شیوه گرگ:

جردن بلفورت (Jordan Belfort)، که به وسیلۀ دی‌کاپریو در فیلم گرگ وال استریت جاودانه شد، سیستم فروش گام‌به‌گام خود را در کتاب شیوه گرگ (Way of the wolf) آشکار می‌سازد که با استفاده از آن، هر کسی می‌تواند به یک ستاره فروش و موفقیت تبدیل شود.

نخستین بار است که جردن بلفورت رموز سیستم گام‌به‌گام فروش خودش را بیان می‌کند، سیستمی که منجر شده تا خودش، مشتریان و تیم فروشش، به موفقیت و ثروت زیادی برسند. این روش تا به حال فقط در دوره آموزشی آنلاین او و با هزینه حدود 2000 دلار مطرح می‌شده است و حالا به وسیلۀ این اثر در اختیار همه قرار گرفته است. بلفورت در کتاب شیوه گرگ نشان می‌دهد که هر کسی چگونه می‌تواند به استاد متقاعدسازی و فروش تبدیل شود.

بی‌شک همه ما، بارها و بارها اسم خیابان وال استریت را در فیلم‌ها، سریال‌ها، کتاب‌ها، مجلات و... شنیده‌ایم. خیابان وال استریت از‌ اصلی‌ترین خیابان‌های نیویورک در ایالات متحده آمریکا است و ساختمان بازار بورس و بزرگ‌ترین مرکز‌های اقتصادی آمریکا در آن قرار دارد.

اکثر ما عمدتاً دوست داشتیم سر از کار او دربیاوریم و راه دستیابی به موفقیت و ثروت و شیوه جادویی‌اش در متقاعد کردن و فروش را بیاموزیم؛ جردن بلفورت در آستانه‌ی تولد 26 سالگی خود، درآمدی بیش از 49 میلیون دلار در سال داشت. به گفته خودش، او از این موضوع ناراحت بود که چرا سه میلیون دلار کمتر در‌آمد داشته و نتوانسته به درآمد هفته‌ای یک میلیون دلار (و سالیانه 52 میلیون دلار) برسد. حال بلفورت شیوه‌اش را آشکار کرده است.

وقتی صحبت از کاربرد سیستم خط مستقیم در دنیای واقعی می‌شود، رایج‌ترین اشتباهی که فروشندگان مرتکب می‌شوند این است که تمایل دارند در اصلاح الگوهای زبانی اصلی سیستم برای هماهنگ‌سازی با صنعت‌شان، بیش از حد سخت‌گیر باشند.

به طور مثال، بیشتر الگوهای زبانی‌ای که استفاده کردیم برای فروشندگان در صنعت‌هایی چون بیمه، خدمات مالی، آموزشی، محصولات خورشیدی، ویتامین‌ها، بازاریابی شبکه‌ای و تقریباً همه محصولاتی که فروشنده آغازگر جلسۀ فروش‌ آن‌ها هست، کاملاً مناسب است.

با این‌ حال، اگر در مغازه‌ی خرده‌‌فروشی کار می‌کنید، مثلاً تلویزیون، پوشاک، محصولات ورزشی، کامپیوتر یا محصولات این چنینی دیگری می‌فروشید، آنگاه واضح است که پرسیدن اینکه آیا پیراهنی که مشتری پرو کرده به نظرش منطقی است یا نه، با عقل جور در نمی‌آید.

بنابراین، در چنین مواردی که الگوی نخستین به خوبی سازگاری ندارد، باید خودتان‌ آن را با موقعیت فعلی‌تان سازگار کنید. مثلاً، اگر در فروشگاه لوازم دیجیتال، تلویزیون می‌فروشید، می‌توانید به مشتری خود بگویید: «بنابراین، نظرت چیست؟ آیا همان چیزی است که به دنبالش هستی؟ آیا مناسب توست؟» نه اینکه بگویید: «آیا این تلویزیون برایت منطقی است؟» که کاملاً مسخره به نظر می‌رسد.

در مورد به‌ کارگیری سیستم خط مستقیم برای صنعت‌هایی خارج از آنچه که در ابتدا برایش طراحی شده بود، کلید موفقیت این است که در هنگام ایجاد الگوهای زبانی اصلی خود، تا حد نیاز انعطاف‌پذیر باشید؛ یعنی از عقل و منطق خود به عنوان چراغ راهنما استفاده کنید و این گونه همه چیز را هماهنگ کنید.

سیستم خط مستقیم، سیستم متقاعدسازی به شدت قدرتمندی است و می‌تواند به معنای واقعی، زندگی‌تان را ظرف چند روز تغییر دهد. این موضوع را در سراسر جهان و در صنعت‌های فراوانی مشاهده کرده‌ایم. افرادی که هرگز معنای موفقیت را نمی‌دانستند، به طور ناگهانی به دستاوردهایی رسیدند که‌ هیچ‌گاه در خیال‌شان نمی‌گنجید و به شیوه‌ای بسیار توانمندتر از بزرگ‌ترین رویاهایشان زندگی می‌کنند.

همه این‌ها با یادگیری هنر متقاعد کردن و به‌ کارگیری سیستم خط مستقیم شروع می‌شود. در عین حال، باید از اینکه‌ هیچ‌وقت اخلاقیات و صداقت خود را در میانه راه قربانی نخواهید کرد، درک روشنی داشته باشید. چرا که موفقیت با نادیده گرفتن اخلاقیات و صداقت اصلاً موفقیت نیست.

نکوداشت‌های کتاب شیوه گرگ:

- این اثر، از راز چگونگی مجاب کردن هر کسی برای انجام هر کاری پرده برمی‌دارد. (Barnes & Noble)
- اگر می‌خواهید به عنوان یک فروشنده به بالاترین سطح ممکن برسید، این کتاب را از دست ندهید. (Craig Scoogie – CEO – NextDC)
- این کتاب بدون در نظر گرفتن سن و سال، تحصیلات یا سطح مهارت، به مخاطبین می‌آموزد که فروشنده، مذاکره‌کننده، کارآفرین یا سخنرانی ماهر باشند. (Amazon)

کتاب شیوه گرگ به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

این کتاب برای آن دسته از افرادی که در کار فروش هستند یا کسب‌وکار خودشان را اداره می‌کنند، به معنای واقعی کلمه سرنوشت‌ساز خواهد بود.

با جردن بلفورت بیشتر آشنا شویم:

جردن بلفورت به عنوان مشاور برای بیش از پنجاه شرکت گوناگون کار کرده است و تقریباً برای هر روزنامه و مجله مهم جهان، از جمله نیویورک‌تایمز، وال‌استریت ژورنال، لس‌آنجلس تایمز، فوربز، بیزنس ویک و رولینگ استون نوشته است.

امروزه سیستم فروش و متقاعدسازی منحصربه‌فردش به نام خط مستقیم، به هر شرکت یا شخصی، بدون در نظر گرفتن سن، نژاد، جنسیت، پیشینه تحصیلی یا موقعیت اجتماعی، توانایی ایجاد ثروت گسترده و موفقیت کارآفرینانه فراوانی را بدون قربانی کردن صداقت و اخلاقیات می‌دهد.

دو کتاب پرفروش خاطرات جردن، به نام گرگ وال استریت و دستگیری گرگ وال استریت، در بیش از 60 کشور منتشر و به 25 زبان ترجمه شده است. داستان زندگی او حتی در سال 2013 به یک فیلم سینمایی بزرگ با بازی لئوناردو دی‌کاپریو و به کارگردانی مارتین اسکورسیزی تبدیل شد.

در بخشی از کتاب شیوه گرگ می‌خوانیم:

زمانی‌ که در حال بررسی صلاحیت مشتری‌هایتان هستید، تمام کاری که باید انجام دهید، پرسیدن سؤال و یادداشت‌برداری ذهنی بر پایه پاسخ‌هایشان است. در این نقطه از فروش، نمی‌خواهید برای رفع دردشان تلاش کنید. در حقیقت، اگر کاری هم باید در این رابطه انجام دهید، تشدید آن درد است.

به یاد داشته باشید، درد برای‌ آن‌ها نشانه هشداری است که مشکلی در زندگی‌شان وجود دارد که باید برای برطرف کردنش اقدام کنند؛ بنابراین اگر بخواهید دردشان را قبل از انجام ارائه‌ی خود مداوا کنید، در‌ واقع دارید به‌ آن‌ها آسیب بزرگی وارد می‌کنید.

به بیان دیگر، وقتی مشتری مشکل خود را برایتان آشکار می‌کند، نمی‌خواهید اسلحه را یک راست به طرف او بگیرید و بگویید: «پس که این‌طور! دیگر نیازی به نگرانی نیست! محصول من مشکلت را از بیخ ریشه کن خواهد کرد، پس دیگر دلیلی برای ناراحتی وجود ندارد. با خیال راحت بنشین و من همه چیز را برایت توضیح می‌دهم».

با انجام چنین کاری، در حقیقت دارید تیشه به ریشه خود می‌زنید. ملاحظه کنید، با به‌ کارگیری درمان موقتی برای درد مشتری، او را از خریدار برانگیخته بودن به خریدار چیره تبدیل می‌کنید. این‌ دقیقاً برخلاف اهداف ما خواهد بود.

به جای این کار، با پرسیدن مجموعه‌ای از سؤالات تکمیلی و تکنیک قدم به آینده، درد او را تشدید و او را وادار می‌کنید تا بپذیرد که اگر همین الآن برای برطرف کردن درد خود اقدام نکند، دردش بیش از پیش هم خواهد شد.

این کار تضمین می‌کند که مشتری نه تنها متوجه پیامد‌های اقدام نکردن برای رفع مشکلش است، بلکه از اعماق وجود خود نیز آن پیامد‌ها را حس می‌کند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمۀ مترجم
پیشگفتار: تولد یک سیستم فروش
فصل اول: کلید فروش و تأثیرگذاری
فصل دوم: ابداع خط مستقیم
فصل سوم: چهار ثانیۀ ابتدایی
فصل چهارم: لحن صدا و زبان بدن
فصل پنجم: کنترل و مدیریت حالت
فصل ششم: فرمولی ثابت‌شده برای مدیریت حالت
فصل هفتم: لحن صدای پیشرفته
فصل هشتم: زبان بدن پیشرفته
فصل نهم: هنر مشتری‌یابی
فصل دهم: ده قانون مشتری‌یابی خط مستقیم
فصل یازدهم: هنر و علم ایجاد ارائه‌های فروش سطح جهانی
فصل دوازدهم: هنر و علم حلقه‌زدن
سخن پایانی
پیوست
دربارۀ نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب شیوه گرگ: سیستم فروش خط مستقیم
نویسنده
مترجمامیرپویا چراغی
ناشر چاپی نشر نوین
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات272
زبانفارسی
شابک978-600-8738-81-7
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک
49000 ت - 5.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب شیوه گرگ: سیستم فروش خط مستقیم

حسین غروی
۱۳۹۸/۳/۱۸
باسلام خدمت دوستان کتاب راهیه عزیزم. کتاب بسیار مفید و شیرینی هست و نوع قلمش باعث میشه دنبالش کنی وخسته نشی جالب تر اینه که من قبل از خرید چون خرید اولم بود از یک‌ کتاب فروشی معروف شهرم قیمت و پرسیدم وقتی قیمت کتاب راه رو بهشون گفتم باورشون نمی‌شد ومیگفت کلاه برداریه😂اما الان کتاب دردسترسم هست از خیلی تشکر می‌کنم کتاب راه که کتاب‌های که تو بازار باقیمت بالاست رو باهمچین قیمت کمی در اختیار ما میزاره و زمینه‌ی مطالعه رو به این مناسبی برای ما ایجاد میکنه خوش حالم که یک کتاب راهیم. بنده خدا کتاب فروشه وقتی بن تخفیف رو دیده بود دیگه کلا هنگ کرده بود😂😂😂
Alireza Sadeghi
۱۳۹۸/۲/۱۳
من چنتا کتاب رفتار شناسی و مدیریت کسب و کار خونده بودم. ولی تا اینجا که ۱۰۰ صفحه از کتاب رو خوندم می‌تونم بگم واقعا چیزهای جدید و به درد بخوری فهمیدم.
چیزی که به نظرم جالبه اینه که بلفورت حتی خودش در نوشتن این کتاب هم از تمام اصولی که داره ازشون حرف میزنه استفاده میکنه و اصلا آدم نمی‌فهمه چطور مجذوب این نوشته‌ها میشه
محمد مریخی
۱۳۹۹/۱۰/۲۶
کتاب خوبی هست و نکات خوبی درباره فروش و متقاعد کردن خریدار یاد میده اما خیلی از فصلها گزافه گویی داره و همین زیاد حرف زدن گاهی باعث خستگی میشه
بعضی جاها هم مترجم محترم سعی در ترجمه کلمه به کلمه کردند که تلاش در از بین نرفتن حق نویسنده بوده؛ ولی بنظر من بخصوص در مورد استفاده از کاما در بعضی جملات و
باعث پیچیده شدن عبارات شده مجبوری چندبار پاراگراف رو بخونی.
در کل کتاب خوبی هست ولی حتما باید دوبار خوانده بشه تا بشه تمام ایده‌های اون رو اجرا کرد. توصیه میکنم حتما اگر وقت دوبار خوندن ندارید دربار اول خلاصه نویسی کنید چون واقعا مطالب اضافه خیلی زیاد هست و میشه با خلاصه نویسی کل مطلب رو طی دو ساعت مرور کرد.
زینب جعفری
۱۴۰۲/۱۱/۱۵
در صورتی که در کار فروش به خصوص فروش تلفنی هستید بسیار کتاب خوبیه. از ان جایی که گفته میشه همه‌ی مشاغل به نوعی فروشنده‌اند من این کتاب را تهیه کردم ولی متوجه شدم این کتاب شامل این موضوع نمیشود و فقط برای افرادی که واقعا فروشنده‌ی کالا و یا خدمات هستند کاربردیه. روش‌های گفته شده در کتاب واقعا عالی و است از صدتا دانشگاه اموزش فروش عملکرد بهتری دارد اما به نظر من اگر خلاصه‌ی این کتاب را بخوانید کفایت میکند چون مقدار مطالب تکراری گفته میشود که گاهی از حوصله خارج است
seyed Sharif
۱۳۹۹/۱/۱۸
جالب‌ترین بخش کتاب به نظر من اینه که وقتی دارید می‌خونید فکر میکنید فقط دارید یه رمان جذاب میخونین اما در کنار داستان نکات ریزی رو بهتون ارایه میده که کاربردی آن. اولش خیلی باحال شروع می‌کنه تو مقدمه مخصوصا اون قسمت که اول یه جمله‌ای میگه که فکر میکنین نویسنده فقط یه فرد گستاخه و ادعا داره ولی دو و خط پایین تر که بیاین میبینیم فکرتون رو خونده میگه احتمالا تا الان به این فکر افتادیم که من چقدر گستاخ میتونم باشم و بعد شما رو نسبت به حرفش متقاعد می‌کنه😁
Pantea
۱۴۰۱/۷/۱۱
من تا الان ۱۸۰ صفحه رو خوندم و کتاب تاثیرگذاریه به شرطی که واقعا بهش عمل کنید و تمرین کنید، اگر کتاب غول درون رو خونده باشید و بلد باشید با ذهن تمرین کنید میتونید با ذهنتون هم تمرین کنید ولی خب هیچی خود واقعیش نمیشه. خیلی جاهاش هم اغراق کرده که ما رو تا آخر کتاب بکشونه و خب این نشونه تبهر نویسنده هم هست همونطور که مشتری‌ها رو جذب کرده ما رو هم خوب بلده جذب کنه. من این کتاب رو پیشنهاد میکنم.
محسن شهبازی
۱۳۹۸/۱۰/۱۴
فقط میگم مگه میشه این کتابو نخوندددد
من کارم فروشندگی هستش و نزدیک به ١٠ سال که این کارو انجام میدم تقریبا تو یه کاره خودم جز بهترین فروشنده‌ها هستم ولی این کتاب به طور کامل طرز فکرمو عوض کرد الان میتونم تقریبا تک تک قسمت‌های فروش به طور کامل حس کنم و به صورت جهت دار بفروشم حتی به کسی که ١٪؜ قصد خرید داره
حتماا این کتاب بخونید فقط تمام قسمت‌های مهم یادداشت برداری کنید
Mahdi Mortezaeian
۱۳۹۸/۸/۱۱
میدونی چیه!
ما بیشتر زمان رو برای کسب دانش میگذاریم
میدونیم اگه دانش و هوش همکاری کنند برنده نمیشوند
و میدانیم اگه فکر و عمل را بکار ببندیم در هر زمان و در هر مکان میتونیم بهترین باشیم

پس شما هم بهترین باشید
فقط به فکر دانش نباشید
و هرگز در مسیر پیموده شده دیگران گام بر ندارید چرا که همان جایی میرسد که دیگران رسیدند...
زینب جعفری
۱۳۹۸/۴/۳
کتاب بسیار کاربردی و مفیدیه حتی در زمینه‌ای غیر از فروش و در ارتباطات اجتماعی میتونه کمک بزرگی کنه به آدم، فونت و ترجمه مناسب و روان بود متن بشدت جذاب و هیجان انگیزه تا حدی که من بشخصه بخاطر فضا سازی قدرتمندش موقع خوندن حتی حس میکردم صدای گویندگان دیالوگ‌ها رو میشنوم و با ارزش‌ترین نکته‌اش اینه بر اساس حقیقت و صداقت و سالها تجربه نوشته شده.
از خریدم راضیم و اونو توصیه میکنم از کتابراه هم متشکرم
محسن رضوی
۱۳۹۹/۱/۲۹
کتاب با حوصله و در سکوت کامل خواندم. نمیگم که کل کتاب اما از 12 فصل حداقل 3 4 فصلش خیلی خوب و عالی هست و مثلا یه شیوه ایی در پاسخ به مخالفت‌ها ارائه میده که با ذهن خلاق خودتون میتونید مشتری باز دوباره بگیرید طرف خودتون. در کل به همه‌ی کسایی که در کار فروش و فروشندگی و... هستن توصیه میکنم حتی اگر 1 فصلشم براتون مطالبی داشته باشه بازم عالیه.
Alireza Mansory
۱۳۹۸/۳/۱۰
این کتاب ارزش چندبار مطالعه رو داره و میشه گفت که برای اینکه واقعا درکش کنید باید حداقل ۲ بار و با تمرکز کامل بخونیدش...
من فقط توی یک هفته تمرین تونستم ۵۰ درصد فروشم رو افزایش بدم و نمیتونم تصور کنم که تسلط در آموزه‌های این کتاب در آینده واقعا چه تاثیری در من خواهد داشت...
لطفا حتما بخونیدش...
Saeed Mohammadi
۱۳۹۸/۲/۵
وای باورم نمیشه جردن بلفورت کتاب نوشته. عاااااااااالییییییییییی دمتون گرم
Javad Leo10
۱۴۰۱/۸/۲۱
برای اینکه بتوانید با این کتاب به نتیجه مفید و ملموس برسید، شما باید گام به گام با چالشهای این کتاب پیش برید و اگر در عرصه فروش فعالیت دارید سعی کنید هر روز یک یا دو عدد از این گام هارو بکار ببرید. بعد از چند ماه کم کم نتایج رو روی فروشتون و نحوه برخورد اولیه با مشتری میبینید. صبور باشید و به خودتون زمان بدید. قطعا به نتایج خوبی میرسید.
anahid Arya
۱۴۰۱/۱۲/۱۰
شیوه گرگ
من تا الان کتاب‌هایی رو از نویسندگانی مثل دارن هاردی و برایان تریسی در زمینه فروش مطالعه کردم، اما الان که چهل صفحه از کتاب رو مطالعه کردم واقعا دیدگاهم نسبت به فروش تغییر کرد. کتابای زیادی تو زمینه فروش وجود داره اما این کتاب به صورت دقیق و موشکافانه مسائل رو برسی می‌کنه و به مطالب موجود در زمینه فروش نظم میده
Alireza Malboosbaf
۱۳۹۹/۲/۷
کتاب واقعا عالی هستش. 2بار خوندم. و مطالب رو بکار بردم. خیلی قشنگ نتیجشو میبینید. یکبار که برای اولین بار یک مشتری رو ویزیت کردم به عنوانهای مختلف به من نه گفت. در نهایت یکبار دیگه مزیت هارو براش مرور کردم و بهش گفتم منطقی نیست!؟😃😃😃5ثانیه صبر کرد و شروع کرد به سفارش دادن.
مشاهده همه نظرات 463

راهنمای مطالعه کتاب شیوه گرگ: سیستم فروش خط مستقیم

برای دریافت کتاب شیوه گرگ: سیستم فروش خط مستقیم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.