معرفی و دانلود کتاب دیجیتال مارکتینگ به زبان ساده

عکس جلد کتاب دیجیتال مارکتینگ به زبان ساده
قیمت:
34900 تومان - 4.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دیجیتال مارکتینگ به زبان ساده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دیجیتال مارکتینگ به زبان ساده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دیجیتال مارکتینگ به زبان ساده

بهداد بلوری در کتاب دیجیتال مارکتینگ به زبان ساده، دانش و مهارتی کافی در زمینه‌ی بازاریابی دیجیتال در اختیارتان قرار می‌دهد تا بتوانید گامی مؤثر در رشد کسب و کارتان بردارید و توسط مردم دیده شوید.

درباره‌ی کتاب دیجیتال مارکتینگ به زبان ساده:

شما چقدر از زمان روزانه‌تان را در گوشی موبایل می‌گذارنید؟ چقدر از روز را برای خواندن کتاب، مجله و حتی تماشای تلویزیون اختصاص می‌دهید؟ آیا تا به حال برایتان پیش آمده است که هنگام پخش آگهی تلویزیون همان چند دقیقه را هم وارد گوشی خود شوید؟

طبق آمار و تحقیقات از سال 2016 تا به الان، مردم بیشتر زمان روزانه‌ی خود را در شبکه‌های مختلف می‌گذرانند و خیلی کم سمت رسانه‌های آفلاین همانند تلویزیون می‌روند. همین ارقام به دست آمده حاکی از اهمیت دیجیتال مارکتینگ در جهان است.

با توجه به توضیحات فوق، اگر برای معرفی کسب و کار خود به مخاطب تنها از رسانه‌های آفلاین بهره ببرید، به این معنی است که بخش بزرگی از توجه و دیدگاه مردم را از دست داده‌اید. همانطور که می‌دانید تبلیغات آفلاین بسیار هزینه‌بر و گران هستند، بنابراین بهره‌گیری از تبلیغات آنلاین برای کسب و کارهای کوچک به صرفه‌تر خواهد بود. در واقع حضور آنلاین امکان دارد تنها فرصت برای دیده شدن توسط مردم و برندهای بزرگ باشد.

کتاب دیجیتال مارکتینگ به زبان ساده علاوه بر اینکه به مباحث پایه‌ی بازاریابی آنلاین می‌پردازد، در هر فصل یکی از اصول و قوانین لازم جهت تهیه‌ی یک استراتژی موفق برای دیجیتال مارکتینگ را بیان می‌کند.

دیجیتال مارکتینگ مجموعه‌ای از فعالیت‌های متفاوت در زمینه‌ی بازاریابی است که به وسیله‌ی اینترنت صورت می‌گیرد. بازاریابی دیجیتال دربردارنده‌ی شیوه‌هایی گوناگون از قبیل ایمیل مارکتینگ، بازاریابی شبکه‌های اجتماعی، بازاریابی محتوا، وبلاگ نویسی و... است.

خوشبختانه امروزه همه‌ی دنیا به اینترنت دسترسی کامل دارند. از سال‌های اخیر تا به الان تعداد کاربران جهانی اینترنت بسیار افزایش یافته است و این روند صعودی همچنان نیز ادامه دارد. بنابراین این شرایط بهترین فرصت برای تبلیغات دیجیتال خواهد بود که منجر به رشد کسب و کارتان می‌شود و نسبت به شیوه‌های سنتی بازاریابی بیشتر رواج دارد.

کتاب دیجیتال مارکتینگ به زبان ساده برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن این کتاب برای مدیران کسب و کار و بازاریابان دیجیتال مناسب خواهد بود و به آن‌ها کمک می‌کند تا بدون سردرگمی و با دانش کافی برای رشد کسب و کارشان قدم بردارند.

در بخشی از کتاب دیجیتال مارکتینگ به زبان ساده می‌خوانیم:

ویدئو مارکتینگ یا بازاریابی ویدئویی فرآیند استفاده از ویدئوهای جذاب برای ارتقا و بازاریابی کسب‌وکار شما است و شامل مراحل تولید ویدئو، انتشار آن و بهبود نتایج است. برای تولید ویدئو باید بودجه‌ و زمان تولید آن را در نظر بگیرید و برای تولید یک ویدئو حرفه‌ای به یک تیم بازاریابی خلاق نیاز دارید. ابتدا باید داستان مناسب و نحوه بیان آن را برای ویدئو خود طراحی کنید به ‌طوری ‌که بیننده را جذب کند و ترجیحاً کوتاه باشد. پس از انتشار ویدئو در شبکه‌های مختلف، نتایج را پیگیری کنید تا شبکه‌ای که بهترین نتایج را ارائه می‌دهد، تشخیص دهید. تأثیرگذاری ویدئو بسیار زیاد است به‌ نحوی‌ که اگر افراد اطلاعاتی را فقط بشنوند، سه روز بعد 10% از مطالب را به یاد دارند ولی اگر صدا و تصویر در قالب ویدئو همراه یکدیگر باشد، سه روز بعد به‌ طور متوسط 65% از اطلاعات را به یاد خواهند داشت.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: دیجیتال مارکتینگ چیست؟
فصل دوم: راه‌اندازی یک وب سایت مناسب
فصل سوم: حضور در شبکه‌های اجتماعی و موبایل
فصل چهارم: استراتژی دیجیتال مارکتینگ
فصل پنجم: مفهوم سئو و ASO
فصل ششم: بازاریابی موتورهای جستجو
فصل هفتم: تبلیغات بنری یا نمایشی
فصل هشتم: ویدئو مارکتینگ یا بازاریابی ویدئویی
فصل نهم: ترفند‌های ایمیل مارکتینگ و مزایای آن
فصل دهم: بازاریابی رسانه‌های اجتماعی
فصل یازدهم: بازاریابی در اپلیکیشن‌های موبایل
فصل دوازدهم: آنالیز در دیجیتال مارکتینگ
فصل سیزدهم: قیف بازاریابی، فروش و سفر مشتری
فصل چهاردهم: بازاریابی عملکردی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دیجیتال مارکتینگ به زبان ساده
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات شب چراغ
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات203
زبانفارسی
شابک978-622-7399-13-4
موضوع کتابکتاب‌های تجارت الکترونیک
قیمت نسخه الکترونیک
34900 ت - 4.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب دیجیتال مارکتینگ به زبان ساده

برای دریافت کتاب دیجیتال مارکتینگ به زبان ساده و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.