معرفی و دانلود کتاب رئال مادرید

عکس جلد کتاب رئال مادرید
قیمت:
۱۴,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب رئال مادرید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب رئال مادرید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب رئال مادرید

داستانی جذاب و خواندنی از ناکامی و امید ...! کتاب رئال مادرید نوشته‌ی محمد طلوعی ماجرای چند نوجوان آبادانی را روایت می‌کند که در سودای مسابقه با تیم نوجوانان رئال مادرید به دبی و امارات می‌روند؛ اما اوضاع اصلا آن‌طور که انتظارش را دارند پیش نمی‌رود و همه‌چیز برای آن‌ها تبدیل به یک کابوس می‌شود.

درباره‌ی کتاب رئال مادرید

محمد طلوعی دانش‌آموخته‌ی رشته‌ی سینما از دانشگاه سوره و همینطور ادبیات نمایشی از دانشگاه تهران است و دستی بر سرودن شعر و نگارش رمان چه در حوزه‌ی بزرگسال و چه در حوزه‌ی نوجوان دارد. او تا به حال بیش از ده رمان نوشته و برنده‌ی جوایز متعددی از قبیل جایزه‌ی ادبی واو شده است.

کتاب رئال مادرید که در سال نود و شش از نشر افق به چاپ رسیده، اولین داستان بلند محمد طلوعی در حیطه‌ی کودک و نوجوان است و به ماجرای نوجوانانی با آرزوهای بزرگ می‌پردازد. نوجوانانی که به خیال بازی با تیم نوجوانان رئال مادرید به دبی کشانده می‌شوند و در می‌یابند که هیچ‌چیز آن‌طور که آن‌ها تصور می‌کردند نیست! کاخ آرزوهای آن‌ها به ویرانه تبدیل می‌شود و همه‌چیز شکلی کابوس‌وار و فلاکت‌آمیز به خود می‌گیرد؛ تا آن‌جا که آن‌ها حتی جایی برای خوابیدن و ماندن هم ندارند و عملا در کشوری غریب آواره می‌مانند. در همین زمان ابو، فوتبالیستی پیشکسوت و قدیمی به داد آن‌ها می‌رسد و آن‌ها بالاخره به زمین مسابقه راه پیدا می‌کنند اما این تازه شروع اتفاقات عجیب‌وغریب برای آن‌هاست...

کتاب رئال مادرید اثری سرگرم‌کننده، ماجراجویانه و هیجان‌انگیز است که در عین حال به مفاهیم زیبایی همچون دوست‌یابی و همبستگی می‌پردازد. این کتاب زبانی گرم و صمیمی دارد که با قلم دلنشین محمد طلوعی ترکیب شده و مخاطب را با خود همراه می‌کند. این کتاب درباره‌ی رویا و علاقه‌ی بی‌حد و حصر اکثر نوجوانان به فوتبال صحبت می‌کند و همین نقطه‌ی قوتی برای جلب مخاطب نوجوان به داستان خواهد بود.

کتاب رئال مادرید در بیست‌وهشت بخش نوشته شده که نام برخی از آن‌ها عبارت است از «پنج عمل اصلی»، «ساعت پله»، «ته لنج ناخدا ناصر»، «سر شیر»، «سفرهای سندباد»، «صلاحه»، «ترکیب طلایی»، «کجاست پس غزال ما»، «قلعه‌ی انگلیسی»، «جزیره‌ی سرگردانی»، «خدمتکاران اژدها»، «مریم‌خاله» و ... .

کتاب رئال مادرید را انتشارات افق چاپ و منتشر کرده است.

کتاب رئال مادرید برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب با لحن گرم و صمیمی و داستان ماجراجویانه‌ی پرکشش برای تمامی نوجوانان علاقه‌مند به رمان‌های ایرانی مناسب و جالب توجه خواهد بود. جو فوتبالی داستان که به خوبی و کاملا واقع‌گرایانه به آن پرداخته شده، از جمله نکات مثبتی است که می‌تواند توجه مخاطب نوجوان را به آن جلب کند.

در بخشی از کتاب رئال مادرید می‌خوانیم

آقاجلالی از اول قصد دزدیدن نسیم را نداشت. می‌خواست با مریم‌خاله حرف بزند، شاید او پادرمیانی کند زنش را راضی کند بچه را بدهد ببرد دو ساعتی بچرخاند، بستنی بخورند، کنار دریا راه بروند. نمی‌دانست چی شد بی‌هوا این‌جور دلش دخترش را خواست، اما از در خانه که بیرون آمد فقط یک‌چیز توی سرش بود، که با دخترش دو ساعت راه برود. حتی نمی‌دانست چی باید به نسیم بگوید، حتی نمی‌دانست فارسی می‌فهمد یا نه. فقط توی سرش بود اگر نسیم یک‌بار به او بگوید بابا یا پدر یا دست‌کم بگوید عمو خوب است، چون نسیم نمی‌داند او پدرش است. خیلی سعی کرد با دختر مریم‌خاله دعوایش نشود. وقتی رفت توی مغازه‌ی مریم‌خاله دوباره مغازه خالی بود. بچه‌ها توی خانه‌ی درختی تازه بیدار شده بودند و صبحانه می‌خوردند. حواسش پیش آن‌ها بود و چون هنوز نمی‌خواست نسیم را بدزدد پیش خودش گفت تا صبحانه‌یشان تمام شود برمی‌گردد.

خودش را با گل‌های پیراهن‌های قرمز توی مغازه مشغول کرد. خیال کرد اگر نسیم بزرگ شود و این پیراهن‌ها را بپوشد چقدر خوشگل می‌شود ولی اگر آن ‌موقع نداند آقاجلالی پدرش است و اگر آن‌ موقع از آقاجلالی بدش بیاید و مدام توی سر‌ش باشد چرا پدرش هیچ‌وقت سراغش نیامده خوشگلی به چه دردش می‌خورد، با این ‌خارهای توی سرش اگر پیراهن گل‌دار هم بپوشد فایده‌ای ندارد. آقاجلالی با این تصمیم ایستاد وسط مغازه و سرفه کرد، دوباره سرفه کرد، دختر مریم‌خاله از اتاقک پرو با جارو و خاک‌انداز بیرون آمد، ابروهاش را بالا انداخت، سرش را برگرداند و گفت: «باز چی می‌خوای اومدی؟»

آقاجلالی چشم گرداند نسیم را پیدا کند، اما نسیم نبود. عروسک دلفینی را که خریده بود پشتش قایم کرد و گفت: «اومدم دخترم‌ رو ببینم.»

فهرست مطالب کتاب

پنج عملِ اصلی
ساعتِ پله
ته لنجِ ناخدا ناصر
سرِ شیر
سفرهای سندباد
صلاحه
ترکیب طلایی
کجاست پس غزال ما
قلعه‌ی انگلیسی
جزیره‌ی سرگردانی
خدمتکاران اژدها
مریم‌خاله
خدا ابو را پا‌به‌توپ آفرید
درخت انجیر معابد
رؤیای آدم‌های کور
خرس وسط
بچه‌دزد بین‌المللی
جمشید‌سیاه
چه کسی بود صدا زد جمشید
کلید سؤال
آدامس چسبناک
خواب خواهرِ ناتنی
وسط عدل پنبه
وحشت دروازه‌بان از ضربه‌ی پنالتی‌زن چپ‌پا
بازی برگشت
فرارِ بزرگ
به وقت گرینویچ
خواب‌های خِن

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب رئال مادرید
نویسنده
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۳۹۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات136
زبانفارسی
شابک978-964-369-999-4
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب رئال مادرید

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب رئال مادرید

برای دریافت کتاب رئال مادرید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.