معرفی و دانلود کتاب راز اسب‌های توی آینه

عکس جلد کتاب راز اسب‌های توی آینه
قیمت:
۳۳,۲۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب راز اسب‌های توی آینه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب راز اسب‌های توی آینه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب راز اسب‌های توی آینه

کتاب راز اسب‌های توی آینه اثر محبوب مگان شپرد، درباره‌ی دختر بیماری است که در میانه‌ی جنگ جهانی دوم در بیمارستان به سر می‌برد. او باور دارد که می‌تواند دنیای پشت آینه‌ها و اسب‌های جادویی‌اش را ببیند، اما به کسی چیزی نمی‌گوید تا این‌که یکی از این اسب‌ها پا به دنیای پر از جنگ و خشونت دخترک می‌گذارد.

درباره‌ی کتاب راز اسب‌های توی آینه:

امالاین کودک بسیار متفاوتی است و توانایی عجیب و غریبی دارد و می‌تواند اسب‌هایی را که پشت آینه‌ها وجود دارند، ببیند. این دختر اکنون در بیمارستان بریار هیل بستری شده و در آینه‌های آن‌جا، اسب‌های بالدار را می‌بیند ولی تصمیم دارد این راز را با کسی در میان نگذارد تا سایر بچه‌ها فکر نکنند او دیوانه است. تا این‌که بالاخره یکی از آن اسب‌های بالدار به دنیای بیرون می‌آید البته این اسب مجروح است و نیاز به کمک دارد. آیا امالاین باید از این فرصت برای اثبات وجود اسب‌های بالدار استفاده کند؟

داستان رمان راز اسب‌های توی آینه (The Secret Horses of Briar Hill) در زمان جنگ جهانی دوم می‌گذرد و مگان شپرد (Megan Shepherd) تلاش می‌کند علاوه بر ارائه‌ی داستانی جذاب و خیال‌انگیز شما را با تبعات جنگ آشنا سازد، تبعاتی که بیشتر از هر کس دیگری دامن کودکان را می‌گیرد.

جوایز و افتخارات کتاب راز اسب‌های توی آینه:

- بهترین کتاب A Kirkus Reviews در سال 2016
- بهترین کتاب کودک Bank Street در سال 2017

نکوداشت‌های کتاب راز اسب‌های توی آینه:

- یک رمان استادانه. (INDY NORRIS)
- کتاب قابل توجه و عجیب. (Michael Morpurgo,)
- یک احساس جادویی کلاسیک با داستانی تپنده قلب. (RAE ANN PARKER)
- کتاب راز اسب‌های توی آینه دارای تمام عناصر یک اثر کلاسیک ماندگار است. (CHRISTOPHER ROSE)
- داستانی پرتحرک و جادویی که نباید از دست داد. (Leslie Hawkins)
- شخصیت‌های ماندگار، استعاره‌های زندگی و مرگ و افشای آرام تبعات جنگ در رمان باریک وجود دارد. (Booklist)
- یک نثر واضح، گیرنده و بی عیب و نقص. این رمان درجه‌ی یک نفیس، زیبا و مصور محسوب می‌شود و با ناراحتی، جادو و امید ترکیب شده است. خوانندگان این داستان را به سینه‌های خود می‌چسبانند و نمی‌خواهند رها کنند. (Shelf Awareness Reviews)

با مگان شپرد بیشتر آشنا شویم:

این نویسنده در کتابفروشی خانوادگی‌ رشد یافت و تاکنون آثار موفق بسیاری برای جوانان نوشته است. رمان راز اسب‌های توی آینه نخستین تجربه‌ی او برای کودکان و نوجوانان به شمار می‌آید. شپرد هم‌اکنون در مزرعه‌ای قدیمی با همسرش زندگی می‌کند و به نویسندگی ادامه می‌دهد.

کتاب راز اسب‌های توی آینه مناسب چه کسانی است؟

این رمان خواندنی برای نوجوانان علاقه‌مند به ادبیات فانتزی و تاریخی نوشته شده اما داستان آن به قدری جذاب است که حتی بزرگسالان نیز از آن لذت خواهند برد.

در بخشی از کتاب راز اسب‌های توی آینه می‌خوانیم:

کل شب بیدار دراز می‌کشم و با خودم می‌گویم کاش خبری از مشق و شام و دعا خواندن نبود تا می‌توانستم پیش اسب بال‌دار بمانم.

اولش به این فکر می‌کنم: اسب چه‌طور وارد باغ ساعت آفتابی شده؟

بعد یادم می‌افتد: او بال دارد، احمق؛ پرواز کرده و آمده.

اما بعد فکر می‌کنم: چرا دوباره پر نمی‌زند برود؟

و نگران می‌شوم نکند رفته باشد.

برای همین اول صبح بیدار می‌شوم و یواشکی می‌روم بیرون، با این‌که می‌دانم خدا همه‌چیز را می‌بیند و ممکن است به خواهر کانستنس بگوید. از گنجه یک شلغم برمی‌دارم، می‌گذارم توی جیب کتم و از دیوار باغ بالا می‌روم. هی ترسم بیشتر می‌شود که نکند اسب دیگر آن‌جا نباشد، اما هست. کنار ساعت آفتابی طلایی ایستاده که گل‌های خاردار کم‌کم دارند از دید پنهانش می‌کنند، مثل خیلی چیزهای دیگر.

صدای نزدیک شدنم را می‌شنود. از خاراندن خودش دست برمی‌دارد. پوزه‌ی خاکستری زیبایش را می‌چرخاند و از میان مه نگاهم می‌کند. این بار معجزه‌آساتر از آن چیزی است که به یاد می‌آورم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب راز اسب‌های توی آینه
نویسنده
مترجممحمدرضا شکاری
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات205
زبانفارسی
شابک978-600-462-547-0
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب راز اسب‌های توی آینه

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب راز اسب‌های توی آینه

برای دریافت کتاب راز اسب‌های توی آینه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.