معرفی و دانلود کتاب راز بزرگ هستی - جلد اول

عکس جلد کتاب راز بزرگ هستی - جلد اول
قیمت:
۵۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب راز بزرگ هستی - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب راز بزرگ هستی - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب راز بزرگ هستی - جلد اول

برای به دست آوردن آرامشی عمیق و ساختن زندگی مبتنی بر عشق آماده‌اید؟ مهدی داعی در کتاب راز بزرگ هستی - جلد اول، با ارائه‌ی شیوه‌هایی تأثیرگذار به شما این فرصت را می‌بخشد تا از اسارت وابستگی‌ها و افکار منفی رها شوید و زندگی ایده‌آلی در حریم امن الهی برای خود بسازید.

درباره‌ی کتاب راز بزرگ هستی - جلد اول:

در حال حاضر در دوره‌ای فوق‌العاده از تاریخ بشریت زندگی می‌کنیم که به سبب افزایش خارق‌العاده سطح آگاهی مردم، تحولات بزرگی رخ می‌دهد. یکی از این تحولات، دسترسی بشر به تکنیکی است که از طریق آن می‌تواند با خداوند هماهنگ شود؛ تکنیکی مرموز و در عین حال بسیار رهایی‌بخش و قدرت‌دهنده که قرن‌هاست مخفی مانده و با کمک آن می‌توان انرژی الهی را درون خود حس کرده و تعادل و هارمونی را برای خود و کل سیاره‌ی زمین به ارمغان آوریم.

این تکنیک، موسوم به "راز بزرگ هستی" است و برای نخستین بار توسط یکی از بزرگ‌ترین رهبران و پیامبران الهی، حضرت موسی (ع) مورد استفاده قرار گرفت. او با بهره‌گیری از آن توانست معجزه‌ی بزرگی خلق نماید و قوم بنی اسرائیل را از اسارت فرعونیان برهاند. پس از آن، عده‌ی کمی از پیامبران و قدیسان توانستند با کمک این "راز" دست به خلق معجزاتی بزرگ زده که در کتب مقدس به آن اشاره شده است.

بعد از قرن‌ها، این"راز" برای اولین بار در کتاب راز بزرگ هستی - جلد اول (The Great Secret of Existance) بازگو شد و شما در زمره‌ی معدود افرادی هستید که از آن آگاه می‌شوید و با کمک آن می‌توانید، همچون پیامبران معجزات بزرگی خلق کنید؛ یعنی کارهایی انجام دهید که خارج از عادات و باورهای فعلی ذهن‌تان است. هر چقدر از این "راز" بیشتر استفاده کنید به همان اندازه متوجه می‌شوید که هدف متعالی این راز، ایجاد آرامش و دنیایی مبتنی بر عشق می‌باشد. در واقع این راز بزرگ و قدرتمند، بالاترین هدف قانون جذب به شمار می‌رود و قوی‌ترین ابزار تجلی آرزوها در طول تاریخ بشری‌ست.

همانگونه که حضرت موسی توانست با کمک این "راز"، قومی را از اسارت قومی دیگر آزاد نماید، شما نیز می‌توانید با استفاده از آن، خودتان را از اسارت افکار منفی رها کنید. بنابراین با مطالعه‌ی این کتاب می‌توانید به آزادی واقعی برسید و الوهیت درونی‌تان را آزادانه در هر وضعیت و در هر لحظه از عمرتان ابراز کرده و بدانید خالق دنیایی هستید که تجربه می‌کنید. استفاده از این راز به هیچ مکانیسم بیرونی و یا دانش خاصی نیاز ندارد و صرفاً به صدا، قلب و روح‌تان نیاز دارد و در چند ساعت می‌توانید در استفاده از آن به مهارت برسید و روش جدیدی از بودن‌تان را تجربه کنید.

کتاب راز بزرگ هستی - جلد اول برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید از هر گونه وابستگی و خرافات رها شوید، تمامی قفل‌های زندگی‌تان را باز کنید و به آرامش برسید، این کتاب برای شماست.

جملات برگزیده‌ی کتاب راز بزرگ هستی - جلد اول:

- من فضایی هستم که در آن همه چیز اتفاق می‌افتد. من آگاهی هستم که هر لحظه و همه جا جریان دارد. (اکهارت تاله)
- زندگی، هدیه خدا به ما انسان‌هاست و چگونه زیستن، هدیه‌ای است که ما به خداوند می‌دهیم. (شوپنهاور)
- به شما می‌گویم، هر آن کس که به من ایمان آورد، می‌تواند کارهایی به مراتب بزرگ‌تر از من نیز انجام دهد. (حضرت عیسی(ع))
- چه نوع انرژیی به نیات‌تان می‌دهید؟ آیا از داشتن آن‌ها می‌ترسید یا خود را لایق داشتن آن می‌دانید و به آن شوق و شور می‌دهید؟ (استیو پاولینا)

در بخشی از کتاب راز بزرگ هستی - جلد اول می‌خوانیم:

طی سال‌های‌ اخیر، مطالب زیادی در مورد "قانون جذب" شنیده‌اید و در نتیجه همانند بسیاری از مردم دنیا متوجه شده‌اید که ذهن‌تان، "قدرت" خلق آرزوهای‌تان را دارد. این "قدرت" تمام کائنات را خلق کرده و همیشه با شما هست و در طول شبانه روز به صورت بی‌وقفه بر اساس باورهای درون ناخودآگاه‌تان، واقعیت‌هایی را برای شما خلق می‌کند که با آن مواجهید. بنابراین، قانون جذب، چیزی نیست که هر از گاهی آن را تمرین کرده و بعد بگذارید کنار، بلکه همیشه و در همه حال این قانون با کمک ذهن‌تان، واقعیت‌های زندگی‌تان را خلق کرده و شما آن‌ها را تجربه می‌کنید.

قانون الهی، چارچوبی مبتنی بر حقیقت محض الهی است که ذهن ما را کنترل می‌کند تا به تباهی کشیده نشود و جلوی خطاهای آن را بگیرد. "قانون جذب" نیز به عنوان قانونی الهی، چارچوبی برای فعالیت ذهن هر کدام از ما انسان‌ها در نظام هوشمند کائنات فراهم می‌کند تا بتواند چیزهایی را به سمت خود جذب کند که برای رشد و پیشرفت ما و همسو شدن با خداوند لازم است. با پی بردن به ماهیت این قانون و چگونگی عملکرد آن، می‌توانیم آگاهانه به آرزوهای خود برسیم و بدانیم که زندگی، تصادفی نیست بلکه فرآیندی است کاملا هوشمند و هدفمند که در هر لحظه ما را با واقعیت‌هایی مواجه می‌سازد تا بتوانیم از طریق آن‌ها سطح آگاهی (فرکانس ارتعاشی‌مان) را بالا ببریم.

امروزه جهان در حال یک تحول بزرگ است و طی آن، جریان زندگی، انسان‌ها را در عرصه‌های مختلف دنیوی اعم از رابطه، کار، درآمد و سلامتی وارد چالش‌هایی می‌کند تا بتوانند از اسارت نیروهای منفی و سطح پایین رها شوند. در این رهگذر قطعا افرادی برنده خواهند شد که دست از خرافات و وابستگی‌های کاذب به دنیا برداشته و شجاعانه با تاریکی‌های درون شان روبه‌رو شده تا بتوانند با حقیقت زندگی - خداوند - همسو شوند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
1: قانون جذب
2: داستانی تاریخی
3: هدیه‌ای از خدا
4: رویارویی حضرت موسی با رامسِسِ بزرگ
5: گفتگو با خدا
6: واقعیت در مقابل تخیل
7: نام مقدس خدا

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب راز بزرگ هستی - جلد اول
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات موج سوم
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات164
زبانفارسی
شابک978-600-93244-9-1
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب راز بزرگ هستی - جلد اول

مهدی وطن پرست
۱۴۰۱/۵/۱۴
تقریبا ۳۰ صفحه از کتاب رو خوندم و بلافاصله از کتابخونه م حذفش کردم و یاد صحبتهای دکتر الهی قمشه‌ای افتادم که خیلی از آدمها میخوان خودشون رو نجات بدن، طرف میگه چیکار کنیم از بی پولی نجات پیدا کنیم بریم کتاب بنویسیم. آقای نویسنده‌ی محترم لطفا با این چرندیات و افکار باطل با ایمان مردم بازی نکنید و را مردم گمراه نکنید که خداوند در آیه ۷۸ سوره غافر فرموده هیچ پیامبری را نسزد که جز به اذن خدا معجزه‌ای بیاورد.
بزرگوار شما کلام خدا رو تحریف کردی (موسی به خدا گفت بگم کی مرا فرستاده؟ خدا گفت بگو من هستم!!!!!!؟؟؟) اینارو از کجا دراوردی؟؟ سوره طه رو بخونید که داستان مبعوث شدن حضرت موسی رو مفصل توضیح داده البته تو سوره‌های دیگه هم تکرار شده و نام حضرت موسی بارها اومده تو قرآن. حضرت موسی با خانواده ش تو صحرا میرفت که شعله‌ای میبینه به خانواده ش میگه شما اینجا بمونید من براتون شعله‌ای میارم نزدیک میشه خدا بهش ندا میگه موسی من پروردگار توام کفشهایت را دربیاور (آیه ۱۲ سوره طه). شما تو همین ۳۰ صفحه کتابت چندبار تکرار کردی با مطالعه‌ی این کتاب میتونید مثل پیامبران معجزه کنید ولی من با همون ۳۰ صفحه متوجه شدم دارم به اسفل السافلین میرم. حضرت ابراهیم خدا رو دیده؟؟؟؟ میشه بگی طبق کدوم آیات و روایات؟؟ خدا تو قران میگه لا تدرک الابصار: چشمها او را نمیبیند. هیچ پیامبری خدارو نتونسته ببینه و این موضوع رو مولانا تو مثنوی هم اشاره کرده که حق تعالی بواسطه اشکال و اشیا خودش رو به ما نشون میده و اگر بصورت مستقیم خودش رو نشون بده هیچ چیزی تاب و حمل حصور خداوند رو نداره در این جهان و از هم فرو میپاشه هم چنان که طبق قران قوم موسی خواستند خدارو ببینند تا ایمان بیارن پرتوی از حضور خدا بر کوه تجلی کرد و موسی بیهوش شد
جواد رویایی
۱۴۰۲/۶/۱۸
سلام. من کتابهای انگیزشی زیادی خواندم، اما به نظرم این کتاب سرآمد کتابهای دیگه هست، به زبانی بسیار آسان خودواقعی هرانسانی رو توضیح میده وخیلی قابل درک و فهم هست. براحتی میتونی با ذهن نویسنده و افکارش ارتباط بگیریی. امیدوارم جلد دوم این کتاب رو در سایت کتابراه قرار بدید. مشتاقانه منتظر جلددوم این کتاب هستم. باتشکر جوادرویایی.
محسن نجارمنصوری
۱۴۰۰/۱۲/۶
بسیار عالی و متفاوت با توضیحات کتابهای دیگر در این زمینه
رضا فاطمی
۱۴۰۰/۸/۲۱
منتظر جلد دوم هستیم.
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب راز بزرگ هستی - جلد اول

برای دریافت کتاب راز بزرگ هستی - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.