معرفی و دانلود کتاب راز درخت‌ها

عکس جلد کتاب راز درخت‌ها
قیمت:
۱۴۰۰۰ 7000 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب راز درخت‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب راز درخت‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب راز درخت‌ها

کتاب راز درخت‌ها اثری زیبا و لطیف، نوشته‌ی اریک فن و تری فن، درباره باغبانی است که شبانه و مخفیانه درختان شهر را به شکل‌های زیبا و خارق‌العاده‌ای در می‌آورد و همین اتفاق کنجکاوی پسر کوچکی را که در یتیم‌خانه شهر زندگی می‌کند، برمی‌انگیزد. این کتاب در زمینه‌ی ادبیات کودک و نوجوان صاحب افتخارات فراوانی شده است.

موضوع کتاب راز درخت‌ها چیست؟

در یتیم‌خانه گریم لاچ پسر کوچک و تنهایی به نام ویلیام زندگی می‌کند. یک روز صبح ویلیام و دیگر اهالی شهر متوجه می‌شوند درخت بزرگی که جلوی یتیم‌خانه بود، شبیه یک جغد زیبا و خردمند شده است. ویلیام از دیدن جغد درختی بسیار خوشحال و شگفت‌زده می‌شود. هر روز صبح ویلیام و اهالی با با یک درخت جدید که به شکل خاصی در آمده غافلگیر می‌شوند. یک روز یک خرگوش و روز دیگر یک اژدها. یک شب که ویلیام در خیابان‌های شهر مشغول پرسه زدن است متوجه می‌شود کسی که این زیبایی و شور را با درخت‌های زیبا و متنوع به شهر آورده است یک باغبان شبگرد است. ویلیام به دنبال باغبان به پارک شهر می‌رود. آن‌ها با کمک هم تا صبح به درختان شکل‌های زیبا می‌بخشند و بعد از آن مرد باغبان می‌رود. ویلیام از خواب که بیدار می‌شود متوجه یک هدیه از طرف باغبان می‌شود...

افتخارات کتاب راز درخت‌ها:

- بهترین کتاب 6 تا 8 سال آمازون در سال 2016
- نامزد جایزه مونارک (Monarch Award) در سال 2019
- برنده نشان افتخار NCTE Charlotte Huck در سال 2017
- و...

کتاب راز درخت‌ها مناسب چه کسانی است؟

متن این کتاب بسیار ساده و روان است و بخش اعظم داستان به وسیله تصاویر کتاب روایت می‌شود. خواندن این کتاب تصویری مناسب کودکان 3 تا 8 ساله است. آن‌ها با مشاهده تصاویر کتاب نسبت به تغییر فصل‌ها و واکنش‌های طبیعت به آن آگاهی پیدا می‌کنند.

با اریک فن و تری فن بیشتر آشنا شویم:

کتاب راز درخت‌ها (The Night Gardener) نخستین اثر خلق شده توسط این دو برادر، تری فن (Terry Fan) و اریک فن (Eric Fan) است که با استقبال خوب منتقدان و کودکان مواجه شد. اریک فن تصویرگری کتاب را هم برعهده داشته و استفاده هوشمندانه و زیرکانه رنگ‌ها و سایه‌ها روند داستان را پیش می‌برد و با کودکان ارتباط خوبی برقرار می‌کند. این دو برادر با همکاری هم کتاب‌های دیگری نیز برای کودکان و نوجوانان منتشر کرده‌اند.

در بخشی از کتاب راز درخت‌ها می‌خوانیم:

ویلیام از پنجره‌ی اتاقش بیرون را نگاه کرد تا بفهمد توی خیابان چه خبر است. بعد تند تند لباس پوشید، بدوبدو از پله‌ها آمد پایین و با عجله از در خانه شان رفت بیرون که یک دفعه دید...

انگار با جادویی یک شبه، سروکله‌ی یک جغد دانا توی حیاط پیدا شده. ویلیام تمام روز همینجور هاج و واج به جغد خیره شد... و آنقدر خیره ماند تا هوا تاریک تاریک شد.

آن شب او با ذوق و شوقی که توی دلش داشت، خوابش برد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب راز درخت‌ها
نویسنده،
مترجمشبنم حیدری پور
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات45
زبانفارسی
شابک978-600-462-111-3
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
۱۴۰۰۰ 7000 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب راز درخت‌ها

آیدا میم
۱۴۰۳/۱/۹
داستان مصور کوتاه خوبی برای برای بچه هاست 👍
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب راز درخت‌ها

برای دریافت کتاب راز درخت‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.