معرفی و دانلود کتاب رازها و نیازهای موفقیت ایرانی

عکس جلد کتاب رازها و نیازهای موفقیت ایرانی
قیمت:
۳۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب رازها و نیازهای موفقیت ایرانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب رازها و نیازهای موفقیت ایرانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب رازها و نیازهای موفقیت ایرانی

فرقی نمی‌کند که به دنبال قدرت هستید و یا در پی کسب مدارج معنوی بالا، کتاب رازها و نیازهای موفقیت ایرانی به شما کمک می‌کند تا با تغییر نگرش و ایجاد باوری سازنده، هرآنچه را در ذهن دارید، عملی سازید. تکنیک‌های ارائه‌شده توسط محمود جولایی در جهت استفاده‌ی حداکثری از توانایی‌های بالقوه به شما کمک خواهند کرد.

درباره‌ی کتاب رازها و نیازهای موفقیت ایرانی

برای نزدیک‌تر شدن به مقصد، کافی است از اشتباهات گذشته درس بگیریم و مسیر تازه‌ای انتخاب کنیم. اگر هنوز به موفقیت نرسیده‌ایم، پس هنوز تمام راه‌ها را انتخاب نکرده‌ایم. شاید همه‌ی ما بدانیم که رسیدن به موفقیت مستلزم تلاش و پشتکار مداوم است، اما وقتی پای عمل می‌رسد، همه‌چیز کمی پیچیده‌تر می‌شود. محمود جولایی نقشه‌ی مدَوّنی برای رسیدن به خواسته‌ها، در کتاب رازها و نیازهای موفقیت ایرانی، پیش روی مخاطب قرار می‌دهد.

نویسنده با ردیابی مسیر انسان‌های موفق در طول قرن‌ها، به این نتیجه می‌رسد که برای رسیدن به خواسته‌ها، پیروی از اصول و قواعدی مشخص، الزامی است. کتاب رازها و نیازهای موفقیت ایرانی به ما می‌آموزد که با انجام دادن اعمالی مشخص در زمان‌های معین، پله‌پله به هدف نزدیک‌تر شویم. اگر نتیجه‌ای متفاوت از امروزمان می‌خواهیم باید عادات گذشته‌ی خود را کنار بگذاریم و با دید جدیدی به مسائل نگاه کنیم. باور به تغییر و همچنین تفکر مثبت خلاقانه از مهم‌ترین آموزه‌های این کتاب هستند.

محمود جولایی شرط داشتن یک زندگی بهتر را ارتقای کیفیت معیارهای خود به بالاترین استانداردهای ممکن و عمل کردن مطابق با این معیارها می‌داند. او سپس اولین معیارِ خوش‌بختی را لذت بردن از اکنون و فراموش نکردن جوهره‌ی زندگی می‌داند. به عقیده‌ی جولایی، انتظار برای روزهای خوش یا عوامل بیرونیِ خوش‌بختی، چیزی جز وهمی باطل نیست. در مسیر ماندن و حرکت کردن چیزی است که به زندگی معنا می‌دهد. موفقیت چیزی جز رشد و پیشرفتی اندک، اما مداوم نیست. ازاین‌رو کتاب رازها و نیازهای موفقیت ایرانی به ما توصیه می‌کند به‌جای آنکه موفقیت را در چشم‌اندازی دور نظاره کنیم، روزانه به تمرینِ آن مشغول شویم.

محمود جولایی ضمن ارائه‌ی مطالبِ حوزه‌ی روان‌شناسی موفقیت، نقل‌قول‌هایی از افراد سرشناس و موفق عنوان می‌کند و به‌این‌ترتیب، راز موفقیت را برای ما برملا می‌سازد. کتاب رازها و نیازهای موفقیت ایرانی جوهره‌ای است از تمام تکنیک‌های موفقیت که تا به امروز مورد استفاده قرار گرفته‌اند. بنابراین تنها بر عهده‌ی ماست تا با به‌کارگیری اصولِ عنوان‌شده در کتاب، توانایی‌های بالقوه‌ی خود را کشف کنیم و به هرآنچه آرزویش را داریم، رنگ واقعیت ببخشیم.

انتشارات کاپیتان اقدام به چاپ و نشر کتاب رازها و نیازهای موفقیت ایرانی کرده است.

کتاب رازها و نیازهای موفقیت ایرانی برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن این کتاب به هرکس که درصدد کسب موفقیت شغلی و رشد شخصی است، توصیه می‌شود.

در بخشی از کتاب رازها و نیازهای موفقیت ایرانی می‌خوانیم

بگذارید یک روش عملی برای جایگزینی عادت بد و غلط را برایتان توضیح دهم که اخیراً در غرب خیلی پرطرفدار شده است. یک تصویر ذهنی از عادت خود بسازید، هرچقدر می‌توانید روشن‌تر، شفاف‌تر و بزرگ‌تر. در تصویر اول خود را با عادت بد ببینید. هیجان ناشی از نخواستن آن عادت و مشکلاتی را که در صورت ادامه‌ی آن در زندگی خواهید داشت در خود ایجاد کنید. تصویر دومی نیز باید در ذهن از عادت جایگزین ایجاد کنید. این تصویر باید در شما جذابیت و هیجان ایجاد کند. حال این تصویر را کوچک کرده در زیر تصویر عادت بد نگه دارید. (شبیه کار روی صفحه‌ی مانیتور کامپیوتر شخصی خود) حال با یک کلیک روی تصویر کوچکی که در گوشه‌ی راست، پایین این تصویر وجود دارد، ببینید که ناگهان تصویر درخشان‌تر و بزرگ‌تری از شما باز شد و روی تصویر قبلی را پوشاند، طوری که دیگر تصویر مربوط به عادت بد قابل رؤیت نباشد. توجه داشته باشید که در این تصویر شما با همان فضای تصویر قبل خود را می‌بینید ولی این بار وقتی عامل انگیزشی بروز آن عادت پیش می‌آید، شما واکنش عادتی بد را بروز نداده و واکنش جدیدی نشان می‌دهید که مثبت و سازنده است. مثال، اگر شما پرخوری شیرینی‌جات دارید و این عادت باعث بروز عوارض چاقی در شما شده است، تصویر اول را در حال خوردن یک بشقاب بزرگ شیرینی موردعلاقه‌ی خود بسازید و هیکل چاق خود را خوب ببینید، تمام مشکلات ناشی از پرخوری و چاقی را از ذهن بگذرانید. شیرینی‌های خوشمزه را بخورید و از آن واقعاً لذت ببرید.

در تصویر دوم ببینید که شما در حال ورزش کردن هستید و چقدر اندام متناسبی دارید. متعجب شده و از دیدن اندام خود لذت ببرید. تصویر اول را درحالی‌که در آن غرق لذت خوردن هستید با اراده‌ی تمام در آنی با کلیک کردن روی تصویر دوم پوشانده و فقط تصویر دوم را ببینید. این کار را آنقدر انجام دهید تا عملاً با دیدن شیرینی، صحنه‌ی شرطی شده دوم، یعنی نخوردن شیرینی، ورزش، سلامتی و هیکل زیبا عامل قوی در ایجاد انگیزه‌ی نخوردن شیرینی در شما شود.

فهرست مطالب کتاب

پیش‌گفتار
شهامت تغییر یا تغییر شهامت
هدف‌گذاری دقیق
سریع اقدام کنید
تعلل و تنبلی ممنوع!!!
نظام باورها و اعتقادات
شکست، شکست تا پیروزی!
تجسم خلاق
عبارات تاکیدی
هنر ارتباطات
اضطراب و استرس
کار و پیشه
پول و ثروت
مشکلات و سختی‌ها
قدرت انگیزه
شانس یا فرصت
قانون جذب
تلاش و پشتکار
آخرین تکنیک، توکل به خدا

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب رازها و نیازهای موفقیت ایرانی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات کاپیتان
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات335
زبانفارسی
شابک978-622-96033-1-4
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب رازها و نیازهای موفقیت ایرانی

برای دریافت کتاب رازها و نیازهای موفقیت ایرانی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.