معرفی و دانلود کتاب رازهای جادویی برای درک بهتر خانم‌ها

عکس جلد کتاب رازهای جادویی برای درک بهتر خانم‌ها
قیمت:
12000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب رازهای جادویی برای درک بهتر خانم‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب رازهای جادویی برای درک بهتر خانم‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب رازهای جادویی برای درک بهتر خانم‌ها

لیلا خانه دان در کتاب رازهای جادویی برای درک بهتر خانم‌ها، راهکارهای ساده و عملی برای درک بهتر خانوم‌ها ارائه کرده است که می‌توان با بهره‌گیری از آن‌ها به شناخت و درک بهتر دنیای زنان دست یافت.

کتاب رازهای جادویی برای درک بهتر خانم‌ها، یکی از اشتباهات جبران‌ناپذیر زوج‌ها بعد از آغاز زندگی مشترک را به ما گوش زد می‌کند. آن اشتباه فراموش کردن ابراز علاقه و گذاشتن وقت برای یکدیگر است. گویا همه چیز فدای روزمرگی‌ها می‌شود. غافل از این که این مسأله باعث دور شدن و دلخوری زن و شوهر و ایجاد فاصله بین آن دو می‌گردد.

اصولاً در هر زندگی عشق و محبت از ستون‌های اصلی نظام خانواده است. بعضی خانواده‌ها بعد ازدواج دچار مسائل و مشکلاتی می‌شوند که اگر به آن توجه اساسی نشود به مرور زمان باعث از هم پاشیدگی زندگی خانوادگی می‌شود. یکی از مسائل مشکل‌ساز در زندگی زناشویی عدم درک مناسب از همسر است.

یکی از عوامل اصلی از بین رفتن عشق و محبت در زندگی داشتن زندگی یکنواخت است. حتی اگر در زندگی یکنواخت خود احساس آرامش می‌کنید و از آن لذت می‌برید، گاهی لازم است کار جدیدی انجام دهید. سرانجام آنچه شور و عشق را در روابط زناشویی زنده نگه می‌دارد، رشد عشق و محبت میان زن و شوهر است. با هم زندگی کردن، با هم خندیدن، با هم گریستن و با هم آموختن، عشق بین زن و مردها را افزایش می‌دهد.

امید است با بهره‌گیری از این مطالب در جهت پویایی زندگی مشترک و شناخت همسر خود گام اساسی بردارید.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب رازهای جادویی برای درک بهتر خانم‌ها
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات سفیر قلم
سال انتشار۱۳۹۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات128
زبانفارسی
شابک978-600-94142-8-4
موضوع کتابکتاب‌های خانواده و روابط
قیمت نسخه الکترونیک
12000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب رازهای جادویی برای درک بهتر خانم‌ها

سمانه خورشیدپور
۱۴۰۳/۱/۲۲
پیشنهاد میکنم آقایون حتما این کتاب رو مطالعه کنند نکات مهم و خوبی رو عنوان کرده
علی رضا
۱۳۹۶/۵/۳
به عنوان یک آقا میگم خوب است آقایون این کتاب را مطالعه کنند.
آرین‌رحمانی
۱۴۰۱/۶/۱۹
هر ۳ تا‌کتابتون رو گرفتم عالیه کارتون✊🏻♥️
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب رازهای جادویی برای درک بهتر خانم‌ها

برای دریافت کتاب رازهای جادویی برای درک بهتر خانم‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.