معرفی و دانلود کتاب پنج زبان عشق همسران: راز ماندگاری عشق

عکس جلد کتاب پنج زبان عشق همسران: راز ماندگاری عشق
قیمت:
25000 تومان - 2.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پنج زبان عشق همسران: راز ماندگاری عشق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پنج زبان عشق همسران: راز ماندگاری عشق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پنج زبان عشق همسران: راز ماندگاری عشق

راز ماندگاری عشق توجه به کتاب پنج زبان عشق همسران: راز ماندگاری عشق است و بی‌تردید عشقی که منتهی به ازدواج می‌شود متاثر از ۵ زبان عشق است.

بعد از ازدواج چه بر سر عشق می‌آید؟ آیا تجربه من تجربه عموم مردم است؟ چرا آمار جدایی و طلاق در کشورمان خیلی زیاد است؟ نمی‌توانم باور کنم که تابه‌حال سه بار متارکه کرده‌ام. آیا زوج‌هایی که متارکه نمی‌کنند زندگی را بی‌معنی و پوچ ادامه می‌دهند یا واقعاً در زندگی‌شان عشق وجود دارد؟ اگر عشق هست، چگونه عشقی است؟

آرزوی داشتن یک عشق رؤیایی در ازدواج، ریشه عمیقی در ساختار روان‌شناسی ما دارد. البته کتاب‌های فراوانی در این زمینه وجود دارند و بسیاری از نصایح اینترنتی و میزگردهای رادیویی و تلویزیونی به این موضوع می‌پردازند. در نهایت هم پدر و مادر و دوستان، راهنمایی می‌کنند. زنده نگه‌داشتن عشق در ازدواج یک مسؤولیت جدّی است.

با وجود این که کارشناسان رسانه‌ها راهنمایی‌های بسیاری را در این زمینه داشته‌اند، پس چرا زوج‌های معدودی به راز ماندگاری عشق بعد از ازدواج پی برده‌اند؟ چرا زوج‌هایی که در کارگاه‌های گفت و شنود شرکت می‌کنند با وجود این‌که نظرات و دیدگاه‌های خوبی را دربارۀ نحوۀ برقراری ارتباط و گفتگوها، بازگشت به خانه و پیدا کردن خود می‌شنوند، باز هم قادر نیستند که این الگوهای ارتباطی و گفتگوهای مطرح شده را در زندگی‌شان اجرا کنند. ما کارشناسی را در میزگرد تلویزیونی اُپرا می‌بینیم که نکاتی را در مورد «101 روش ابراز عشق به همسرتان» با ما در میان می‌گذارد، دو سه روشی که به نظر خودمان مناسب زندگی ماست، گلچین کرده و آنها را امتحان می‌کنیم. چه می‌شود که همسرمان حتی به تلاش ما اعتنا نمی‌کند؟ بی‌اعتنایی او باعث می‌شود که از نود و هشت روش دیگر هم دلسرد شویم و طبق معمول به زندگی عادی خودمان بازگردیم.

هدف این کتاب، پاسخ به این سؤال‌هاست. البته به این معنی نیست که کتاب‌ها و مقالاتی که تابه‌حال چاپ شده‌اند، مفید نیستند. مشکل اینجاست: ما به این حقیقت مهم که افراد به زبان‌های مختلف عشق صحبت می‌کنند، توجه نکرده‌ایم.

فهرست مطالب کتاب

تقدیرنامه
فصل اول: بعد از ازدواج چه بر سر عشق می‌آید؟
فصل دوم: پُر نگه داشتن مخزن عشق
فصل سوم: عاشق شدن
فصل چهارم: اولین زبان عشق
فصل پنجم: دومین زبان عشق
فصل ششم: سومین زبان عشق
فصل هفتم: چهارمین زبان عشق
فصل هشتم: پنجمین زبان عشق
فصل نهم: شناخت اولین زبان عشق خودتان
فصل دهم: عشق و دوست داشتن یک انتخاب است
فصل یازدهم: عشق اوضاع را دگرگون می‌کند
فصل دوازدهم: دوست داشتن اشخاص دوستنداشتنی
فصل سیزدهم: یک هدف شخصی
پنج زبان عشق: سؤالهایی که اغلب پرسیده میشود

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پنج زبان عشق همسران: راز ماندگاری عشق
نویسنده
مترجمفاطمه خادمیان موغاری
ناشر چاپیانتشارات همداد
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات230
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های خانواده و روابط
قیمت نسخه الکترونیک
25000 ت - 2.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب پنج زبان عشق همسران: راز ماندگاری عشق

سبا ا
۱۳۹۸/۸/۱۰
اگه بخوام فقط یه جمله برای زوجهایی که حرف همو نمیفهمن و در حاله جدایی هستن بگم اینه: کتاب پنج زبان عشق رو بخونید.
من این کتاب رو تا حالا دو بار خوندم و واقعا کاربردیه. البته برای متاهلا. مجردها چون عمیقا توی رابطه نیست و اصطلاحا زیر یه سقف زندگی نمیکنن شاید ارزش این کتابو نفهمن.
آقایونه متاهلی که
فکر میکنن زنشون نفهمه یا خانومایی که فکر میکنن شوهرشون بویی از عاطفه نبرده با خوندن این کتاب دیدشون کاملا تغییر خواهد کرد.
خوندنش هم خیلی راحته و کتاب سنگینی از لحاظ مفهوم و درک نیست. اگه کسی روزی ۳ ساعت وقت بزاره ۳ الی ۴ روزه تمومه ولی از اطلاعات این کتاب یک عمر استفاده خواهد کرد.
با سپاس
Setareh Shafiei
۱۳۹۷/۵/۱۴
کتاب بسیار بسیار خوبی هست، خیلی این کتاب را دوست داشتم،‌ای کاش همه زن و شوهرها هم این کتاب را بخونند. وقتی این کتاب رو خوندم خیلی احساس خوبی پیدا کردم. فقط دلم می‌خواست یک فصل درباره این موضوع بحث می‌کرد که تمایز زبان عشق افراد به چه علت است؟
یاسمن اسداله زاده
۱۳۹۵/۸/۲۶
سلام خیلی کتاب خوبیه کاش بقیه کتاب‌های گری چپمن و بقیه نویسنده‌های مطرح رو هم بذارین حتی اگه زبان انگلیسیشم باشه خوبه خیلی کتاب‌های عالی‌ای در بعضی سایت‌های خارجی هست که متاسفانه هنوز نه ترجمه شده نه وارد ایران شده
فهیمه آقاسی
۱۳۹۸/۱۲/۸
کتاب بسیار خوبیه، و روزنه امیدی برای کسانی که تصور میکنن در ازای عشقی که نثار دیگران میکنن، مورد قدرشناسی قرار نمیگیرن. تاثیر زیادی روی ارتباط موثر داره و اینکه تلاش کنیم ظرف عشق خودمون و دیگران خالی نمونه
لیلا جمشیدخواه
۱۳۹۷/۱۱/۲۰
این کتاب رو برای همه توصیه می‌کنم که بخونن... اصلا خیلی از مشکلات از همینه که زن و شوهرها بلد نیستن چجوری بهمدیگه ابراز علاقه کنند... در مورد زبان عشق خیلی اطلاعات مفیدی داره... باتشکر از کتابراه
الهام قهرمانی
۱۳۹۷/۸/۱۲
سلام. هنوز تازه دانلود کردم ولی این کتاب رو دکتری ک برا درمان میرم و متخصص مغز و اعصاب هست بهم پیشنهاد کرده و به پیشنهاد ایشون احترام میزارم و میخونم ک بلکه چاره کار بشه برام.
مهسا یاری
۱۳۹۵/۱۰/۲۱
من این کتاب رو سالها پیش خوندم 10 12 سال قبل خیلی عالیه متاسفانه امانت دادم دیگه برنگشت مطالبش فوق العادس، توصیه میکنم حتما بخونیدش
ameneh h
۱۳۹۷/۹/۱۲
خیلی خوبه. این کتاب بهتون میگه با هر کس باید به زبان عشق خودش صحبت کنین که ما به اشتباه با زبان عشق خودمون با طرف مقابل صحبت میکنیم. کتاب خیلی مفیدیه به نظرم.
فاطمه عبادی
۱۳۹۶/۶/۱۰
این کتاب رو من تو سیمای خانواده دیدم و باهاش اشنا شدم... خیلی تعریفشو شنیده بودم وقتی اینجا با این قیمت مناسب پیداش کردم واقعا خوشحااااال شدم مرسی که هستید
akbari akbari
۱۳۹۵/۴/۱۹
عشق هدیه‌ای است از جانب خدا وتقدس عشق به این است که عشق به هرشکلی باشد ازجانب خداست... وازخدا باید برای استمرار آن مددجست...
هستی
۱۴۰۱/۱۰/۱۵
واقعا تاثیرگذار بود متاهل‌ها حتما مطالعه کنند البته پیشنهاد میکنم زن و شوهر باهم بخونن نتیجه فوق العاده‌ای خواهید گرفت.
سارا Pzh
۱۳۹۸/۵/۲۵
بسیار عالی
و میتونه خیلی ازمشکلات زوجها که خودشونم ب مشکلشون اگاه نیستن حل کنه
sahar sh
۱۳۹۸/۴/۱۱
کتاب خوب و روانیه وفقط مختص همسران نیست؛ ابراز عشق به زبان عشق فرد مقابل همه روابط را عالی میکند.
gilda j
۱۳۹۵/۱۲/۳
کتابی بسیار عالی، ثلیث و روان برای بهبود روابط و افزایش شناخت زوجین و دیگران
س.م
۱۴۰۲/۱/۲۶
بسیار عالی بود، تقریبا تمام صفحات کتاب مفید و قابل استفاده هست. از خواندنش پشیمان نمی‌شوید
مشاهده همه نظرات 40

راهنمای مطالعه کتاب پنج زبان عشق همسران: راز ماندگاری عشق

برای دریافت کتاب پنج زبان عشق همسران: راز ماندگاری عشق و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.