معرفی و دانلود کتاب رازهای مدیریت

عکس جلد کتاب رازهای مدیریت
قیمت:
۶۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب رازهای مدیریت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب رازهای مدیریت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب رازهای مدیریت

مایکل هیث در کتاب رازهای مدیریت به بیان خلاصه‌ای از مهم‌ترین تجربیاتش در حوزه‌ی مدیریت می‌پردازد. خواندن این کتاب می‌تواند به مدیران سازمان‌ها و صاحبان کسب‌وکار در اداره‌ی بهتر مجموعه‌شان یاری برساند.

درباره‌ی کتاب رازهای مدیریت

مایکل هیث که کار نوشتن کتاب رازهای مدیریت (Collins Business Secrets) را بر عهده داشته است یکی از کسانی‌ست که سال‌ها در فضای مدیریت مجموعه‌ها نفس کشیده. بنابراین می‌توان تجربه‌هایش را از جنس طلا دانست. تجربه‌هایی که می‌تواند راه را به هر مدیر و کارمندی نشان دهد تا مجموعه‌ را به سمت هدف حرکت دهند. در حال حاضر مدیریت منابع یکی از اصولی است که در مباحث مدیریتی به دانشجویان آموزش داده می‌شود.

با قطعیت می‌توان گفت یکی از منابعی که نیاز به اداره کردن و برنامه‌ریزی دقیق دارد، منابع انسانی است. مایکل هیث در کتاب رازهای مدیریت نکات مهمی را در این زمینه به خواننده می‌آموزد و به او کمک می‌کند تا راه استفاده‌ی بهینه از هر نوع منبعی را پیدا کند. مایکل هیث تاش کرده است تا کتاب رازهای مدیریت را به گونه‌ای بنویسد که یک مبتدی نیز بتواند مطالبی از آن بیاموزد. بنابراین می‌توان گفت برای خواندن کتاب حاضر به هیچ پیش‌زمینه‌ای نیاز نیست و این اثر می‌تواند برای همگان مفید و جالب باشد. کتاب رازهای مدیریت یکی از کتاب‌های مجموعه‌ای با نام رازهای کسب‌وکار است. کار ترجمه‌ی کتاب بر عهده‌ی سعید نجم روشن بوده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی رازهای کسب‌وکارها

چاپ مجموعه‌ی رازهای کسب‌وکار را شرکت چاپ و نشر بازرگانی بر عهده دارد. این نشر تلاش می‌کند تا با انتشار کتاب‌هایی در این زمینه، به مدیران مجموعه‌ها در راستای اداره‌ی بهتر کسب‌وکارشان یاری برساند. مجموعه‌ی رازهای کسب‌وکار در حقیقت کتاب‌هایی از نویسندگان گوناگون است که آثارشان در زمینه‌ی مدیریت به فارسی ترجمه یا تألیف شده است. تا کنون کتاب‌های «رازهای موفقیت در به سرانجام رساندن کارها»، «رازهای مدیریت»، «رازهای مدیریت تیم»، «رازهای مدیریت پروژه» و «رازهای فروش» از این مجموعه به چاپ رسیده است.

کتاب رازهای مدیریت برای چه کسانی مناسب است؟

اگر از خوانندگان آثاری هستید که در زمینه‌ی مدیریت سازمان‌ها نوشته شده است، کتاب رازهای مدیریت انتخاب خوبی برای شماست.

با مایکل هیث بیشتر آشنا شویم

مایکل هیث (Michael Heath) نویسنده‌ای است که حدود بیست سال به عنوان مشاور در دنیای رهبران مشغول به کار بوده است. مایکل هیث سال‌های متعددی را به عنوان کارمند در شرکت‌هایی تحت اداره‌ی رهبران مشهور دنیا تجربه کرده است. این نویسنده در زمان به دست آوردن این تجربیات تصمیم به نوشتن این اثر گرفت تا مردم را با دنیا و ویژگی‌های کارآمد و در عین حال خطرناک رهبران بزرگ آشنا کند. هدف او این است که خوانندگانش را به رهبرانی بزرگ تبدیل کند. از مایکل هیث کتاب رازهای رهبری موفق نیز به فارسی ترجمه شده است.

در بخشی از کتاب رازهای مدیریت می‌خوانیم

به نظر می‌رسد که جهان در حال کوچکتر شدن است؛ انسان‌ها از دهکده‌ی جهانی سخن می‌گویند. کمپانی‌های بین‌المللی از مدیران توقع دارند که «جهان محل» باشند. برای بسیاری از این شرکت‌ها، فرصت‌های شگفت‌نگیزی برای ترکیب با مردمانی از فرهنگ‌های متفاوت وجود دارد. اما باید هشیار باشیم که افزایش شناخت از این فرهنگ‌ها، ایجاب‌کننده یک حساسیت واقعی است. فرهنگ‌ها چیزی فراتر از غذا، آداب و رسوم یا زبان است. فرهنگ‌های مختلف دارای کدهایی هستند که فوراً آشکار نمی‌شوند. درک این کدها و دادن پاسخ هوشمندانه به آن‌ها حتی برای مدیران جهاندیده هم یک چالش جدی محسوب می‌شود. آموختن چگونه کار کردن با افرادی از سایر فرهنگ‌ها برای یک مدیر حیاتی است.

برخی از نکاتی که می‌تواند برای تشخیص فرهنگ‌ها و کدهایی که با آن‌ها مواجه می‌شوید به شما کمک کند از این قرار است:

- هر چه را که می‌توانید از قبل کشف کنید. اینترنت مکانی شگفت انگیز برای اکتشاف در مورد سایر فرهنگ‌ها است.

- با هرکس که می‌شناسید که اخیراً با افرادی از فرهنگ دیگر کارکرده صحبت کنید.

- با ابهام زندگی کنید. شناخت همه فرهنگ‌ها آسان نیست. باید وقت بگذارید و البته ممکن است خسته‌کننده باشد. اما این صبوری غالباً پاداشی شایسته دارد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل اول: خودتان را مدیریت کنید
فصل دوم: افرادتان را توانمند کنید
فصل سوم: عامل تحقق رویدادها باشید
فصل چهارم: در همه وجوه ارتباط برقرار کنید
فصل پنجم: بهترین‌ها را استخدام کنید
فصل ششم: برنامه خود را به واقعیت تبدیل کنید
فصل هفتم: با بودجه با احترام رفتار کنید

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب رازهای مدیریت
نویسنده
مترجمسعید نجم روشن
ناشر چاپیانتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات124
زبانفارسی
شابک978-964-468824-9
موضوع کتابکتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب رازهای مدیریت

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب رازهای مدیریت

برای دریافت کتاب رازهای مدیریت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.