معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی رازهای مدیریت

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی رازهای مدیریت
قیمت:
۷۸,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی رازهای مدیریت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی رازهای مدیریت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی رازهای مدیریت

خلاصه کتاب صوتی رازهای مدیریت اثری به قلم مایکل هیث است. با گوش سپردن به این کتاب کم‌حجم، ظرف مدت زمانی کوتاه با بسیاری از اسرار مدیریتی آشنا خواهید شد. به نحوی که پس از پایان کتاب، این احساس را خواهید داشت که دو واحد درس مدیریت در دانشگاه خوانده‌اید!

درباره خلاصه کتاب صوتی رازهای مدیریت:

مایکل هیث (Michael Heath) فردی است که به واسطه‌ی سال‌ها همکاری با نهادهای بین‌المللی گوناگون و همچنین، داشتن مطالعاتی دقیق و مستمر، اندوخته‌ای پربار از آموخته‌های مدیریتی کسب نموده است. او این اندوخته‌ها و بینش‌های برآمده از تجربیاتش را با بیانی موجز و شیوا، در کتاب رازهای مدیریت (Management Secrets) خدمت شما ارائه داده است.

تلاش هیث در خلاصه کتاب صوتی رازهای مدیریت بر آن بوده است تا مطالبی عرضه کند که برای مخاطبین غیرمتخصص رشته‌ی مدیریت و حتی یک مدیرِ مدیریت‌نخوانده، قابل فهم و سودمند باشد. بنابراین مطالعه و یا گوش سپردن به آن، نه تنها برای مدیرانی که خواهان ارتقای مهارت‌های فردی خود هستند مفید است، بلکه همچنین به کار افرادی خواهد آمد که هنوز در ابتدای مسیری‌ قرار دارند که در نهایت قرار است به ریاست و مدیریت منتهی گردد. مطالب بیان‌شده در این کتاب به قدری اصولی و پایه‌ای‌اند که حتی می‌توانند در کلاس‌های درسی و کارگاه‌های مدیریتی نیز تدریس شوند.

گفتنی است که اثر حاضر در هفت فصل تدوین شده، و محتوایش بیشتر درباره‌ی مدیریت در ادارات و سازمان‌هاست. با این حال کسانی که به موضوع رهبری علاقه دارند نیز می‌توانند از این کتاب مطالب درخور توجهی بیاموزند.

خلاصه کتاب صوتی رازهای مدیریت مناسب چه کسانی است؟

از تمام مدیران و علاقه‌مندان به رشته‌ی مدیریت دعوت می‌کنیم که شنونده‌ی کتاب صوتی رازهای مدیریت باشند.

با مایکل هیث بیشتر آشنا شویم:

وی یکی از متخصصین زبده‌ی علوم تجاری و فنون مدیریتی است که در طول سال‌ها فعالیت، توانسته توجه سازمان‌های گوناگونی را برای همکاری با خود جلب کند. او در زمینه‌ی رهبری و مدیریت آثار ارزنده‌ای نگاشته، که از جمله‌ی آنها می‌توان به عناوین پیش رو اشاره داشت: «رازهای رهبری موفق، رازهای مدیریت».

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی رازهای مدیریت می‌شنویم:

فصل هفتم: با بودجه با احترام برخورد کنید
یکی از وظایف مدیران کمک به اعضای تیم برای درک این است که کارهایی که افراد انجام می‌دهند چگونه به صورت مستقیم با موفقیت سازمان در ارتباط است. موفقیت اغلب با پول اندازه‌گیری می‌شود. و پولی که شما کنترل می‌کنید، بودجه‌تان است. بسیاری بودجه را به عنوان نقشه‌ی راه اقتصادی که شما را به اهدافتان می‌رساند تلقی می‌کنند. به محض اینکه بودجه آماده شد، مرحله بعدی مذاکره کردن با مدیر مالی است.

علی رغم اینکه استراتژی کسب و کار در سطح مدیریت ارشد شکل می‌گیرد، همه باید آن را درک کنند. مدیر، شخص مسئول اطمینان یافتن از ایفای درست نقش کارمندان خط مقدم در استراتژی می‌باشد. او ارتباط حیاتی بین تیم ارشد و افرادی را که باعث تحقق استراتژی می‌شوند، تأمین می‌نماید. دو سطح از استراتژی وجود دارد؛ نوع اول استراتژی در سطح سازمان است...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
مقدمه
11 دقیقه
فصل اول: خودتان را مدیریت کنید
20 دقیقه
فصل دوم: افرادتان را توانمند کنید
14 دقیقه
فصل سوم: چشمه‌ی جاری این دشت، تو باید باشی
18 دقیقه
فصل چهارم: در همه‌ی وجوه ارتباط برقرار کنید
8 دقیقه
فصل پنجم: بهترین‌ها را استخدام کنید
15 دقیقه
فصل ششم: یک تیم عالی بسازید
7 دقیقه
فصل هفتم: با بودجه با احترام رفتار کنید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی رازهای مدیریت
نویسنده
مترجمسعید نجم روشن
راویمینا علیپوری
ناشر صوتیانتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۳۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی رازهای مدیریت

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی رازهای مدیریت

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی رازهای مدیریت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.