معرفی و دانلود کتاب رفتار شناسی فرهنگی ایرانیان

عکس جلد کتاب رفتار شناسی فرهنگی ایرانیان
قیمت:
41000 تومان - 4.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب رفتار شناسی فرهنگی ایرانیان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب رفتار شناسی فرهنگی ایرانیان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب رفتار شناسی فرهنگی ایرانیان

این کتاب براساس سرفصل های رشته دوره کارشناسی حرفه ای مدیریت امور فرهنگی (رفتارشناسی فرهنگی ایرانیان) دانشگاه علمی و کاربردی نوشته شده است.

به مجموعه واکنش‌ها و کنش‌های پدیده‌ها، رفتار گفته می‌شود. شناخت و شناسایی این رفتارها امکان پیش بینی، کنترل و تغییر رفتار پدیده‌ها را میسر می‌سازد. در مقوله تجارت و بازار، مطالعه رفتار مشتری، رفتار کارکنان، رفتار سازمان، رفتار رقبا و سایر اجزاء از اهمیت بسزایی برخوردار است که باید با روش های علمی و تحقیقاتی به آن پرداخته شود. مثلاً بررسی و شناخت رفتار مشتری با محصول، ما را در زمینه تغییر روشهای فروش، تولید، توزیع و قیمت راهنمایی می‌کند. مطالعه رفتار کارکنان و واکنش‌های فردی یا گروهی آنان می‌تواند تحلیل‌های بسیار مفیدی را برای پیش بینی، کنترل و تغییر هنجارهای رسمی و غیر رسمی درباره شخصیت، ادراک، نگرش، انگیزش، یادگیری و آموزش افراد در اختیار مدیران قرار دهد تا امکان دستیابی به راهکارهای تقویت هنجارها و یا حذف ناهنجارها برای ایشان فراهم آید. سازمان‌ها نیز تحت تأثیر نیروهای محیطی، دارای واکنش‌هایی هستند که رفتار سازمانی نام دارند. مواردی چون فرهنگ سازی، جایگاه سازمانی و... از جمله رفتارهای سازمانی هستند که همواره در تحلیل‌های کلان از یک موسسه و بنگاه اقتصادی، مورد توجه قرار می‌گیرند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب رفتار شناسی فرهنگی ایرانیان
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات ایران جام
سال انتشار۱۳۹۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات462
زبانفارسی
شابک978-964-8379-90-7
موضوع کتابکتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه الکترونیک
41000 ت - 4.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب رفتار شناسی فرهنگی ایرانیان

Hemmat .N
۱۳۹۴/۶/۲۲
عرض ادب و احترام فراوان. و با تشکر بخاطر فعالیت فرهنگی بی‌نهایت ارزشمند شما.
اگر امکان دارد برای آثار استاد صفی زاده تخفیف قایل شوید. این عمل به گسترش فرهنگ کتابخوانی و رضایت خاطر از شما و سایت وزین کتاب راه بیشتر کمک مینماید.
خدا خیرتان دهد.
با تشکر و ادای احترام شایسته.
محمدعلی یوسفی
۱۳۹۴/۱۰/۲۹
کتابراه کار فرهنگی جالبی است که دسترسی به کتاب را آسان می‌کند در صورت ممکن ترتیبی اتخاذ شود تا امکان کپی از صفحات کتاب خریداری شده فراهم گردد، با تشکر
مریم عباسی
۱۳۹۷/۱۲/۳
صفحاتش جالب نیست. یه طوری طراحی شده که میل و رغبت به مطالعه رو میاره پایین. اصلن ادم نمی‌دونه کدوم قسمت کناب قرار داره صفحه چنده. کلن محیط صفحات کتاب نچسب بود. با تشکر
mohsen mir
۱۳۹۹/۱/۹
مطالب کپی شده از کتابهای دیگر و بدون دسته بندی و مفصل بندی و چارچوب مشخص. درواقع ما چیزی از رفتارشناسی فرهنگی ایرانیان متوجه نشدیم
علیرضا محمدقاسمی
۱۴۰۰/۹/۱۸
مفید است، برای موضوع رفتار شناسی یکی از کتاب‌های خوب است.
زهرا جاودانی
۱۳۹۷/۱۱/۱۶
درتایپ کتاب غلطهای املایی مشاهده میشود
مشاهده همه نظرات 6

راهنمای مطالعه کتاب رفتار شناسی فرهنگی ایرانیان

برای دریافت کتاب رفتار شناسی فرهنگی ایرانیان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.