معرفی و دانلود کتاب رازهای چهره

عکس جلد کتاب رازهای چهره
قیمت:
39000 تومان - 4.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب رازهای چهره و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب رازهای چهره و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب رازهای چهره

کتاب رازهای چهره به قلم جین هانر، ابتدا روش چهره‌خوانی و راه‌های استفاده از آن را بیان نموده و سپس به شما کمک می‌کند تا رازهای نهفته در چهره‌تان را کشف کنید.

خود واقعی و هدف شما در جهان چیست؟ جین هانر (Jean Haner) در کتاب رازهای چهره (The Wisdom of Your Face) از طریق چهره‌خوانی نشان می‌دهد هر چیزی که نیاز به دانستن آن وجود داشته باشد، از قبل در درونمان نهفته و چون لوحی بر روی صورت‌مان نقش بسته است.

شاید شما هم کسی را بشناسید که همه از او تعریف می‌کنند. احتمالاً چهره این فرد خالی از چین‌ و‌ چروک نباشد و صورت بی‌عیب‌ و نقصی نداشته باشد. با این وجود زمانی که همین شخص وارد یک اتاق می‌شود، قلب همه شروع به تپیدن ‌می‌کند.

در واقع این اطلاعات انعکاس‌ یافته از چهره‌ وی است که مردم را به واکنش وا می‌دارد. زمانی که فردی مطابق ماهیت واقعی خود زندگی کند دیگران او را زیبا می‌بینند. هنگامی که با جریان طبیعی خود در تعادل باشید، احساسات‌تان ارضا یا سرکوب نمی‌شود و شما با شادی و لذتی که به طرز انکارناپذیری زیباست در جریان زندگی به حرکت درمی‌آیید.

راز شگفت‌آور این است که چهرۀ شما می‌تواند چگونگی رسیدن به حالت مذکور را نشان دهد. اگر از تغییر منفی ظاهر خود بر اثر استرس زندگی آگاهید، بدانید که چهره‌تان راه رهایی از تأثیر چالش‌های پیش رو را نیز به شما نشان خواهد داد. چهرۀ شما آیینه بخش درونی شماست و رازهایی درباره شخصی که در آینده خواهید بود و کارهایی که در مسیر پیش‌ رو انجام خواهید داد را منعکس می‌سازد.

رازهای نهفته در چهره، ورای قضاوت، قادر به حرکت دادن شما به سوی روشنایی هستند. بر اساس همین نظم و الگوهای طبیعی و هدفی که کل زندگی را در خود گرفته است، حتماً دلیلی برای بودن شما به همین شکل کنونی وجود دارد. در این مسیر اصلاً به دنبال وجود مشکلی در خود نباشید بلکه به یاد داشته باشید، هیچ مشکلی نه در شما و نه در هیچ کس دیگری وجود ندارد.

هنگامی‌که بتوانید ماهیت طبیعی هر روحی را که با آن مواجه می‌شوید دریابید، با از بین رفتن روحیۀ قضاوت تنها شاهد آگاهی و شناختی خواهید بود که باعث می‌شود دیگران را به همان صورتی که هستند، دوست داشته باشید.

جملات برگزیده کتاب رازهای چهره:

- نزد یک هنرمند واقعی تنها صورتی که ورای ظاهر بیرونی خود از حقیقت درونی بدرخشد، زیبا جلوه ‌می‌کند.
- انسان با یافتن جایی در میان صورت کوچک خود، خصوصیات نیاکان، بازتابی از کل تاریخ زندگی و خواسته‌های خود را مشاهده ‌می‌کند
- دوست داشتم شبیه خطرهایی می‌شدم که به جان خریده‌ام. می‌دانم که چین و چروک هم بخشی از آن می‌بود. امیدوارم هر کس شبیه کارهای محیرالعقولی که در زندگی‌اش انجام داده است و بیش از هر چیز، شبیه به چهره‌هایی که با عشق به آن‌ها نگریسته است، ‌به‌نظر برسد.

نکوداشت‌های کتاب رازهای چهره:

- جین هینر نشان می‌دهد که چگونه یک چهره را همانند یک کتاب باز، بخوانیم. دانش و بینش وی نشانگر چگونگی تفسیر داستان زندگی نگاشته شده بر روی هر صورت، تشخیص افکار و احساسات منحصر بفرد نقش بسته بر آن و درک واقعی تمامی انواع گونه‌های شخصیتی است. این کتاب شیوه نگریستن ما به آیینه و نیز به چشمان دیگران را تغییر می‌دهد. (ترا کاترین کالینز)

- کتاب رازهای چهره هنر چهره‌خوانی چین باستان را به زندگی مدرنِ غرب وارد ‌می‌کند. جین هینر در اینجا مستقیماً به مرکز جنبه‌های روان‌شناختی و معنوی رموز مذکور می‌پردازد و ما را به دنیایی که در آن خطوط چهره نه به‌ عنوان مشکلات زیباشناختی که باید مرتفع ‌شوند، بلکه به‌عنوان یک خوشنویسی مقدس از روحی درحال تکامل، رهنمون می‌سازد. این کتاب نه تنها محصول یک ذهن پراحساس و متعهد است بلکه به قلبی سرشار از احساس تعلق دارد. چنین گنجینه‌ای از اطلاعات و رهنمودهای عملی، برای هر کسی که به دنبال کمک به خود و دیگران به سوی یک زندگی درست، معنادار و پرثمر است، بی‌نهایت ارزشمند به‌شمار ‌می‌رود (لوری دشار)

در بخشی از کتاب رازهای چهره می‌خوانیم:

فاصله زیادی از انتهای بینی تا دهان وجود دارد و به همان نسبت شاهد گذاری بزرگ از دهه پنجم به ششم زندگی هستیم. برخی به مردان توصیه می‌کنند که برای گذری آرام‌تر در این دهه، سبیل خود را دست‌ نخورده باقی گذارند. البته ‌متأسفانه زنان از این گزینه بی‌بهره هستند اما آن‌ها نیز می‌توانند با شیرین و بوسیدنی نگه داشتن لبان خود به نتایجی مشابه نتایج مردان دست یابند.

در اینجا توصیه من هرچند ممکن است بیشتر شبیه شوخی به نظر رسد، اما در پشت آن معنایی نهفته است. در این مرحله از زندگی فشارهای روحی تلنبار شده و احساسات منفی، باعث داشتن دهانی منقبض، لب‌هایی نازک یا کشیده‌ شدن کل دهان به سمت پایین که حالتی غمگین به چهره می‌بخشد خواهد شد. نگاه داشتن این عضو در حالتی به دور از ناراحتی از میزان تنش وارده بر شما خواهد کاست.

سنین 50‌ سالگی، دهه رودخانه یا زمان یین است که مسائل سرکوب شده یا نادیده گرفته شده، دگر‌بار ولی به شیوه‌ای متفاوت دربرابرمان ظاهر ‌می‌شوند. در این برهه، امکان بروز عدم تعادل فیزیکی تأثیرگذار بر سلامت وجود دارد. برخی پزشکان این دهه را ‌به‌دلیل اینکه افرادی که پیش‌تر هرگز در زندگی خود بیمار نشده‌اند و ناگاه با مسائلی از این دست روبرو ‌می‌شوند، «مثلث برمودای سلامتی» می‌نامند.

توجه به سلامتی خود و درنهایت اطمینان یافتن از وجود مواردی که برای احساس رضایت بدان نیازمندیم، از مهمترین مسائل مورد توجه به‌شمار ‌می‌رود. در‌این هنگام ممکن است ناگهان با واقعیت تلخ عدم برآورده شدن انتظارات خود روبرو شوید. نارضایتی تلنبار شده نسبت به والدین یا به‌طورکلی شرایط زندگی، احتمالاً به نقطه‌ای خواهد رسید که نادیده انگاشتن آن‌ها دیگر امکان‌پذیر نخواهد بود.

فهرست مطالب کتاب

در ستایش کتاب رازهای چهره
مقدمه: آزاد‌ ساختن فرشته
بخش اول: آیینه
فصل اول: انعکاس
فصل دوم: تعبیر رموز
فصل سوم: تعیین مسیر حرکت
بخش دوم: راز
فصل چهارم: اصول جهانی
فصل پنجم: آب بودن
فصل ششم: خواندن ویژگی‌های آب
فصل هفتم: عنصر چوب اقدام
فصل هشتم: خواندن ویژگی‌های عنصر چوب
فصل نهم: عنصر آتش - برانگیختگی
فصل دهم: خواندن ویژگی‌های عنصر آتشین
فصل یازدهم: عنصر زمین میل به تغذیه
فصل دوازدهم: خواندن ویژگی‌های عنصر زمین
فصل سیزدهم: عنصر فلز تصفیه
فصل چهاردهم: خواندن ویژگی‌های چهره فلزی
بخش سوم: نگاه توام با عشق
فصل پانزدهم: دو چهره
فصل شانزدهم: سه چهره
فصل هفدهم: در نگاه اول
فصل هجدهم: خواندنِ یک چهره
فصل نوزدهم: چشمانی آکنده از مهربانی
پس‌گفتار

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب رازهای چهره
نویسنده
مترجمعلی هدایتی
ناشر چاپیانتشارات ارگ نواندیش
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات400
زبانفارسی
شابک978-600-7089-52-1
موضوع کتابکتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
39000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب رازهای چهره

ali aria
۱۳۹۹/۱۲/۴
کتاب فوق‌العاده کاربردی هستش یکی از کتابهای که از خواندنش لذت میبری. و خیلی هم جذاب هستش. اصلا بدون احساس کسالت. یکی از موضوعاتی که خیلی علاقه به خواندنش داشتم چهره خوانی بوده
من معتقدم که این نوع دانش‌ها به تمدن بزرگ گذشتگان ما انسانها برمیگرده.
رضا دلیر
۱۳۹۹/۲/۴
بجای نوشتن راز‌های چهره بنویسید خرافات و شبه فلسفی و چرندیات پونزده تومن پول بی‌زبون رو ریختم تو حلقومتون تا فال بینی یاد بگیرم
حسن مظفرزاده
۱۳۹۹/۲/۷
کتاب جالبی بود
خیلی دیدم و عوض کرد
ارزششو داشت 👏
omed mohamad
۱۴۰۰/۲/۲۲
خیلی وقت بود کتاب بە این خوبی را مطالعه نفرموده بودم
امیرمحمد زنده دل
۱۳۹۹/۳/۲۹
کتاب بیشتر بر باورهای قدیمی و خرافات چینی استوار است ونه بر علم و مستندات
صلاح کریمی
۱۴۰۰/۵/۸
سلام وقتتون بخیر و شادی
این کتاب برای من باز نمیشه
رامین محمدپور
۱۳۹۹/۲/۴
اصلا نخرید واقعا افتضاحه
مشاهده همه نظرات 7

راهنمای مطالعه کتاب رازهای چهره

برای دریافت کتاب رازهای چهره و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.