معرفی و دانلود کتاب رازهای کامیابی

عکس جلد کتاب رازهای کامیابی
قیمت:
۱۹,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب رازهای کامیابی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب رازهای کامیابی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب رازهای کامیابی

کتاب رازهای کامیابی، توسط جی. دونالد والترز، یکی از رهبران سرشناس مذهب هندو، نوشته شده است. نویسنده در این کتاب توضیح می‌دهد کامیابی، احساسی است که درصورت رسیدن به خواسته‌ها در افراد ایجاد می‌شود. به همین خاطر برای تجربه‌ی آن لازم است که ابتدا چگونگی تحقق آرزوها را بیاموزیم. نویسنده‌ی کتاب پیش‌رو، با توصیه‌ها و ایده‌های آموزنده‌ی خود، مخاطب را راهنمایی می‌کند تا به کمال خوشبختی و موفقیت دست یابد و احساس بهتری نسبت‌به خود داشته باشد.

درباره‌ی کتاب رازهای کامیابی

کامیابی، غایت حیات تمام انسان‌هاست. اما چگونگی دست‌یابی به آن، رازی است که هنوز بر بیشتر افراد آشکار نشده. البته جی. دونالد والترز (J. Donald Walters) قصد دارد یافته‌های خودش را در این‌باره در کتاب رازهای کامیابی (The Secrets of Prosperity)، با جهان به اشتراک بگذارد. این کتاب، راهنمایی است که خواننده را در مسیر تحقق خواسته‌هایش، هدایت می‌کند و شادی مطلق را برای او رقم می‌زند.

اگر کامیابی را معادلی برای رسیدن به اهداف، تلقی کنیم، در این‌صورت، افراد تنها در شرایطی به کامیابی می‌رسند که خواسته‌های خود را به دست آورده باشند. این کتاب، از گفتارهای کوتاهی تشکیل شده که هر یک متعلق به روز مشخصی از ماه هستند. بنابراین با انتخاب این اثر شما می‌توانید برای هر روز از ماه خود برنامه‌ی مشخصی داشته باشید و به یکی از رازهای کامیابی دست یابید.

اولین پیشنهاد نویسنده برای قدم گذاشتن در این مسیر، این است که صبح خود را به موقع آغاز کنید و در ادامه، از تکرار درس‌گفتارها برای خود غافل نشوید. تکرارها باید مطابق اصول انجام شوند. بنابراین بهتر است این کار را اولین‌بار با صدای بلند، سپس آرام‌تر، بعد در قالب زمزمه و درنهایت در ذهن انجام دهید. این جملات کلیدی تنها درصورتی مؤثر واقع خواهند شد که با تکرار کافی در ضمیر ناخودآگاه، نهادینه شوند.

باید این نکته را در نظر بگیرید که یادگیری و درونی کردن این گفتارها ممکن است مدت زمان زیادی به طول بینجامد و گاهی تا یک‌سال زمان ببرد. اما درنهایت خواهید دید که چگونه آموزه‌ها در ذهن و روح شما نهادینه می‌شوند و هرگز آن‌ها را فراموش نخواهید کرد. لازم به ذکر است که جی. دونالد والترز تأکید می‌کند تا حد ممکن، گفتارها را شخصی‌سازی کنید تا شاهد بیشترین تأثیر در کوتاه‌ترین زمان ممکن باشید. دستاورد مطالعه‌ی این کتاب، خوشحالی و تجربه‌ی احساسی بهتر نسبت به خود است. بنابراین از ایده‌های آموزنده‌ی این اثر غافل نشوید و برای ایجاد تغییرات مثبت، اقدام کنید.

کتاب رازهای کامیابی اولین‌بار در سال 1993 وارد بازار شد. این کتاب را انتشارات اژدهای طلایی با ترجمه‌ی علی محب خسروی منتشر کرده است که علاقه‌مندان به کتاب‌های خودسازی و موفقیت شخصی می‌توانند از آموزه‌های آن بهره ببرند.

کتاب رازهای کامیابی برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب یک منبع آموزنده برای تمام کسانی است که خواهان کسب موفقیت‌های بیشتر و رسیدن به خوشبختی مطلق هستند. چنانچه مدتی است که در زندگی خود احساس ناکامی یا شکست دارید و یا می‌خواهید یک تغییر اساسی در افکار، احساسات و خواسته‌های خود ایجاد کنید، با این اثر همراه شوید.

با جی دونالد والترز بیشتر آشنا شویم

جی دونالد والترز، ملقب‌به کریاناندا، موسیقی‌دان، مربی مدیتیشن و یوگا، نویسنده و رهبر هندوی آمریکایی متولد سال 1926 در رومانی است. او در زمان خود بیشتر از 150 کتاب نوشته و بالغ‌بر 400 قطعه‌ی موسیقی ساخت. باید اضافه کرد که شماری از نوشته‌های او، به 28 زبان زنده‌ی دنیا ترجمه شده‌اند.

جی دونالد والترز که شاگرد پاراماهانسا یوگاناندا بوده، سخنرانی‌های الهام‌بخش و برجسته‌ی متعددی در اقصی نقاط دنیا برگزار کرده. همچنین جنبش معنوی «آناندا» را بنیان گذاشته است. جنبشی که بر رهایی از وابستگی‌ها تأکید دارد. کتاب‌های «رازهای اعتمادبه‌نفس»، «رازهایی آرامش درون» و «رازهای رهبری»، شماری از بهترین آثار جی دونالد والترزند که ترجمه‌ی فارسی آن‌ها هم در بازار موجود است. او نهایتاً در سال 2013، در ایتالیا، درگذشت.

در بخشی از کتاب رازهای کامیابی می‌خوانیم

روز پانزدهم: راز کامیابی در دانستن آن است که مردم بهترین سرمایه‌اند. برای همه یک دوست واقعی باش.

روز شانزدهم: راز کامیابی دانستن آن است که هر چه داری، بر مبنای قانون اعتماد به تو داده شده است. پس باید نسبت به آن مسئولانه رفتار کنی، وگرنه این اعتماد از بین خواهد رفت، و آن‌ها مال کس دیگری خواهد شد.

روز هفدهم: راز کامیابی در این است که توانایی را در وجود خودت پیدا کنی و منتظر نباشی دیگران تو را هل دهند.

روز هجدهم: راز کامیابی دانستن آن است که نمی‌توان با تحقیرِ دیگران و نادیده گرفتن حقوق آنها، کامیاب شد. با دیگران مهربان باش، محترم شمردن دیگران، هم شرط رسیدن به کامیابی است و هم علامت کامیاب بودن.

روز نوزدهم: راز کامیابی در این است که دست کسانی را که به کمک تو احتیاج دارند بگیری و به آن‌ها کمک کنی. مهم‌تر این که کمک‌شان کنی بتوانند به خود کمک کنند.

روز بیستم: راز کامیابی در این است که مسائل روزمره را به درستی درک کنی. به جای تکیه کردن به شانس سعی‌ کن وضعیتی را که در آن قرار داری، درست ارزیابی کنی. تنها در عمل است که می‌توانی احتمالات را به واقعیات تبدیل کنی.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب رازهای کامیابی
نویسنده
مترجمعلی محب خسروی
ناشر چاپیانتشارات اژدهای طلایی
سال انتشار۱۳۹۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات64
زبانفارسی
شابک978-964-8630-50-3
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی، کتاب‌های جملات قصار
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب رازهای کامیابی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب رازهای کامیابی

برای دریافت کتاب رازهای کامیابی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.