معرفی و دانلود کتاب رازهای آرامش درون

عکس جلد کتاب رازهای آرامش درون
قیمت:
19500 تومان - 2.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب رازهای آرامش درون و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب رازهای آرامش درون و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب رازهای آرامش درون

جی. دونالد والترز در کتاب رازهای آرامش درون، به رمزگشایی از کلیدی‌ترین عواملی می‌پردازد که آرامش حقیقی را رقم می‌زنند. این کتاب که در دسته‌ی آثار خودیاری و انگیزشی قرار دارد، حاوی دستورالعملی است که خوانندگان را در مسیر زندگی و دستیابی به آرامش، راهنمایی می‌کند. نویسنده با ایمان به قدرت ذهن، به اصلاح افکار و باورها کمک می‌کند و درنهایت انرژی‌های منفی را از خواننده دور نگه می‌دارد.

درباره‌ی کتاب رازهای آرامش درون

در دنیای مدرن و امروزی که سرشار از اضطراب، دلمشغولی و انواع استرس‌هاست، انسان‌های زیادی به ریسمان‌های گوناگون چنگ می‌اندازند تا به آرامش دست یابند. به زبان ساده‌تر، آرامش درونی، مأمنی است که انسان‌ها را از درگیری‌ها و چالش‌های همیشگی زندگی نجات می‌دهد و از همین رو به عنوان یک حلقه‌ی مفقوده اما بسیار با ارزش در نظر گرفته می‌شود. جی. دونالد والترز (J. Donald Walters)، که به‌واسطه‌ی فعالیت‌های مذهبی خود به این مأمن امن دست یافته، تجربیات و دانسته‌هایش را در کتاب رازهای آرامش درون (Secrets of Inner Peace)، فاش کرده و در اختیار مخاطبان قرار داده است. این کتاب، مجموعه‌ای از گفتارها و عبارات انگیزشی را شامل می‌شود که با رویکردی مثبت، چگونگی دستیابی به آرامش درونی را آموزش می‌دهد.

بدیهی است که آرامش درونی، کاملاً متکی بر فعل‌وانفعالات درونی است و عوامل خارجی نمی‌توانند تأثیر چندانی بر آن اثر بگذارند. درنتیجه مهم‌ترین نکته در ایجاد و پایداری آن، کنترل باورها و افکاری است که ذهن انسان را پر کرده‌‌اند. کتاب پیش‌رو، گفتارهایی را پیش روی مخاطب می‌گذارند که هر کدام به یک روز از ماه اختصاص دارند و همگی نیازمند تکرار و پوستگی هستند. این گفتارهای آرامش‌بخش، با هدف ایجاد نگرشی مثبت طراحی شده‌اند و تحقق آرامش درونی را ممکن می‌سازند.

نویسنده در ابتدای کتاب، دستورالعملی را ارائه می‌دهد که به افراد کمک می‌کند تا به بهترین نحو ممکن، مطالب را دریافت کرده و قادر باشند آن‌ها را در زندگی پیاده کنند. او در این دستورالعمل تأکید کرده که صبح خود را به موقع آغاز کنید و در ادامه، از تکرار درس‌گفتارها غافل نشوید. تکرارها باید مطابق اصول انجام شوند. اولین‌بار با صدای بلند، سپس آرام‌تر، بعد در قالب زمزمه و درنهایت در ذهن. این جملات کلیدی تنها درصورتی مؤثر واقع می‌شوند، که با تکرار کافی در ضمیر ناخودآگاه، نهادینه شوند. لازم به ذکر است که یادگیری این گفتارها ممکن است گاهی یک‌سال زمان ببرد. اما درنهایت مشاهده خواهید کرد که چگونه آموزه‌ها در ذهن و قلب شما نهادینه شده‌اند و هرگز فراموش نخواهند شد.

رهایی از بند اضطراب‌ها و تنش‌های روزمره، دستیابی به آرامش حقیقی و پایدار و تقویت روحیه، شماری از برجسته‌ترین دستاوردهای مطالعه‌ی کتاب رازهای آرامش درون است. این کتابرا انتشارات اژدهای طلایی با ترجمه‌ی مهدی محب خسروی، آن را به بازار چاپ و نشر عرضه کرده است.

کتاب رازهای آرامش درون برای چه کسانی مناسب است؟

هر کسی که در دنیای پرتلاطم و چالش‌برانگیز کنونی به‌دنبال آرامش است، از مطالعه‌ و اجرای توصیه‌های کتاب پیش‌رو لذت خواهد برد.

با جی. دونالد والترز بیشتر آشنا شویم

جی دونالد والترز، ملقب به کریاناندا، موسیقی‌دان، مربی مدیتیشن و یوگا، نویسنده و رهبر هندوی آمریکایی است که در سال 1926 در رمانی متولد شده. او بیش از 150 کتاب نوشته و بالغ‌بر 400 قطعه‌ی موسیقی ساخته است. شایان ذکر است که شماری از نوشته‌های او، به 28 زبان زنده‌ی دنیا ترجمه شده‌اند.

جی دونالد والترز که شاگرد پاراماهانسا یوگاناندا بوده، سخنرانی‌های الهام‌بخش و برجسته‌ی متعددی در اقصی نقاط دنیا برگزار کرده. همچنین جنبش معنوی «آناندا» را بنیان گذاشته است که بر رهایی از وابستگی‌ها تأکید دارد. کتاب‌های «رازهای اعتمادبه‌نفس»، «رازهایی برای شادی» و «رازهای رهبری»، شماری از بهترین آثار جی دونالد والترزند که ترجمه‌ی فارسی آن‌ها هم در بازار موجود است. او نهایتاً در سال 2013، در ایتالیا، درگذشت.

در بخشی از کتاب رازهای آرامش درون می‌خوانیم

روز دهم: راز آرامش درون در دوستی با افراد مثبت است. از معاشرت با افرادی که طبیعتی خالی از صفا و صمیمیت دارند، اجتناب کن.
روز یازدهم: راز آرامش درون در ایجاد آرامش در محیط اطراف خویش است.
روز دوازدهم: راز آرامش درون در یک زندگی ساده است. ضروریات زندگی را برای خودت دوباره تعریف کن.
روز سیزدهم: راز آرامش درون در یک زندگی سالم است. هر روز ورزش کن. غذای مناسب بخور و نفس عمیق بکش.
روز چهاردهم: راز آرامش درون در داشتن وجدانی پاک است. به آرمان‌هایت پایبند باش.
روز پانزدهم: راز آرامش درون در رفتار آزادانه است. رفتاری که برآمده از خود واقعی‌ات باشد، نه افکار دیگران.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب رازهای آرامش درون
نویسنده
مترجمعلی محب خسروی
ناشر چاپیانتشارات اژدهای طلایی
سال انتشار۱۳۹۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات64
زبانفارسی
شابک978-964-8630-57-2
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی، کتاب‌های جملات قصار
قیمت نسخه الکترونیک
19500 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب رازهای آرامش درون

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب رازهای آرامش درون

برای دریافت کتاب رازهای آرامش درون و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.