معرفی و دانلود کتاب صوتی صبح‌های جادویی مولتی میلیونرها

عکس جلد کتاب صوتی صبح‌های جادویی مولتی میلیونرها
قیمت:
۶۲۴۰۰ ۴۳,۶۸۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی صبح‌های جادویی مولتی میلیونرها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی صبح‌های جادویی مولتی میلیونرها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی صبح‌های جادویی مولتی میلیونرها

میلیونرها ساعت چند از خواب بیدار می‌شوند؟ هال الرود و دیوید اوسبرن در کتاب صوتی صبح‌های جادویی مولتی میلیونرها با شرح کامل برنامهٔ روزانهٔ افراد ثروتمند به شما کمک می‌کند تا با الهام از آن، شما هم به موفقیت و ثروت دست پیدا کنید.

درباره کتاب صوتی صبح‌های جادویی مولتی میلیونرها:

وقتی صحبت از مسئلهٔ ثروت می‌شود، بهترین راه‌حلی که به نظر هرکسی می‌رسد، اولویت قراردادن خود و پس‌اندازی برای آینده است. یعنی هر زمانی که پولی به دست آوردید، قبل از هر اقدام دیگری باید بخشی از آن را برای پس‌انداز کنار بگذارید. اگر این کار را انجام ندهید، تمام پولتان را خرج چیزهایی می‌کنید که واقعاً به آن‌ها نیاز ندارید.

حالا اگر این قانون را بر روی زمانتان هم پیاده کنید، متوجه می‌شوید که دقیقاً به همان شکل عمل می‌کند. یکی از مهم‌ترین ابزارهای شما برای رسیدن به موفقیت و ثروت، افزایش مهارت‌ها و معلومات است. مثل وقتی که بخشی از پولتان را صرف پس‌انداز می‌کنید، باید بخشی از زمانتان را برای افزایش مهارت‌ها کنار بگذارید؛ در غیر این صورت تمام زمان خود را صرف کارهایی می‌کنید که هیچ تأثیری در موفقیتتان ندارد.

هال الرود و دیوید اوسبرن این قانون را «صبح‌های جادویی» نامیده‌اند و با همکاری هنره کوردر (Honoree Corder) در کتاب صبح‌های جادویی مولتی میلیونرها (Miracle morning millionaires) به شما روش پیروی از این قانون را توضیح داده‌اند. این نویسندگان به شما می‌گویند هر روز باید اولین و بهترین ساعت را کنار بگذارید و از آن در جهت پیشرفتتان استفاده کنید.

با شنیدن این کتاب متوجه این نکتهٔ بسیار مهم می‌شوید که بزرگ‌ترین سرمایه شما در زندگی خودتان هستید و باید بتوانید هر روز در اولین فرصت آن را گسترش دهید. همچنین یاد می‌گیرید هر چیزی در زمان حال نتیجهٔ تصمیم‌گیری‌ها، نوع تفکر و اعمال شما در زمان گذشته است. اکثر افراد ثروتمند صبح‌ها زود از خواب بیدار می‌شوند و دلیل آن هم این جملهٔ طلایی است که:

«میزان ثروت شما با ساعتی که صبح‌ها از خواب برمی‌خیزید رابطه مستقیم دارد.» آن‌ها عقیده دارند در ساعات اولیهٔ صبح سکون برقرار است و زمانی که کل جهان در خواب است، دنیا تحت کنترل شما قرار می‌گیرد. تنها در آن ساعات است که می‌توانید پتانسیل درونی‌تان را کشف کنید و به موفقیت و ثروتی که همیشه آرزویش را داشتید برسید.

روش‌های اساسی و ضروری که در کتاب صوتی صبح‌های جادویی مولتی میلیونرها به شما ارائه می‌شوند، توسط تمامی میلیونرهای خودساخته اجرا شده‌اند و نتیجهٔ فوق‌العاده‌ای به همراه داشته‌اند. برای ثروتمند شدن باید بدانید که افراد ثروتمند چه‌کارهایی می‌کنند تا با الگوبرداری از آن‌ها به چیزی که می‌خواهید برسید.

عامل بسیار مهم در رسیدن به موفقیت انجام مهم‌ترین کارها در صبح است؛ چراکه صبح می‌تواند کیفیتی به کارهایتان ببخشد که دیگر ساعات روز فاقد آن کیفیت لازم هستند. اما این نکتهٔ بسیار مهم را از یاد نبرید که ساعات ابتدایی صبح به‌خودی‌خود نیروی لازم را ندارند و این شما هستید که به آن نیرو می‌بخشید.

نقطهٔ شروع مسیر رسیدن به موفقیت از جایی است که شما یاد بگیرید از ساعات ابتدایی روزتان بیشترین بهره را ببرید. اگر شما هم با زود بیدارشدن مشکل دارید، باید بدانید که مشکل شما صبح نیست، بلکه بقیهٔ ساعت‌هایی است که در روز می‌گذرانید. همچنین نباید فراموش کنید که اگر کسی از نحوهٔ زندگی‌کردن خود راضی نباشد، هیچ انگیزه‌ای هم برای بیدارشدن در صبح زود نخواهد داشت.

کتاب صوتی صبح‌های جادویی مولتی میلیونرها مناسب چه کسانی است؟

اگر دوست دارید بدانید رمز اصلی موفقیت و ثروت افراد ثروتمند چیست، راهکارهای این کتاب به شما کمک زیادی می‌کند. همچنین اگر به کتاب‌های حوزهٔ موفقیت و خودیاری علاقه دارید، شنیدن کتاب صوتی صبح‌های جادویی مولتی میلیونرها می‌تواند برایتان جذاب و مفید باشد.

نویسندگان کتاب صوتی صبح‌های جادویی مولتی میلیونرها را بیشتر بشناسیم:

هال الرود (Hal Elrod) در بیست‌سالگی تصادف سختی کرد و زمانی که از کما درآمد متوجه شد توانایی راه‌رفتن خود را از دست‌ داده است. او وقتی متوجه شد در ابتدای جوانی همه چیزش را ازدست‌داده، ناامید نشد و تصمیم گرفت با چالش‌هایش کنار بیاید و آن چیزی را که می‌خواهد به دست آورد.

این نویسنده و مربی انگیزشی در حال حاضر علاوه بر نویسنده، سخنران انگیزشی و خواننده دونده ماراتون است و در تمام سال‌هایی که از سر گذراند در تلاش بود تا به مخاطبان خود یاد بدهد بر تمام مشکلات می‌توان پیروز شد و هرکسی می‌تواند مسیر منحصربه‌فرد خود را طی کند تا به اهدافش برسد. از دیگر کتاب‌های وی می‌توان به «معادله جادویی»، «صبح جادویی»، «معجزهٔ سحرخیزی» و «تمرینات جادویی برای نتورکرها» اشاره کرد.

دیوید اوسبرن (David Osborn) تاجر موفقی است و موفق شده تا یکی از برترین کارگزاری‌های املاک و مستغلات را با بیش از 4500 نماینده و حجم فروش سالانه بیش از 10 میلیارد دلار در سال تأسیس کند. او همچنین به‌عنوان یک کارآفرین، بیش از 50 شرکت را تأسیس کرده که در حال فعالیت سودآوری هستند. این کارآفرین و تاجر برجسته به‌عنوان مربی انگیزشی به مخاطبان خود می‌آموزد که چگونه از طریق هدف‌گذاری به موفقیت دست پیدا کنند.

جملات برگزیده کتاب صوتی صبح‌های جادویی مولتی میلیونرها:

- جهان به افراد پرانرژی تعلق دارد.
- جنگجوی واقعی فردی بسیار معمولی است که تمرکز بی‌نظیر دارد!
- اصل اول اینکه نباید خود را گول بزنید و اصل دوم اینکه شما مناسب‌ترین فرد برای گول خوردن هستید.

در بخشی از کتاب صوتی صبح‌های جادویی مولتی میلیونرها می‌شنویم:

نقشهٔ پرواز به‌طورکلی درمورد آینده است. این نقشه به شما نشان می‌دهد می‌خواهید به کجا بروید و قدم‌های لازم برای رسیدن به این مقصد کدام‌اند. این برنامه قدم‌های شما را تعیین می‌کند و به شما می‌گوید کی و کجا بهترین قدم را برخواهید داشت. یک برنامهٔ پرواز خوب برنامه‌ای است که مقصد را تعیین کند و به شما بگوید شما با چه سرعتی و چگونه به آنجا می‌روید.

اما هرگز نباید فراموش کنیم ما در حال قرار داریم. شما هم‌اکنون زندگی دارید که در حال پیش‌بردن آنید و از همین رو باید برای آن زمان اختصاص دهید. من مولتی میلیونرهای زیادی را می‌شناسم که برای اینکه به آینده‌ای که آرزو داشته‌اند برسند، همه چیز روابط خانوادگی، سلامتی و شادی خود را فدا کرده‌اند و حال خود را از دست دادند تا به آینده برسند.

دوست دارید در زندگی خود چه کاری انجام دهید که تا حال به آن جامهٔ عمل نپوشانده‌اید؟ و پاسخ‌های بسیار زیادی شنیده‌ام که: «من می‌خواهم از ایتالیا دیدن کنم.»، «می‌خواهم به زادگاهم بازگردم.»، «می‌خواهم اندامی متناسب داشته باشم.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
20 دقیقه
مقدمه
31 دقیقه
بخش اول: صبح‌های جادویی
32 دقیقه
صبح‌های جادویی مولتی میلیونرها / قسمت یک
48 دقیقه
صبح‌های جادویی مولتی میلیونرها / قسمت دو
53 دقیقه
عبارت تاکیدی لازم برای رسیدن به ثروت
61 دقیقه
بخش دوم: چه چیزهایی از شما مولتی‌میلیونر می‌سازند
61 دقیقه
نامه‌ای از یک ثروتمند نه چندان مرموز
58 دقیقه
اکنون در برابر آینده
61 دقیقه
دومین دلیل بد برای دست برداشتن: ترس
48 دقیقه
بخش سوم: سه تمرین رشد شخصی برای قدرت بخشیدن به مسیر ثروت
59 دقیقه
اصل دوم نه‌چندان آشکار برای ثروتمند شدن: مهندسی انرژی
64 دقیقه
ساده‌ترین راه‌ها برای استراحت
10 دقیقه
نتیجه / معامله
22 دقیقه
بخش پاداش
4 دقیقه
سخن آخر
26 دقیقه
برگه تعیین اهداف

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی صبح‌های جادویی مولتی میلیونرها
نویسنده،
مترجمفریبا جعفری نمینی
راویامیر فرحان نیا
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱۰ ساعت و ۵۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۶۲۴۰۰ ۴۳,۶۸۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی صبح‌های جادویی مولتی میلیونرها

علی اسکندری
۱۴۰۱/۱۲/۷
سلام و عرض ادب خدمت دوستان
درباره این کتاب باید بگم که راوی و خوانشی خوب داره و لذت بخشه، مطالب کتاب بسیار مفیده که حتما بکار بسته بشه و مخصوص افراد اهل عمل کردن هست کتاب روشی‌هایی برای تقویت قوه ذهنی شهودی و جسمی را به روش‌های مختلف و در چهارچوب صرف مدت زمانی از صبح برای رشد و ارتقا سطح کیفیتی و
ذهنی جسمی و کار بروی ذهن و جسم و همچنین برنامه ریزی و بررسی میزان رشد و پیشرفتی که دارین کرده کتاب کاربردی و علمی هست و قبل از آن کتاب بشدت فوق العاده باشگاه ۵ صبحی‌ها را مطالعه کنید با داستانی بشدت گیرا و سرشار از نکات کلید کاربردی علمی و.... و... هرچه بگم کم گفتم این کتاب مقدس منه باشگاه ۵صبحی‌ها و از اصل مطلب دور نشیم کتاب صبح جادویی هال ال رود نیز مفیده و بنظرم کتاب خوب و مکملی برای باشگاه ۵ صبحی هاس من بجای نویسنده به شما قول رشد پیشرفت انرژی بالا اعتماد به نفس سلامتی نظم و ثروت رو با خواندن این دو کتاب و عمل کردن بهشون و تبدیل آن‌ها به جزی از زندگیتان یعنی اینکه این کتاب‌ها رو زندگی کنید میدهم قول میدهم حتما به فردی لایق و موفق و توانگر تبدیل خواهید شد، سپاس فروان از مجموعه خوب کتابراه🙏
so. Ba
۱۴۰۱/۸/۱۱
سلام خدمت دوستان عزیز
واقعا هیچ آدمی بیخودی پولدار نشده!
وقت گذاشته و کاربلد بوده
شکرگزار بوده و سحرخیز
کاردان بوده و آینده نگر
این کتاب خیلی بهمون کمک میکنه تا به چیزاییکه دوست داریم وحقمونه برسیم
پول یکیشونه
که چرا که من نداشته باشم!؟
ممنونم از کتابراه که این کتاب رو تهیه کردن فایل صوتیش بسیار عالی باصدای دلنشین که اصلا خسته نمیشی از گوش کردنش.. 🙏😍
عبد بحرانی
۱۴۰۱/۱۰/۲۰
از روزی که این کتاب را خواندم سحرخیز شدم فقط بنظرم حداقل ۲بار باید خونده بشه ضمنا اینم بگم به سلیقه‌ی خودم خیلی خیلی از باشگاه ۵ صبحی‌ها اثر رابین شارما بهتره اون همین نکات رو در قالب داستان میگه که خیلی حاشیه داره ولی این نسخه نه مستقیم راهکار میده و راهنماییت می‌کنه چیکار کنی
Sam Kh
۱۴۰۲/۳/۵
خیلی با تردید خریدم ولی واقعا ارزشش رو داشت
اگر شک دارید بخرید باید بگم حتما بخرید! گذشته از اینکه کتاب بسیار مفیدی ست در انتها هم بسیار عالی تمام می‌شود! و ضعف کتاب‌های خودسازی دیگر را ندارد؟ گوینده کتاب هم خوب است، بخر!
سید محمد سیدنژاد
۱۴۰۱/۱۲/۲۸
در کل کتاب خوبی بود اما اضافه گویی زیاد داشته و مورد‌های مبتدی زیاد داره کلا جسته‌گسیخته ‌هست کتابش اما توش چند تا نکته خوب داره در کل یه کتاب متوسط هست به نظرم‌چیز جدیدی توش نداره
farzan yazdani
۱۴۰۱/۳/۱۵
این کتاب از اون دسته کتاب‌هایی هست که حتی توی دور دوم گوش دادنش هم میشه ازش لذت برد و چیز گرفت، اگر در مسیر رسیدن به اهدافتان هستین شدیدا پیشنهاد میکنم
محمد معصوملو
۱۴۰۲/۹/۲۹
در بخش دوم گوینده فارکس را اشتباه تلفظ می‌کند‌ و اگر شنونده قبلا در مورد آن چیزی نشنیده باشد متوجه نمی‌شود و نشان می‌دهد گوینده تاکنون در مورد ترید جفت ارزها چیزی نشنیده است.
محمد نصیری فرا
۱۴۰۲/۵/۲۲
دیدگاه منو به زندگیم خیلی بهتر کرده احساس میکنم تازه متولد شدم و قانون زندگی رو دارم به بهترین روش یاد میگیرم و در آینده قراره بهترین خودم باشم و برای جامعه مفید باشم
Sahar saeidavi
۱۴۰۰/۱۲/۱۸
سلام وقتتون بخیر.. خیلی عالی و تاثیر گذار بود این کتاب و من به خودم قول دادم از فردا صبح زود بیدار بشوم و هدف گذاری کنم😍بازم ممنونم❤
معصومه مولایی
۱۴۰۱/۱۰/۱۴
عالی بود ولی خیلی فرار هست باید یادداشت برداری کنید تا یادتان باشد به نظر من از این کتاب باید چند کارت کوچک درست کنید تا کاملا ملکه ذهن شما شود
حمید شایسته پور
۱۴۰۲/۳/۸
بسیار عالی. کتابی که می‌تونه راهنمای عمل برای افرادی باشه که نمی‌خواهند مثل بقیه باشند و همواره به فکر اتکای به خود هستند.
مریم پیرانی
۱۴۰۱/۸/۵
کتاب خوبی فقط چند فصل اول به شدت حوصله بر هست و مسخره ولی بعد از اون به شدت قشنگ میشه و نکات عالی داره👌
رضا پورکهندلی
۱۴۰۱/۵/۸
عالی عالی عالی، واقعا تاثیر خیلی مثبتی داره گوش دادن ب این اثر فوق‌العاده است، نکات خیلی مهمی داره ک تو ثروت مند شدن کمکتون میکنه
علی گروهی
۱۴۰۱/۱۱/۲۹
کتاب بسیار مفید و کاربردی هست گوینده بسیار عالی نویسنده خیلی نکات مفیدی رو داخل این کتاب میگه من عاشقش شدم❤️
Ali akbar Garmabi Garmabi
۱۴۰۱/۹/۱۴
کتابی مفید که عملکرد بر اساس دستورالعمل‌ها ما را در رسیدن به انضباط شخصی که لازمه موفقیت در همه زمینه هاست یاری میکند.
مشاهده همه نظرات 53

راهنمای مطالعه کتاب صوتی صبح‌های جادویی مولتی میلیونرها

برای دریافت کتاب صوتی صبح‌های جادویی مولتی میلیونرها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.