معرفی و دانلود رایگان کتاب راه‌اندازی استارتاپ از سیر تا پیاز

عکس جلد کتاب راه‌اندازی استارتاپ از سیر تا پیاز
قیمت:
رایگان - 0€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب راه‌اندازی استارتاپ از سیر تا پیاز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب راه‌اندازی استارتاپ از سیر تا پیاز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب راه‌اندازی استارتاپ از سیر تا پیاز

سامان وحدت در کتاب راه‌اندازی استارتاپ از سیر تا پیاز قصد دارد تا به صورت کلی در بیست مقاله به معرفی و چیستی استارتاپ بپردازد و نکات کلیدی برای موفقیت و جلوگیری از شکست کسب‌و‌کارهای نوپا را بررسی کند.

استارتاپ یا Startup، اصطلاحی که اخیرا خیلی‌ها استفاده می‌کنند و شاید هر روز در مورد آن مطالبی بشنویم و ببینیم و یا این‌ که با استارتاپ‌های جدید آشنا شویم و بخواهیم از آن‌ها استفاده کنیم.

در مورد استارتاپ تعاریف متعددی وجود دارد که همه‌ی آن‌ها به یک سلسله ویژگی‌هایی اشاره دارند که به بیزینس‌ها و فعالیت‌ها، خاصیت استارتاپ بودن را می‌دهند.

تعریفی که نیل بلومنتال مدیر واربی ‌پارکر از کارهای استارتاپی دارد به این شکل است که: کمپانی جدید که راه‌حل‌های خلاقانه و جدیدی در رویارویی با مسائل دارد اما هیچ ضمانتی برای موفقیت ایده و شرکت وجود ندارد.
در فرهنگ‌های عمومی دیگر هم از استارتاپ به این شکل یاد شده که: استارتاپ یک کسب‌و‌کار جدید است، کسب‌و‌کاری که حول فناوری و تکنولوژی ایجاد شده و یا این که شرکتی که از ایده‌های اولیه شروع می‌‌کند و به موفقیت و رشد بالایی دست می‌یابد.

در بخشی از کتاب راه‌اندازی استارتاپ از سیر تا پیاز می‌خوانیم:

مدت‌ها است که کمبود مهارت‌ها موجب شده شرکت‌ها بر سر استعدادهای درخشان با یکدیگر رقابت کنند. اما روند رو به رشد کمبود مهارت‌ها و تمایل نیروی کار به جست‌وجوی فرصت‌های جدید، رقابت تنگاتنگی را میان کارکنان ایجاد کرده است. ۷۶ درصد کارکنان تمام‌ وقت، یا به دنبال فرصت‌های جدید هستند یا اگر فرصت جدیدی بر سر راهشان قرار گیرد، از آن استقبال می‌کنند. با این تفاسیر، سازمان‌ها از محیط کار به عنوان ابزاری برای جذب و حفظ کارکنان استفاده خواهند کرد. عوامل دیگری نیز وجود دارند که دورنمای محیط کار در سال ۲۰۱۷ را تحت‌ تاثیر قرار خواهند داد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
تعریف استارتاپ و مفهوم استارتاپ در ایران
تحولات مهم استارتاپ‌ها در سال ۲۰۱۷
تحولات محیط کار در استارتاپ‌های سال ۲۰۱۷
عواقب دست کم گرفتن منابع انسانی برای استارتاپ‌ها
استارتاپ‌ها چهره جدیدی از کسب‌و‌کار
نقش استارتاپ‌ها به عنوان سربازان جنگ اقتصادی
دلیل اصلی شکست خوردن استارتاپ‌های امروزی
آیا زمان آن رسیده است که استارتاپ خود را شروع کنید؟
ایده‌هایی برای کاهش مخارج استارتاپ‌ها
کارآفرینی اجتماعی را بهتر بشناسیم
راه‌هایی برای مقابله با افسردگی مدیران استارتاپ‌ها
عوامل شکست کارآفرینان موفق
ده منبع مهم برای جذب سرمایه در استارتاپ‌ها
چند روش ساده برای راه‌اندازی استارتاپ موفق
شتاب دهنده‌های رشد استارتاپ‌های ایرانی
نکات مهمی برای راه‌اندازی یک استارتاپ موفق
چگونه رهبر کارآفرینی واقعی را شناسایی و استخدام کنیم؟
۹ عامل که باعث انصراف کارآفرینان از کسب‌و‌کار می‌شود
ضرورت توجه به برگزاری استارتاپ‌ها

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب راه‌اندازی استارتاپ از سیر تا پیاز
نویسنده
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات78
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های کارآفرینی
قیمت نسخه الکترونیک
رایگان - 0 یورو
افزودن به کتابخانه

نقد، بررسی و نظرات کتاب راه‌اندازی استارتاپ از سیر تا پیاز

بهمن رضایی بابادی
۱۴۰۱/۱۲/۲۲
مجموعه خوبی گرداوری شده است که بنیان استارتاپ و کارافرینی و برخی شرایط را تعریف کرده است ولی چون مبنای تعاریف و مثالها برای راه اندازی استارتاپها بر اساس شاخص‌های کشورهای دیگر است بطور کامل شروع عملی راه اندازی اولیه یک استار تاپ را شرح نداده که فرد چکار کند در ایران در کدام مرکز استار تاپ ثبت و و اغاز توسط کدام شتاب دهنده داخلی راهنمایی و حمایت شود و بطور کلی قوانین موجود در کشور برای ظهور یک استارتاپ بیان نشده است
alireza sh
۱۳۹۸/۱/۲۱
اصلا جالب نبود. یک سری مقاله که تو اینترنت هست رو اومده کپی پیست کرده اسمشو گذاشته کتاب. 80 درصد مطالب هم مطالب بدیهی و مقدمه چینی و چرت بود به نظر من. کتاب خوب کتابیه که پر از نکته و تکنیک باشه. چرت و پرت و بدیهیات توش نباشه. بهتون پیشنهاد میکنم حتما حتما کتاب استارتاپ نوپای 7 روزه رو بخونید. اون عالیه. نکات واقعا کاربردی توش مطرح شده که به راحتی جای دیگه پیدا نمیشه.
علی اسماعیلی
۱۳۹۷/۵/۱۴
با سلام و‌تشکر از نویسنده محترم که تجربیاتش را با نوشتن این کتاب به اشتراک گذاشته است، شخصا با دیدن عنوان این کتاب انتظار داشتم در کنار توضیحات موجود، دستورالعمل و موارد قانونی و‌راهکار‌های اداری راه اندازی را نیز در کنار دیگر مطالب می‌خواندم. با اینحال کتاب خوبی بود.
Marzieh Maleki
۱۳۹۸/۷/۱۰
این کتاب اصلا با عنوانش همخوانی ندارد من تصورم این بود یک کتاب گام به گام برای راه اندازی استارتاپ شخصی باشد ولی در عمل یک کتاب تاریخ گذشته مربوط به سال 2016 هست که فقط یک سری اطلاعات پراکنده و غیر مرتبط با عنوان کتاب را ارائه می‌دهد و ارزش مطالعه ندارد
مونا پورحسینی
۱۳۹۷/۱/۱۹
یکسری مطالب و نکات کاربردی داره اما نه به اون اندازه که در عنوان کتاب ذکر شده.. خداییش از سیر تا پیاز راه اندازی استارت آپ نیست!
من از این 152 صفحه، حدود 20نکته از توش دراوردم
نسترن علی زاده
۱۴۰۲/۱/۱۵
از اون کتابهایی نیست که آنقدر مطالب خاصی داشته باشد که به اصطلاح یک کتاب به یادماندنی باشه. اما خب به نظرم صرفا خوندن کتابای معروف اقتصادی جالب نیست و شاید تو این کتاب به نکته‌ای اشاره کرده باشه که برای یه عده مفید باشه برای یه عده نه
صادق
۱۴۰۱/۳/۱
دوبار تا الان خوندمش
بنظرم هر آدمی که تو زندگیش دوس داره دستش تو جیب خودش باشه باید این کتابو بخونه و استارتاپ خودشو بر اساس نیاز مردم راه بندازه🤍
مائده
۱۴۰۳/۱/۸
خیلی عالی تمام نکات مهم رو بیان کرده هیچی از قلم نیافتاده بسیار عالی گزینه خیلی عالیه برای‌ شما پیشنهاد می‌کنم حتما بخونید
مجتبی مجیدی
۱۴۰۳/۱/۱
درامد کسب کردن بسیار عالی است این کتاب هم از سیر تا پیاز یک کار را که با یاد گرفتن ان میتوانید برای خود کسب در امد کنید👍
رها
۱۴۰۲/۲/۱۳
به نظر من چنین کتابی به جای مقدمه چینی‌های طولانی و غیر مفید باید مستقیم می‌رفت سر اصل مطلب و نکات مفید و کمک دهنده رو بیان میکرد.
Amir Bagheri
۱۳۹۹/۴/۱۲
فوق العاده کتاب ضعیفیه تو این مبحث و طرف صرفا خواسته با عکس جلد این کتاب خواننده را ترغیب کنه ب خوندن و اینکه تبلیغ خودش بشه
رضا رضوانی
۱۳۹۷/۳/۴
کتابهای علمی و سرمایه اندوزی بهتر از رمان و داستان است
داریوش
۱۴۰۲/۱۱/۴
کتاب متوسطی بود تعریف چندانی هم نداره همون مطالبی که به وفور تو اینترنت پیدا میشه رو تبدیل به کتاب کرده
حمید
۱۴۰۲/۱/۶
من با دیدن این کتاب در برنامه کتابراه خیلی خوشحال شدم و با خواندن ان اطلاعات مهمی از راه اندازی استارتاپ متوجه شدم
رضا پیک فلک
۱۴۰۱/۱۰/۱۲
لازمه همه جوانان در سطح کشور عزیزمان ایران هرچه زودتر بتون با این طرح کسب و کار آشنا شوند و پیاده سازی کنند
مشاهده همه نظرات 78

راهنمای مطالعه کتاب راه‌اندازی استارتاپ از سیر تا پیاز

برای دریافت کتاب راه‌اندازی استارتاپ از سیر تا پیاز و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.