معرفی و دانلود کتاب راه اندازی و توسعه کسب و کار

عکس جلد کتاب راه اندازی و توسعه کسب و کار
قیمت:
۵۰۰۰۰ 25000 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب راه اندازی و توسعه کسب و کار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب راه اندازی و توسعه کسب و کار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب راه اندازی و توسعه کسب و کار

کتاب راه اندازی و توسعه کسب و کار نوشته‌ی پیتر هینگستون، شما را گام به گام با مراحل و نحوه شروع و ایجاد یک کسب‌وکار آشنا می‌کند و چگونگی طی کردن این فرایند را به طور کامل توضیح می‌دهد.

شروع یک کسب و کار شخصی گامی بلند است که به احتمال زیاد مسیر زندگی شما را به شدت تغییر خواهد داد. کتاب راه اندازی و توسعه کسب و کار (Starting your business) راهنمایی جامع و کاربردی برای طراحی، شروع و اداره کسب و کارهای شخصی است. بخش اعظم فرایند کار شامل یادگیری پیچ و خم‌های این راه دشوار و کسب آمادگی برای رویارویی با موانع احتمالی است.

از سوی دیگر، داشتن کسب و کار شخصی نیز می‌تواند جذابیت‌های خاص خود را به همراه داشته باشد: کسب مهارت‌‌های متعدد، سر و کار پیدا کردن با افراد و موقعیت‌های جدید، تحقق بخشیدن به رویاها و آرزوهای شخصی، ایجاد اشتغال برای دیگران و توان تصمیم‌گیری برای زندگی خود.

پیتر هینگستون (Peter Hingston) در کتاب راه اندازی و توسعه کسب و کار شما را در تمامی مراحل این فرایند همراهی می‌کند. ابتدا نشان می‌‌دهد که مهارت‌ها و توانایی‌های شما چگونه به اداره کسب و کارتان کمک می‌کنند. سپس نحوه طراحی ایده‌ی اولیه کسب و کار را به شما آموزش می‌دهد. پس از آن یاد می‌گیرید که چگونه طرح‌های‌ خود را به شکلی عینی و ملموس بنویسید و منابع مالی مورد نیازتان را تأمین کنید.

همچنین، در خصوص پیدا کردن محل کار مناسب، استخدام نیروها و روش‌های فروش و بازاریابی در منزل و خارج از منزل نیز بحث خواهد شد. به علاوه، جنبه‌های مالی اداره کردن یک کسب و کار شخصی نیز به طور مفصل مورد بررسی قرار می‌گیرند. پیشنهاد می‌شود که علاوه بر مطالعه کتاب حاضر، قبل از اخذ تصمیمات مهم با یک مشاور نیز مشورت کنید.

خواندن کتاب راه اندازی و توسعه کسب و کار به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

مطالعه این کتاب برای صاحبان انواع کسب و کار از قبیل پیمانکاران، رستوران‌دارها، مشاوران، طراحان، متخصصان، تعمیرکاران، هتل‌‌داران، مؤسسات اینترنتی، تولیدکنندگان، خرده‌فروشان و غیره مفید خواهد بود.

در بخشی از کتاب راه اندازی و توسعه کسب و کار می‌خوانیم:

تجارب زندگی بیشتر افراد به گونه‌ای است که زمینه شناخت معنای خوداشتغالی را برای آن‌ها فراهم نمی‌کند. البته استثنای مهم این قاعده مربوط به افرادی است که در خانواده‌هایی به دنیا می‌آیند که کسب و کار متعلق به خودشان را اداره می‌کنند. این استثنا در مورد افرادی که درگیر کار فروش بوده‌اند هم مصداق دارد. کار کردن در یک سازمان بزرگ جایی برای اندیشیدن به اینکه شما هم می‌توانید رئیس خود باشید باقی نمی‌گذارد. کار کردن برای بخش دولتی از این هم بدتر است. راه‌اندازی کسب و کار به هیچ وجه شبیه تغییر شغل نیست - تفاوت‌ها بسیار عمیق‌تر و گسترده‌تر هستند. بنابراین، باید وقت بگذارید و با دقت درباره واقعیت‌ها و پیامدهای شروع کسب و کار فکر کنید و اهدافی که برای خود مشخص کرده‌اید را در چند سطح فردی، حرفه‌ای و مالی تعریف و آن‌ها را ارزیابی نمایید.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه‌ای بر کتاب (دکتر خدایار ابیلی)
مقدمه کتاب
اقدامات اولیه قبل از آغاز کسب و کار
آغاز کسب و کار
استمرار کسب و کار
ضمیمه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب راه اندازی و توسعه کسب و کار
نویسنده
مترجممحمود امینی
ناشر چاپیانتشارات سارگل
سال انتشار۱۳۸۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات197
زبانفارسی
شابک978-964-5890-79-5
موضوع کتابکتاب‌های کارآفرینی، کتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه الکترونیک
۵۰۰۰۰ 25000 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب راه اندازی و توسعه کسب و کار

صابر حق شناس
۱۴۰۲/۱۲/۲۷
کتاب مناسبی بود فقط‌ای کاش کمی روان تر نوشته میشد
amir hossin alian
۱۳۹۹/۸/۱۵
کتاب مفیدی هست ممنون از نویسنده
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب راه اندازی و توسعه کسب و کار

برای دریافت کتاب راه اندازی و توسعه کسب و کار و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.