معرفی و دانلود کتاب صوتی سختی کارهای سخت: راه انداختن کسب و کار وقتی هیچ راه ساده‌ای وجود ندارد

عکس جلد کتاب صوتی سختی کارهای سخت: راه انداختن کسب و کار وقتی هیچ راه ساده‌ای وجود ندارد
قیمت:
۱۱۳۰۰۰ ۷۹,۱۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی سختی کارهای سخت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی سختی کارهای سخت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی سختی کارهای سخت: راه انداختن کسب و کار وقتی هیچ راه ساده‌ای وجود ندارد

حکمت عملی و کارآمد برای مدیریت سخت‌ترین چالش‌هایی که در هیچ کدام از دوره‌های آموزشی حوزه‌ی کسب‌وکار آن‌ها را به شما نمی‌گویند. در کتاب صوتی سختی کارهای سخت یک چهره‌ی موفق در این زمینه یعنی بن هوروویتس راهکارهای درخشانی را در اختیار شما قرار می‌دهد. این اثر نامزد جایزه‌ی گودریدز برای کتاب تجاری برتر در سال 2014 شده است.

درباره‌ی کتاب صوتی سختی کارهای سخت

مزایای برخوردار بودن از یک کسب‌وکار عالی بر کسی پوشیده نیست. اما چقدر از دشواری‌های موفقیت در این مسیر می‌دانید؟ یکی از شاخص‌ترین و با تجربه‌ترین کارآفرینان سیلیکون ولی، بن هاروویتز، در کتاب صوتی سختی کارهای سخت (The Hard Thing About Hard Things) توصیه‌های ضروری و کارآمدی را درمورد راه‌اندازی و اداره‌ی یک استارتاپ موفق ارائه می‌دهد و راهکارهای آزموده‌ای را برای رفع‌‌ورجوع چالش‌های آن در اختیار شما می‌گذارد.

بن هاروویتز در کتاب صوتی سختی کارهای سخت، مشکلاتی را که هر روز رهبران با آن مواجه می‌شوند، تجزیه و تحلیل می‌کند و از این طریق بینش‌های ارزشمندی را که در زمینه‌ی توسعه، مدیریت، فروش، خرید، سرمایه‌گذاری و نظارت بر شرکت‌های فناوری به دست آورده است، با شما به اشتراک می‌گذارد.

پیش از شنیدن این کتاب صوتی بیایید به این پرسش فکر کنیم: تفکر کارآفرینی چه چیزی هست و چه چیزی نیست؟ شاید بتوان آن را ذهنیتی برشمرد که دو عنصر خودارزیابی و خلاقیت را در بر می‌گیرد و همواره به عملگرایی تمایل دارد. به عبارت دیگر، یک کارآفرین مؤثر همیشه خود را ارزیابی می‌کند تا بفهمد چه کسی است، چه کاری می‌تواند انجام دهد، چه کاری از عهده‌ی او برنمی‌آید و روی چه کسانی حساب می‌کند تا بتواند به‌طور خلاقانه و دقیق برنامه‌ای عملی طراحی کند. بن هاروویتز در سراسر کتاب خود پیرامون دو اِلمان مهم خودآگاهی و خلاقیت، و همچنین چرایی اهمیت این دو عنصر در کارآفرینی موفق و چگونگی عملی کردن آن‌ها، به ذکر مطالب مهمی می‌پردازد.

کتاب صوتی سختی کارهای سخت، تنوعی منسجم را درباره‌ی دیدگاه‌های بن هاروویتز در مورد استارت‌آپ‌ها، مدیریت و رهبری آن‌ها و به‌طور کلی تجارت در برمی‌گیرد. این کتاب گویا به همت نشر صوتی آوانامه و انتشارات آریاناقلم تهیه و منتشر شده است. ترجمه‌ی سعید قدوسی‌نژاد را از این اثر با صدای سلمان ظاهری می‌شنوید.

جوایز و افتخارات کتاب سختی کارهای سخت

  • نامزد بهترین کتاب کسب‌وکار Financial Times و McKinsey سال 2014
  • نامزد جایزه Goodreads برای کتاب‌های تجاری سال 2014

نکوداشت‌های کتاب سختی کارهای سخت

  • مطالعه‌ی راهکارهای این کتاب برای هر مدیر تجاری ضروری است. اگر به دنبال اصول مدیریتی اثبات شده و صادقانه‌ای هستید این اثر شگفت‌انگیز را بخوانید.(25 کتاب تجارت شگفت انگیز کارآفرین از سال 2014)
  • باارزش‌ترین کتاب در مورد مدیریت استارت آپ. (PandoDaily)
  • در کتاب اثرگذار آقای هوروویتز به اندازه‌ی کافی قانون وجود دارد که بتوان از آن به عنوان یک اثر کلاسیک رهبری نام برد. (اقتصاددان)

کتاب صوتی سختی کارهای سخت برای چه کسانی مناسب است؟

شنیدن این کتاب صوتی را به کارآفرینان کهنه‌کار و همچنین کسانی که مشتاق سرمایه‌گذاری های جدید و عملی کردن ایده‌های درخشان خود هستند، پیشنهاد می‌کنیم.

با بن هوروویتس بیشتر آشنا شویم

بنجامین آبراهام هوروویتس، زاده‌ی 13 ژوئن 1966، تاجر، سرمایه‌گذار، وبلاگ‌نویس و نویسنده‌ی اهل آمریکا است. پدربزرگ و مادربزرگ بن مهاجرانی یهودی بودند که در اواسط قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم از امپراتوری روسیه وارد ایالات متحده شدند.

بن هوروویتس مدرک لیسانسش را در رشته‌ی علوم کامپیوتر از دانشگاه کلمبیا در سال 1988 و مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته‌ی علوم کامپیوتر از دانشگاه UCLA در سال 1990 گرفت. او چهره‌ای شاخص در حوزه‌ی کارآفرینی و فناوری به شمار می‌رود و به همراه مارک اندرسن شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر اندرسن-هاروویتز را تأسیس کرده است. بن هاروویتز پیش‌تر به‌عنوان رئیس و مدیر اجرایی در شرکت نرم‌افزار سازمانی Opsware مشارکت داشت.

در بخشی از کتاب صوتی سختی کارهای سخت می‌شنویم

بیشتر کسب‌وکارهای نوپا در زمان استخدام تیم مدیریت صرفاً روی ضریب هوشی تأکید می‌کنند. اما یک مشت آدم با ضریب هوشی بالا، که نوع بلندپروازی‌شان درست نباشد، راه به جایی نمی‌برند. پیش‌تر تأکید کرده‌ام که باید سعی در استخدام کسانی داشته باشید که نوع درستی از بلندپروازی داشته باشند. در چند سال اخیر که درباره‌ی این ایده‌ها سخنرانی می‌کرده‌ام، پاسخ‌های مختلفی دریافت کرده‌ام. به نظر بعضی‌ها نصیحت خوبی می‌آید. در حالی که برخی دیگر در آن تردید می‌کنند. در سطح کلان شرکت وقتی به بیشترین موفقیت دست پیدا می‌کند که مدیران ارشد به دنبال بهینه کردن موفقیت شرکت باشند. یعنی بهینه‌سازی سراسری. و نه بهینه کردن موفقیت شخصی خودشان یعنی بهینه‌سازی محلی.

هر چقدر هم که مدیرعامل برنامه‌های انگیزشی فردی را خوب طراحی کند، هرگز بی‌عیب و تمام‌عیار نخواهند بود. علاوه بر این، انگیزه‌های مربوط به مسیر شغلی مثل ارتقاءها و مالکیت قلمرو، خارج از گستره‌ی طرح‌های پاداش و سایر ابزارهای مدیریتی مشابه قرار می‌گیرند. در ساختار جبران خدمات عدالت‌محور، تلاش برای بهینه کردن موفقیت شرکت، باید برای افراد هم نتایج بهتری به دنبال داشته باشد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
6 دقیقه
مقدمه
24 دقیقه
بخش اول: از کمونیست تا سرمایه‌گذار خطرپذیر - قسمت اول
23 دقیقه
بخش اول: از کمونیست تا سرمایه‌گذار خطرپذیر - قسمت دوم
34 دقیقه
بخش دوم: جان سالم به در خواهم برد - قسمت اول
28 دقیقه
بخش دوم: جان سالم به در خواهم برد - قسمت دوم
26 دقیقه
بخش سوم: این بار با احساس - قسمت اول
24 دقیقه
بخش سوم: این بار با احساس - قسمت دوم
26 دقیقه
بخش چهارم - وقتی چیزها به هم می‌ریزد- قسمت اول
30 دقیقه
بخش چهارم - وقتی چیزها به هم می‌ریزد- قسمت دوم
25 دقیقه
بخش چهارم - وقتی چیزها به هم می‌ریزد- قسمت سوم
28 دقیقه
بخش پنجم: مواظب افراد، محصولات و منفعتت باش؛ به همین ترتیب - قسمت اول
32 دقیقه
بخش پنجم: مواظب افراد، محصولات و منفعتت باش؛ به همین ترتیب - قسمت دوم
24 دقیقه
بخش پنجم: مواظب افراد، محصولات و منفعتت باش؛ به همین ترتیب - قسمت سوم
28 دقیقه
بخش پنجم: مواظب افراد، محصولات و منفعتت باش؛ به همین ترتیب - قسمت چهارم
27 دقیقه
بخش ششم: جریان کسب‌وکار در جریان - قسمت اول
35 دقیقه
بخش ششم: جریان کسب‌وکار در جریان - قسمت دوم
33 دقیقه
بخش ششم: جریان کسب‌وکار در جریان - قسمت سوم
27 دقیقه
بخش ششم: جریان کسب‌وکار در جریان - قسمت چهارم
28 دقیقه
بخش هفتم: رهبری کردن، حتی وقتی نمی‌دانی کجا داری می‌روی؟ - قسمت اول
23 دقیقه
بخش هفتم: رهبری کردن، حتی وقتی نمی‌دانی کجا داری می‌روی؟ - قسمت دوم
24 دقیقه
بخش هفتم: رهبری کردن، حتی وقتی نمی‌دانی کجا داری می‌روی؟ - قسمت سوم
32 دقیقه
بخش هفتم: رهبری کردن، حتی وقتی نمی‌دانی کجا داری می‌روی؟ - قسمت چهارم
26 دقیقه
بخش هشتم: قانون اول کارآفرینی: هیچ قانونی وجود ندارد - قسمت اول
23 دقیقه
بخش هشتم: قانون اول کارآفرینی: هیچ قانونی وجود ندارد - قسمت دوم
32 دقیقه
بخش نهم: پایان آغاز
10 دقیقه
ضمیمه

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی سختی کارهای سخت: راه انداختن کسب و کار وقتی هیچ راه ساده‌ای وجود ندارد
نویسنده
مترجمسعید قدوسی نژاد
راویسلمان ظاهری
ناشر چاپیانتشارات آریاناقلم
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۱ ساعت و ۱۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های کارآفرینی
قیمت نسخه صوتی
۱۱۳۰۰۰ ۷۹,۱۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی سختی کارهای سخت

Mehrdad Sajjad
۱۴۰۳/۱/۱۳
این کتاب یه راهنمای بی‌نظیر برای هر کسیه که به دنبال راه‌اندازی یا مدیریت یه کسب‌وکاره، چه استارت‌آپ و چه شرکت بزرگ.
مطالعه این کتاب مثل یه گپ دوستانه با یه مدیرعامل باتجربه‌ست که تمام سختی‌ها و چالش‌های مسیر رو تجربه کرده و با سخاوت تمام تجربیات و درس‌هایی که آموخته رو به اشتراک می‌گذاره. بن با
هورویتس لحنی طنز و صمیمی، از اشتباهات و شکست‌هاش می‌گه و بهت یاد می‌ده که چطور با چالش‌های پیش رو در دنیای واقعی کسب‌وکار روبرو بشی و ازشون عبور کنی.
یکی از چیزهایی که این کتاب رو برای من جذاب کرد، صداقتی بود که درش وجود داشت. برخلاف خیلی از کتاب‌های موفقیت که فقط به یه روی سکه نگاه می‌کنن، "سختی کارهای سخت" واقعیت‌های تلخ و ناگفته دنیای کارآفرینی رو هم به تصویر می‌کشه.
بهرام سعدیان
۱۴۰۲/۱/۳۱
کتاب سختی کارهای سخت را خوانده‌ام, هر زمان که در محیط کار به مشکلی بر میخورم که واقعا نیاز به تمدید انرژی دارم به این کتاب مراجعه میکنم و قسمت‌هایی که مشخص کرده‌ام مجددا میخونم و باز با انرژی شروع میکنم
شنیدن فایل صوتی آن هم خالی از لطف نیست
babak varasteh
۱۴۰۲/۱/۱۳
ابن جزو معدود کتابهایی هست که یک کارآفرین واقعی و کسی که خودش کسب و کاری داشته و داره نوشته. نه مثل خیلی از کتابها که نویسنده شغلش رویا فروشیه. بسیاری از توصیه‌های نویسنده در هر کسب و کاری قابل استفاده و اجراست. من دوست داشتم.
حسن
۱۴۰۲/۳/۱۸
سلام
قصد من از شنیدن این کتاب درک سختی‌های شغل مدیر عامل بود که مطلوب حاصل شد.
Morteza Bakhshandeh
۱۴۰۱/۱۲/۲۸
بهترین صدایی ک شنیدم (گوینده)
حمید یزدان پناه
۱۴۰۱/۱۲/۱۳
عالی بود گذاشتم جزو کتابهایی که دوباره باید گوش بدم
مشاهده همه نظرات 6

راهنمای مطالعه کتاب صوتی سختی کارهای سخت

برای دریافت کتاب صوتی سختی کارهای سخت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.