معرفی و دانلود کتاب راه‌های جذب ثروت

عکس جلد کتاب راه‌های جذب ثروت
قیمت:
14400 تومان - 1.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب راه‌های جذب ثروت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب راه‌های جذب ثروت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب راه‌های جذب ثروت

کتاب راه‌های جذب ثروت به قلم پریسا آقارفیعی، فرمول‌های جادویی در اختیار شما قرار می‌دهد تا به کمک آن بتوانید به ثروت دست یابید.

در چندین سال گذشته ثروتمند بودن تنها مختص مردان و زنان میانسال بود. اما امروزه جوانان نیز موفقیت‌های معجزه‌آسایی دارند که از طریق آن می‌توانند به ثروت برسند. این را می‌توان به عصر انفجار اطلاعات و همچنین تحولات تکنولوژیکی که در دنیای امروز شاهد آن هستید، نسبت داد.

با همه‌گیر شدن اینترنت مردم هزاره جدید پذیرفته‌اند که باید تمام زندگی خود را صرف یادگیری مطالب جدید کنند و از انجام این کار نیز خرسند هستند. این واقعیت که آن‌ها بیشتر یاد می‌گیرند و خودشان شانس موفقیت خود را رقم می‌زنند، سبب رضایت آن‌ها شده است.

این موضوع سبب برتری نسل جوان در مقایسه با نسل‌های پیشین است. کتاب راه‌های جذب ثروت نشان می‌دهد که جوان‌ها چگونه این کار را می‌کنند و چه رویکردهایی دارند. نویسندگان برخی از این رویکردها و رفتارها را بررسی کرده‌اند تا شما را در رسیدن به اهدافتان یاری دهند.

در بخشی از کتاب راه‌های جذب ثروت می‌خوانیم:

برای پولدار شدن از اینترنت هرکاری می‌کنید فقط لطفاً دورِ این دوستانی که قول درآمدهای نجومی از راه کلیک کردن و.. را می‌دهند را خط بکشید. پولدار شدن در هرکاری نیازمند زمان و انرژی و پشتکار است. شاید در مسیر کارتان ده‌ها بار شکست بخورید.

اگر پولدار شدن آسان بود که امروز همه میلیاردر بودند؛ اما نکته اصلی این است که در این نوشتار به شما مسیر اصلی را یاد خواهم داد، دیگر لازم نیست برای پیدا کردن مسیرِ درست، آزمون و خطا کنید و انرژی و زمانتان را هدر دهید. هر چه انرژی دارید روی همین راه‌ها بگذارید تا به نتیجه برسید. یک نکته دیگر هم اینکه هیچ وقت روی بیشتر از یک کار تمرکز نکنید. این دنیا به ما فرصت متخصص شدن در فقط یک کار را خواهد داد. مطمئن باشید اگر در یک کار متخصص شوید خیلی بیشتر از انجام همزمان چند کار درآمد خواهید داشت.

اما چگونه از طریق اینترنت پولدار شویم؟ اول باید تصمیم بگیرید که مدل درآمدیتان چگونه باشد؟ از طریق تبلیغات می‌خواهید پول در بیاورید یا از طریق فروش محصولات و خدمات؟ چه محصولات و خدماتی برای فروش دارید؟ چقدر بازار این محصولتان بزرگ است و مشتری دارد؟ چقدر در اینترنت رقیب دارید؟ پس از پاسخ به تمام این سؤالات وقتی مطمئن شدید که می‌توانید در اینترنت کار کنید و اگر این توانایی را در خودتان می‌بینید که 6 ماه تا یک سال سخت تلاش کنید و حتی 1 ریال هم در آمد نداشته باشید؛ می‌توانید به فکر داشتن یک سایت بیفتید.

پیشنهادم این است که اصلاً با طراحان سایت وارد مذاکره نشوید، خودتان ساخت سایت و فروشگاه اینترنتی با وردپرس را یاد بگیرید -نگران نباشید ساده است- و در گام بعد برای جذب مشتری و پول در آوردن از طریق اینترنت؛ اگر پول دارید می‌توانید تبلیغات اینترنتی کنید و اگر نه باید روی سئو و بهینه سازی سایتتان کار کنید و آموزش ببینید تا بتوانید در نتایج بالای گوگل قرار بگیرید و از این طریق مشتری جذب کنید. توضیحات این مسیر کمی تخصصی است و باید برای آموزش اصولی آن برنامه‌ریزی کنید!

فهرست مطالب کتاب

چگونه در جوانی پولدار شویم؟
چگونه در خانه پولدار شویم؟
چگونه از طریق اینترنت پولدار شویم؟
نکات پولدار شدن
چندگام برای ثروتمند شدن
فرمول جادویی برای ثروتمند شدن
نشانه‌هایی که ثابت می‌کند شما پولدار نمی‌شوید
تضمین پولدار شدن شما با این شش راهکار

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب راه‌های جذب ثروت
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات نظری
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات96
زبانفارسی
شابک978-622-209-195-8
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
14400 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب راه‌های جذب ثروت

علی ساعدی
۱۳۹۹/۹/۵
آیا برای پولدار شدن حتما فقط باید یک تخصص داشت؟ خیر برایان تریسی در کتاب اکسلرتد لرنینگ می‌گوید قبل از آنکه فکرش را بکنید یک تخصص یا یک کار شما به سرعت از رده خارج میشود، همین نظر در کتاب "بدون سرمایه سرمایه گذاری کنید" آمده است. در کل خیلی از کارآفرینان، فعالان اینترنتی و سخت کوشان به ثروت نرسیدند و کسی هم در مورد آن‌ها کتاب ننوشته است. راهها گوناگون و اتفاقی و تصادفی اند (نظرات نسیم نیکولاس طالب در کتاب فولد بای رندمنس و قوی سیاه، قارون هم از کسانی بود که فریب توزیع اتقافی را خورده بود...
Mehdi Nooranifar
۱۳۹۹/۲/۲۱
من توی یه دوره آموزشی پولسازی شرکت کرده بودم که قیمت اصلی دوره 30 میلیون تومان بوده که من این دوره رو 4 میلیون شرکت کردم و در پایان دوره با این کتاب اشنا شدم و در کمال تعجب دیدم که تمام این دوره 30 میلیونی توضیحات این کتاب بوده، حتما توصیه دارم که چندین بار بخونیدش
علیرضا خاک سفیدی
۱۳۹۹/۵/۴
چکیده‌ای از مطالب مفید کتب‌ها است. اما انتقادی که می‌توان از نویسنده محترم کرد این است که گویا فقط مطالب را به خالت کپی جمع آوری کرده و از خود نظر یا ایده‌ای نگذاشته است. اما در کل کتاب مفیدی است.
سهیل یاکیده
۱۴۰۱/۶/۲۵
کتاب عالی:
+نکات جالبی داشت از جمله خرید و فروش اینترنتی
+مختصر و مفید
-کپی برداری بدون ذکر منبع
-عمق نداشت
وحید قنبری
۱۴۰۱/۵/۹
کمی مبتدی نوشته شده همون سر فصل هاشو بخونید کافیه
amin safaee
۱۴۰۰/۲/۲۸
خوبه ولی خواهش میکنم راهکار عملی ارائه بدید. مرسی
مشاهده همه نظرات 6

راهنمای مطالعه کتاب راه‌های جذب ثروت

برای دریافت کتاب راه‌های جذب ثروت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.